Працювала в 7 компаніях 13 років 4 місяці
IT, Освіта, Державний сектор
Психолог
ФОП
IT
3 роки
01.2023 - до теперішнього часу
Професійний розвиток: стрес на роботі, конфлікти в колективі, кар'єрні перспективи, баланс між роботою та особистим життям.
Підтримка у важких життєвих ситуаціях: втрата близької людини, розлучення, переїзд, важкі життєві рішення тощо.
Емоційного благополуччя: управління стресом, тривогою, депресією, гнівом.
Міжособистісних відносин: проблеми в спілкуванні, конфлікти в стосунках, розлучення, відносини в сім'ї.
Самопізнання та саморозвитку: розвиток особистості.
• Аналіз психологічного стану клієнтів
• Надання психологічної допомоги клієнтам
• Проведення діагностичних бесід
• Розробка індивідуальних програм розвитку
• Консультування з питань особистісного зростання
директор
Інклюзивно-ресурсний центр
Освіта
7 років 5 місяців
03.2018 - 07.2025
структурування робочого процесу, розподіл ресурсів та визначення відповідальностей.
мотивація співробітників та надання їм напрямку для досягнення цілей.
монiторинг виконання планiв та оцiнка результатiв.
планування та організація роботи інклюзивно-ресурсного центру, видання наказів, контроль їх виконання, затвердження посадових інструкцій фахівців.
відбір та призначення на посади фахівців;
впровадження сучасних методик, новітніх технологій, проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.
надання консультацій з питань організації інклюзивного навчання.
надання консультацій батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами.
моніторинг динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, в яких вони навчаються.
інформаційно-просвітницька діяльність шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, майстер-класів, тренінгів тощо з питань організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.
взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров'я, закладами соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об'єднаннями.
ведення охорони праці, дотримання законності у діяльності інклюзивно-ресурсного центру.
Організація навчання та перевірки знань з питань охорони праці.
за період роботи мною створено та реалізовано проекти: «Арт-студія «Без -меж»; «Йога-студія»; «Освіта -workshop”; «Соціально-психологічний простір “Емпатіо».
Головниий спеціаліст відділення комплектування (психолог)
Обєднаний міський військовий комісаріат
Державний сектор
2 роки 3 місяці
01.2016 - 03.2018
організація і проведення заходів психологічної роботи з військовослужбовцями та членами їх сімей, працівниками Збройних Сил України;
психологічний аналіз відомостей, що надійшли з місця роботи (навчання) кандидатів на військову службу;
виявлення осіб із нервово-психічною нестійкістю, низькими індивідуально-психологічними та морально-діловими якостями, схильних до девіантної поведінки;
психологічне вивчення громадян України, які призиваються, або приймаються на військову службу;
робота із родинами військовослужбовців, консультування військовослужбовців та членів їх сімей;
супровід військовослужбовців, які звільнилися з військової служби та потребують подальшої психологічної допомоги (реабілітації).
Практичний психолог
Дошкільний навчальний заклад
Освіта
3 роки 5 місяців
09.2012 - 01.2016
Практичний психолог
Дошкільний навчальний заклад
Освіта
3 роки 5 місяців
09.2012 - 01.2016
Практичний психолог
Дошкільний навчальний заклад
Освіта
3 роки 5 місяців
09.2012 - 01.2016
Робота з такими категоріями людей: діти віком від 3 до 6 років, батьки, педагоги.
Напрямки:
Участь в організації життєдіяльності дітей, забезпеченні їхнього всебічного особистісного розвитку, сприяння зміцненню психічного здоров'я дітей.
Охорона прав дітей згідно з Конвенцією про права дитини, гармонізація стосунків учасників освітнього процесу в закладі.
Визначення причини, що ускладнюють становлення особистості дитини.
Психолого-педагогічна діагностика готовності дітей до навчання в школі.
Розробка та впровадження у практику індивідуальні розвивальні, корекційні програми з урахуванням статевих, вікових, інших особливостей дітей.
Виявлення та розвиток обдарованих дітей.
Діагностика дітей, які потребують соціально-психологічної корекції, надання їм психологічної допомоги. Захист дітей від будь-яких форм фізичного або психічного насильства
Психологічна експертиза і психолого-педагогічну корекцію асоціальної поведінки.
Участь у роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей.
Формування психологічної культури дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, педагогів.
Консультування батьків та педагогів на теми психологічного, особистісного розвитку та дошкільного навчання.
Діагностика готовності до шкільного навчання, діагностика адаптації у дітей, корекція при дезадаптації, ліворукості, замкнутості, низькій самооцінці та ін. проявів;
Проведення тренінгів та семінарів для батьків, педагогів на теми особистісного розвитку, професійного зростання, виховання дітей.
Практичний психолог
Навчально-виховний комплекс
Освіта
1 рік
09.2014 - 08.2015
Досвід роботи з дітьми шкільного віку (підлітками), батьками та ін. учасниками навчально-виховного процесу.
Психологічне забезпечення освітнього процесу, психологічний супровід претендентів освіти, діагностика та аналіз динаміки психічного розвитку. Також консультативна допомога, реалізація розвиваючих і профілактичних коректувальних програм, робота з потерпілими від насильства дітьми і т.п.
Робота за програмами: "Стоп булінг", "Медіатор в групі підлітків".
