Працювала в 5 компаніях   17 років 7 місяців

Нерухомість та Девелопмент, HR, Торгівля роздрібна / Retail, Краса / Фітнес / Спорт

Адміністратор бази даних

ПП "ДОМ"

Нерухомість та Девелопмент

3 роки 6 місяців

02.2020 - 08.2023

  1. - комунікація з клієнтами (надання інформації, отримання зворотнього зв'язку, організація переговорного процесу)

- ведення бази даних підприємства (облік договорів, та ін. документації, рух коштів)

- написання, корегування договорів, актів, та ін.документації компанії

- створення інструкцій, презентацій для персоналу

- накладання логотипів для рекламних матеріалів

- керування процесом розміщення реклами, співпраця з сайтами агрегаторами

- керування сайтом компанії (наповнення, внесення змін, доповненнь, технічна підтримка)

- підготовка до проведення семінарів

- закупівля витратних матеріалів

- утримання життєдіяльності офісу і техніки в належному стані

Фахівець з навчання персоналу

ТОВ "Фора"

HR

5 років 5 місяців

05.2014 - 10.2019

-навчання, стажування персоналу для магазинів торгової мережі "Фора"(робочі процеси в тз, касова дисципліна), офісних співробітників компанії;

-робота з документацією(заяви, договори);

-написання інструкцій стосовно робочих процессів;

-вдосконалення та оптимізація наповнення робочого матеріалу

-участь у підготовці до тренінгів

-активна робота в телефонному режимі;

- робота з ПЗ FZclient, Rubikon, Asistent;

-робота з корпоративним ПЗ;

-контроль дистанційного навчання;

-оцінка(переатестація персоналу);

-підтримка безперебійної роботи орг.техніки;

-активна комунікація з відділами компанії;

-різнопланові доручення керівництва;

-додатково успішно керувала "пілотним" проектом, який, в результаті, був затверджений на постійній основі.

Оператор комп'ютерного набору(приймальник товарів)

ТОВ "Фора"

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 2 місяці

02.2010 - 04.2014

-прийом товару та його правильний розподіл;

-поставлення товару на облік;

-правильне ведення товарного обліку(вчасне повернення протермінованого товару, списання, проведення переобліку(як результат мінімальна ДНВ);

-наявність та актуальність цінників та рекламного матеріалу;

-підтримання техніки в робочому стані, вчасне виявлення несправностей(первинне діагностування), звернення до тех.підтимки;

-активна комунікація з бухгалтерією, відділом транспортної логістики, аналітики; службою безпеки.

В результаті плідної і гідної праці була переведена в навчальний центр компанії на посаду фахівця з навчання персоналу.

Продавець консультант

ПП Євсеєва С.В.

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 6 місяців

12.2005 - 06.2008

-прийом та розподіл товару;

-переоблік

Збільшила товарообіг шляхом якісної консультації.

косметолог-візажист

ТОВ "Російська косметика"

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 6 місяців

03.2004 - 09.2005

-консультація клієнта стосовно підбору косметики та доглядом за обличчям і тілом;

-пробний "мейкап"(професійний по замовленню);

-співпраця з торговими мережами Brocard, Космо, Watsons(на той час ДЦ Україна)

Ключова інформація

-висока клієнтоорієнтованість;

-комунікативність;

-грамотність складання та оформлення документів;

-здатність швидко адаптуватись до змін;

-висока продуктивність -швидке і якісне виконання задач;

-вміння брати на себе відповідальність та правильно розставляти пріоритети;

-вміння зберігати зібраність в напружених ситуаціях;

-Вміння працювати на результат як в команді так і самостійно.

Навчалась в 4 закладах

Мистецький інститут художнього моделювання та дизайну ім.Сальвадора Далі

дизайн, дизайнер інтер'єру та ландшафту

Киев, 2012

Навчально-професійний центр "Академія мистецтва краси"

Візажист-стиліст

Киев, 2004

Вище професійно-технічне училище №46

швачка-кравець

Киев, 2002

ЗОШ №18

Киев, 2000

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг "Покращення бізнесу шляхом спілкування"

Киев, 2014

Оператор ПК

Киев, 2008

робота з Word, Excel, PowerPoint, архіватори

Сучасне діловодство

Киев, 2008

правила складання й оформлювання організаційно-розпорядчої документації відповідно до чинних державних і міжнародних стандартів(бланки, анкети, заяви, накази, договори, службові листи тощо)

Додаткова інформація

Личные качества

-люблю спілкуватись та налагоджувати контакти;

здатність швидко сприймати нову інформацію;

-здатність до аналітичного мислення;

-кмітливість;

-пунктуальність;

-відповідальність;

-завжди досягаю поставлених цілей.

Увлечения и интересы

-дуже люблю подорожувати, планувати та складати маршрути по визначних місцях та пам'ятках міст, гірські маршрути;

-колекціоную цікаві сувеніри з подорожей;

-люблю фотографувати;

-займаюсь виробами ручної роботи(вишивка бісером, відкритки, ляльки, вітраж);

-коли є натхнення, займаюсь живописом;

-відпочинок на природі з компанією.

Компьютерные навыки

вільне володіння програмами MS Office(Word,Excel,PowerPoint,Outlook),Adobe Photoshop

Олена Сергіївна

Адміністратор

Червоноград

15 000 грн.

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому