Працювала в 7 компаніях   6 років 4 місяці

Банки, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта

Провідний фахівець Адміністративно-господарського відділу

ПАТ "АКТАБАНК"

Банки

2 роки 2 місяці

11.2017 - 12.2019

  • облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
  • оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, факсів;
  • підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів;
  • підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
  • прийом і реєстрація заяв, пропозицій і скарг від громадян;
  • організація прийомів відвідувачів;
  • прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів.

Архіваріус Сектору архів Канцелярії Служби експлуатаційно-господарської діяльності

АТ «РОДОВІД БАНК»

Банки

1 рік 4 місяці

08.2016 - 11.2017

Помічник Голови правління

ПАТ «БАНК «СОФІЙСЬКИЙ»

Банки

9 місяців

12.2015 - 08.2016

  • технічне забезпечення роботи керівника;
  • підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
  • організація прийому працівників і відвідувачів;
  • телефонне обслуговування;
  • підготовка відряджень;
  • організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
  • контроль за святковими і ювілейними датами;
  • обробка пошти;
  • машинописні роботи;
  • збір ділової інформації і її реферування по завданню керівника;
  • збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
  • ведення табеля обліку робочого часу і т.д.

Спеціаліст Управління документообігу Департамент супроводження виведення неплатоспроможного банку з

ПАТ «КБ «НАДРА»

Банки

4 місяці

09.2015 - 12.2015

Спеціаліст Управління Контактний центр Департамент супроводження виведення неплатоспроможного банку

ПАТ «КБ «НАДРА»

Банки

4 місяці

05.2015 - 08.2015

  • прийом вхідних дзвінків,
  • консультативна підтримка клієнтів;
  • надання всієї необхідної інформації клієнту;
  • робота з клієнтськими скаргами і побажаннями, їх передача до відповідних відділів

Асистент генерального директора за сумісництвом менеджер по персоналу

ТОВ «ТД «ДНИПРО-торг»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

05.2014 - 01.2015

  • прийом вхідних і вихідних дзвінків;
  • вхідна вихідна кореспонденція;
  • підготовка пакету документів, написання листів;
  • прийом гостей та відвідувачів;
  • виконання роботи по підготовці засідань та нарад керівників та директорів товариства (оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний);
  • замовлення авіа-і залізничних квитків, бронювання готелів;
  • забезпечення життєдіяльності офісу;
  • формування документації згідно утвердження номенклатури, забезпечення їх зберігання;
  • виконання доручень та розпоряджень безпосереднього керівника;
  • формування заявки з підбору персоналу;
  • запуск заявки;
  • відбір резюме за критеріями та вимогами керівників відділів;
  • первинне телефонне інтерв'ю;
  • проведення співбесід;
  • формування та ведення особових справ працівників;
  • створення резерву кандидатів на всі посади;
  • ведення архіву товариства по працівникам;
  • моніторинг ринку праці на конкурентність заробітної плати та фахівців;
  • праця з внутрішнім відділом Служби безпеки по кандидатам на вакантну посаду.

Секретар-друкарка, помічник методиста.

КППК ім. А. Макаренка

Освіта

1 рік

07.2013 - 06.2014

  • робота з навчальними планами;
  • робота з навчальним розкладом;
  • прийом службових записок, наказів про проведення заходів (лекції, наради, конф. тощо);
  • прийом вхідних дзвінків;
  • вхідна вихідна кореспонденція;
  • відповідальність за графіки зайнятості аудиторій;
  • знання основних програм ПК, оргтехніки.

Ключова інформація

Навички в сфері діловодства; спілкування з людьми на професійному рівні, досвідчений користувач ПК - MS Office, Adobe Photoshop - середній рівень, інтернет - як упевнений користувач, знання оргтехніки

Навчалась в 4 закладах

НПУ ім.М.П.Драгоманова

Магістр, спеціальність «Менеджмент» професійна кваліфікація Керівник підприємств, установ, організацій (у сфері освіти та виробничого навчання)

Киев, 2018

КППК ім.А.Макаренка

Бакалавр, спеціальність «Професійна освіта» Комп’ютерні системи та мережі

Киев, 2015

КППК ім.А.Макаренка

Молодший спеціаліст, Майстер виробничого навчання, спеціальність «Професійна освіта» Комп’ютерні системи та мережі»

Киев, 2014

КППК ім.А.Макаренка

Оператор комп’ютерного набору

Киев, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Ольга

Адміністратор, офіс-менеджер

Київ

Готовий переїхати: Київ, Бровари, Київська область

13 000 грн

33 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 21 годину тому