Ключова інформація
Маю глибокий та різноплановий досвід роботи з різними категоріями людей:
дорослі (батьки, педагоги, представники органів влади, адміністратори закладів освіти); військовослужбовці (учасники війни, члени їхніх родин, призовники); діти (дошкільного, шкільного віку), зокрема діти з особливими освітніми потребами.
Маю досвід управлінської діяльності, зокрема — впровадження нової структури, її розбудови та розвитку. Працюю з нормативно-правовою базою, кадровими та адміністративно-господарськими справами, статистичними й аналітичними звітами.
Проєктна діяльність
Маю практичний досвід реалізації соціально-культурних, освітніх та психоедукаційних ініціатив у ролі керівниці малих грантових проєктів. Успішно ініціювала, координувала та реалізувала такі проєкти:
Арт-студія «Безмеж» — творчий прості для осіб з особливими освітніми потребами;
Освіта-воркшоп — інтерактивний простір для неформальної роботи;
Фестиваль борщу — культурна подія, присвячена збереженню нематеріальної культурної спадщини;
Психо-соціальний простір «Емпатіо» — безпечне середовище для проведення груп підтримки, лекцій і тренінгів;
Йога-студія для дітей — програма тілесно-емоційної підтримки осіб з особливими освітніми потребами.
Проходила навчання з проєктного менеджменту, маю навички повного циклу управління проєктом — від написання грантової заявки до реалізації, моніторингу, оцінки та фінального звіту.
Професійна спеціалізація
- Психологічна діагностика (інтелектуальна, особистісна, типологічна), психокорекційна робота з дітьми, кризове консультування, проективна психодіагностика, тренінгова діяльність.
- Сертифікований користувач діагностичних методик: PEP-3, CASD, Conners-3, Leiter-3, WISC-IV.
Сертифікований спеціаліст у напрямах:
- Перша психологічна допомога
- Психологія стресу
- Соціально-психологічна реабілітація
- Базові навички медіатора
- Емоційний інтелект в бізнесі (EQ-BOOST)
- Авторські тренінги та програми: «Жити життя», «Квантове щастя», «Психологічний вік» — практичні лекції про ресурсність у кризу; «Архетипи жінок», «Темперамент – суперсила», «Еннеаграма особистості» — глибинна робота з ідентичністю; Гра «Ліла» — трансформаційна гра самопізнання.
Тренінги з:
- Першої психологічної допомоги
- Командоутворення
- Медіації
- Профілактики вигорання
- СтопБулінгу
Організаційні навички
Проведення тренінгів, лекцій, зустрічей, воркшопів;
Формування команд та залучення волонтерів;
Комунікація з органами влади, НУО та місцевими громадами; Формування звітності, аналітики, ведення документації.
Навчалась в 1 закладі
Переяслав-Хмельницький Державний Педагогічний Університет ім.Г.Сковороди.
Педагогічний, практична психологія
Переяслав-Хмельницкий, 2014
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Післядипломна програма "Психологічне консультування". Спеціалізація "Клінічна психологія та психотерапія травми" Курс "COUN 556: Основи травматерапії"
учасник, 32 години
"Розлади харчової поведінки. Базові принципи роботи"
«РОЗЛАДИ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ Базові принципи роботи»
2 год
"COUN 556: Основи травматерапії" Післядипломна програма «Психологічне консультування» Спеціалізація «Клінічна психологія та психотерапія травми»
Еннеаграма особистості в практиці психологічного консультування
12 годин
Підвищення кваліфікації "Інклюзивна освіта в Україні: єднання заради майбутнього"
9 годин
Захист дітей. Психосоціальна підтримка. Запобігання сексуальній експлуатації та насильству.
7 годин
Психосоціальний супровід осіб з досвідом гендерно обумовленого насильства під час військових дій
24 години
Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток
30 годин
Базові знання у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу
Підтвердження рівня володіння
Навчання з попередження ризиків, пов'язаних із вибухонебезпечними предметами (EORE)
30 годин
"Як втілити ідею? - жінки для громад"
10 годин
Британська рада в Україні "Від ідеї до змін: проєктний менеджмент для соціальних ініціатив"
4, 5 год
Рівні серед рівних: інновційні підходи до навчаннядітей з особливими освітніми потребами
8 годин
"Інклюзія в умовах Нової української школи"
учасник, 16 годин
"Інтенсив по роботі з методиками PEP-3, CASD, Conners -3, Leiter-3, WISC-IV"
Користувач, 32 години
"Хто є хто? Психологічний вік людей і спільнот"
Слухач, он-лайн 2.30 год.
"Психологія стресу та способи боротьби з ним"
Слухач, он-олайн
"Базові навички медіатора в роботі з підлітками"
учасник, 30 год.
"Перша психологічна допомога в екстренних та кризових ситуаціях"
Слухач, 4 год
"Електронні освітні ігрові ресурси - нові можливості для інклюзивної освіти"
учасник, он-лайн 2 год.
"Закупівля компютерної техніки для освіти через ProZorro"
слухач, он-лайн 2 год.
"Соціально-психологічна реабілітація учасників АТО та членів їх сімей"
учасник, 16 годин
Програма "Повага дією" ("Operation Respect Ukraine")
тренер,12 годин
Тренінговий табірдля тренерів з числа спеціалістів психологічної служби
учасник, 49 годин
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
Компьютерные навыки
Общественная деятельность
Общественная деятельность
Громадська діяльність
Юлія
Юлія
Психолог. Керівник.

Ірпінь
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому