Працювала в 2 компаніях 9 років 3 місяці
Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво
Customer service disponent
Gentherm UA
Автомобільна промисловість та Автобізнес
9 років 2 місяці
07.2014 - 09.2023
Працювала на посаді Customer service representative в компанії Gentherm Ltd. протягом 9 років. Сьогодні компанія є розробником та виробником технологій опалення та охолодження, а також пристроїв для контролю температури для різних галузей промисловості.
На даній посаді працювала з такими відомими виробниками автомобілів як: Opel AG (Stelantis NV), Daimler group, Volkswagen AG, Ford Motor Company і т.д.
До моїх обов?язків входило:
- прийом замовлень ( через систему EDI або поштою);
- обробка та аналіз замовлень, при потребі - внесення замовлень вручну до системи;
- внутрішня комунікація між відділом замовлення сировини та відділом планування виробництва для задоволення потреб замовників. Тобіж, обробка отриманого замовлення;
- зовнішні комунікації із замовниками щодо постачання готової продукції чи вирішення певного роду проблем та/або затримок, які могли виникнути в процесі виробництва чи постачання готової продукції;
- вирішення форм-мажорних питань та ситуацій, що виникали в процесі постачання готових виробів;
- збір, аналіз та моніторинг залишків готової продукції, сировин та комплектуючих;
- вирішення конфліктних ситуацій між замовником та фірмою, базуючись на контрактах;
- моніторинг майбутніх потреб замовників у розрізі одного року та більше;
- отримання даних від клієнтів щодо нашої співпраці, тобто оцінка моєї діяльності;
- проведення онлайн-зустрічей із замовником та обговорення виниклих проблем;
- створення документів для відправки готової продукції та/або проформи інвойсу;
- відслідкування актуальних цін на готову продукцію;
- занесення до системи мануальних замовлень,
- відправка зразків до замовників та третіх осіб, внесення мануального замовлення, ціни, адреси, способу постачання і т. д.
- комунікація з відділом якості та замовником, у разі виявлення браку продукції,
- вирішення проблеми, у разі пошкодження продукції під час транспортування.
На даній посаді працювала з такими відомими виробниками автомобілів як: Opel AG (Stelantis NV), Daimler group, Volkswagen AG, Ford Motor Company і т.д.
До моїх обов?язків входило:
- прийом замовлень ( через систему EDI або поштою);
- обробка та аналіз замовлень, при потребі - внесення замовлень вручну до системи;
- внутрішня комунікація між відділом замовлення сировини та відділом планування виробництва для задоволення потреб замовників. Тобіж, обробка отриманого замовлення;
- зовнішні комунікації із замовниками щодо постачання готової продукції чи вирішення певного роду проблем та/або затримок, які могли виникнути в процесі виробництва чи постачання готової продукції;
- вирішення форм-мажорних питань та ситуацій, що виникали в процесі постачання готових виробів;
- збір, аналіз та моніторинг залишків готової продукції, сировин та комплектуючих;
- вирішення конфліктних ситуацій між замовником та фірмою, базуючись на контрактах;
- моніторинг майбутніх потреб замовників у розрізі одного року та більше;
- отримання даних від клієнтів щодо нашої співпраці, тобто оцінка моєї діяльності;
- проведення онлайн-зустрічей із замовником та обговорення виниклих проблем;
- створення документів для відправки готової продукції та/або проформи інвойсу;
- відслідкування актуальних цін на готову продукцію;
- занесення до системи мануальних замовлень,
- відправка зразків до замовників та третіх осіб, внесення мануального замовлення, ціни, адреси, способу постачання і т. д.
- комунікація з відділом якості та замовником, у разі виявлення браку продукції,
- вирішення проблеми, у разі пошкодження продукції під час транспортування.
Керівник роздрібного бізнесу
Little
Промисловість та Виробництво
9 місяців
02.2019 - 11.2019
Власниця магазину дитячого одягу Little kids.
До обов?язків входило:
- слідкування за наявністю товару;
- фінансова звітність;
- контроль якості товару;
- керівництво підлеглими;
- ведення сторінки в соціальних мережах з метою збуту продукції;
- постачання товару;
- збут товару;
- актуалізація цін;
- орієнтованість на клієнта;
До обов?язків входило:
- слідкування за наявністю товару;
- фінансова звітність;
- контроль якості товару;
- керівництво підлеглими;
- ведення сторінки в соціальних мережах з метою збуту продукції;
- постачання товару;
- збут товару;
- актуалізація цін;
- орієнтованість на клієнта;
Навчалась в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Економічний
Івано-Франківськ, 2014
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Олександра Олександрівна
Олександра Олександрівна
Логіст
Ужгород
Готовий переїхати: Київ, Виноградів, Мукачево
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому