Працювала в 4 компаніях 23 роки 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт, Банки
Помічник технічного директора
ТОВ "Завод Євроформат"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 4 місяці
02.2020 - до теперішнього часу
- участь у переговорах, ділових зустрічах;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника;
- ведення протоколів та інших документів, оформлення ходу та результатів зустрічей, переговорів, нарад;
- здійснення збору матеріалів та інформації, необхідних керівнику;
- ведення бюджету;
- контроль планової роботи на підприємстві;
- контроль обліку робочого часу працівників;
- за дорученням керівника погодження окремих питань із працівниками інших відділів, доведення до них вказівок та розпоряджень керівника, контроль їх виконання;
- планування робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
- друк за вказівкою керівника службових матеріалів, необхідних для його роботи, запровадження інформації до бази даних;
- підготовка необхідних документів, матеріалів та інформації;
- організація проведення телефонних та особистих переговорів, нарад, планувань, інших зустрічей;
- фіксація та передача інформації про вхідні дзвінки та інші звернення, що надійшли за його відсутності;
- супровід керівника на зустрічах, у поїздках;
- виконання інших доручень керівника;
- підготовка документів для тендерних закупівель;
- складання презентацій;
- проведення заходів щодо усунення невідповідностей, впровадження корекційних, коригувальних та запобіжних дій;
- підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів та подання керівнику.
Помічник керівника (віддалений формат)
ISTI-center, Ізраїль
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 7 місяців
07.2018 - 02.2020
- організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід;
- контроль та координація отримання та відправлення вхідної та вихідної кореспонденції керівника (документи, листи, факси, листи електронною поштою);
- контроль та продовження терміну дії програм, додатків, документів тощо;
- за дорученням керівника погоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
- прийняття швидких рішень, які не терплять зволікання;
- участь у переговорах, організація презентації компанії;
- ведення сторінок Instagram, Facebook. Оформлення постів, проведення заходів, комунікація з клієнтами;
- планування, координація та ведення робочого графіка керівника.
Керівник сектору операційного обслуговування юридичних осіб
ПАТ "Перший Український Міжнародний банк"
Банки
16 років 5 місяців
02.2002 - 07.2018
- відкриття/закриття рахунків юридичних осіб;
- ведення розрахунків у системі Клієнт-банк;
- індивідуальна робота з VIP клієнтами;
- ідентифікація, вивчення та аналіз фінансових операцій клієнтів;
- супровід платежів у національній валюті;
- контроль операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
- розміщення депозитів та інших пасивних продуктів;
- супровід купівлі/продажу іноземної валюти;
- проведення розрахунків за зовнішньоекономічними контрактами;
- супровід операцій із блокування/розблокування рахунків клієнтів на підставі рішень суду, державних виконавців, правоохоронних органів;
- контроль, навчання, мотивація підлеглих.
Економіст-бухгалтер
ТОВ «ДОНІМПЕКС»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
02.2001 - 02.2002
- проведення банківських виписок;
- відкриття та ведення поточних та депозитних рахунків;
- відкриття карткових рахунків та обслуговування пластикових карток;
- контроль ведення документів дня;
- оформлення платіжних доручень.
Ключова інформація
Професійні якості: комунікабельна, виконавча, чесна, з усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань, психологічно стійка до стресів, здатна працювати автономно і в колективі, відповідальна, терпляча, організована, орієнтована на результат, легко вчусь.
Маю права водія (категорія «В»).
Шкідливих звичок немає.
Навчалась в 1 закладі
Донецький Національний Університет
Економіка підприємства
Донецьк, 2002
Володіє мовами
Англійська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
«Основи продажів. 9 етапів продажів. Техніка переконання. Створення потреби»
«Основи цифрового маркетингу»
«Як змусити Instagram продавати»
«Пошук та залучення клієнтів»
«Мистецтво продажів»
Лілія Олександрівна
Лілія Олександрівна
Бізнес - асистент, координатор
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/2a25d3cd-04d7-4293-a1b3-d3f6e9a1571c.jpg)
Київ
Оболонський район, Подільський район
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 13 годин тому