Навчалась в 1 закладі

Національна юридична академія України ім. Я. Мудрого.

правознавство

Харків, 2006

Додаткова інформація

Резюме

ПІБ: Середюк Оксана Дмитрівна.

Контактний номер телефону: 067-40-44-832.

Освіта: Харківська національна юридична академія України ім. Я. Мудрого.

ДОСВІД РОБОТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНСТЮ:

  1. 10.2020 р. - по нині - юрист ПрАТ «Орлан»:

ведення договірної роботи - укладання договорів, контрактів, угод: надання послуг, виконання робіт, поставки, оренди, виготовлення, купівлі-продажу товару, продукції, обладнання, виконання проектних робіт, підряду, пусконалагоджувальних робіт, фінансової допомоги, матеріальної відповідальності, конфіденційності та інші; ведення позовної роботи: адміністративні, цивільні, трудові спори; правова робота з Державною службою геології та надр України, Державною службою України з питань геодезії, картографії та кадастру, Київською міською радою, нотаріусами, органами державної виконавчої влади; оформлення документів для отримання/внесення змін до дозвільних документів: отримання ліцензій, дозволів, висновків; проведення загальних зборів учасників/засновників; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 08.2018 р. - 09.2020 р. - начальник юридичного відділу ПрАТ «Енергетичні технології»:

правовий супровід проведення публічних закупівель; реєстрація права власності рухомого/нерухомого майна; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб; внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; ведення претензійно-позовної роботи - стягнення заборгованості з боржників; адміністративні, господарські, цивільні, корпоративні, податкові, трудові спори; правова робота з ДВС, ДАБІ, БТІ, нотаріусами, органами державної виконавчої влади; оформлення документів для отримання/внесення змін до дозвільних документів: отримання ліцензій, дозволів, висновків, реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг; ведення договірної роботи - укладання договорів, контрактів, угод, меморандумів: надання послуг, виконання робіт, поставки, оренди, лізингу, виготовлення, купівлі-продажу товару, продукції, обладнання, придбання прав на використання програмного забезпечення, виконання проектних робіт, підряду, пусконалагоджувальних робіт, інвестиційних, розроблення проектно-кошторисної документації, доручень, кредиту, іпотеки, застави, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу частки нежитлових приміщень, поділу нерухомого майна, конфіденційності; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 09.2017 р. - 06.2018 р. - начальник юридичного відділу ТОВ «Нью Віта Груп»:

реєстрація/перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; ведення договірної роботи - укладання контрактів, договорів, угод: поставки, оренди, лізингу, підряду, перевезень, кредиту, іпотеки, застави, франшизи, фінансової допомоги, позики, виготовлення, купівлі-продажу товару, продукції, обладнання, придбання прав на використання програмного забезпечення, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; ведення претензійно-позовної роботи - стягнення заборгованості з боржників, адміністративні, господарські, спори; співпраця з ДВС, оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 08.2015 р. - 05.2017 р. - начальник юридичного відділу ТОВ «Шнайдер Фінанс Східна Європа» ДП «Schneider Securities Limited»:

розроблення процедури надання фінансових гарантій резидентом/нерезидентом; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; формування органів управління, корпоративні права; співпраця з НБУ, ФГВФО; реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг; ведення договірної роботи - укладання міжнародних контрактів, договорів, угод, меморандумів: доручень, агентських, конфіденційності, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу, оренди, перевезень, надання послуг, виконання робіт; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 03.2011 р. - 04.2016 р. - начальник юридичного відділу ПрАТ «Екологоохоронна фірма «Креома-Фарм»:

ведення договірної роботи - укладання міжнародних контрактів, договорів, угод: поставки, дистрибуції, оренди, лізингу, переведення боргу, виготовлення, купівлі-продажу продукції, обладнання, доручень, конфіденційності, співпраці та спільної діяльності, купівлі-продажу частки статутного капіталу, надання послуг, виконання робіт; ведення претензійно-позовної роботи - стягнення заборгованості з боржників, адміністративні, господарські, цивільні, корпоративні, трудові спори; співпраця з ДВС, НДУ; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; складання звітності емітента цінних паперів; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; правове супроводження перевірок підприємства; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 05.2008 р. - 01.2011 р. - юрист ТОВ «Мані Маг» ДП ПАТ «Дельта Банк»:

корпоративні права - створення фінансової установи; ведення договірної роботи - укладання договорів, контрактів, угод: доручень, агентських по продажу банківських продуктів, конфіденційності, співпраці та спільної діяльності, оренди, лізингу, маркетингових, купівлі-продажу, поставки, надання послуг, виконання робіт; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; формування органів управління, корпоративні права; проведення загальних зборів учасників/засновників; складання звітності емітента цінних паперів; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів, контрактів, посадових інструкцій, колективних договорів; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного департаменту; інша правова робота.

  1. 09.2006 р. - 03.2008 р. - юрист ТОВ «Чіо-Вольф Україна»:

ведення договірної роботи - укладання міжнародних контрактів, договорів, угод: маркетингових та мерчандайзингових послуг, поставки, дистрибуції, оренди, лізингу, підряду, перевезень, доручень, кредиту, переведення боргу, фінансової допомоги, позики, співпраці та спільної діяльності, виготовлення, купівлі-продажу та розповсюдження товару, продукції, обладнання, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; ведення претензійно-позовної роботи - стягнення заборгованості з боржників, господарські, податкові, трудові спори; співпраця з ДВС; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб та фізичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; оформлення кадрової документації: розроблення наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 08.2005 р. - 08.2006 р. - юрист ТОВ «Інтерфінанс Груп» ДП «Brink"s Ink»:

оформлення права власності на земельні ділянки; реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів; проведення загальних зборів учасників/засновників; оформлення акредитації, співпраця з митницею та НБУ; ведення договірної роботи - укладання міжнародних контрактів, договорів, угод: міжнародних перевезень цінних паперів та вантажів, транспортно-експедиційних послуг, організація перевезень та доставки відправлень, експедиційних та митних послуг (в т. ч .для учасників виставок), послуг по митному оформленню виставкових товарів, охорони цінних паперів та вантажів, доручень, спільної інвестиційної діяльності, створення науково-технічної продукції, перероблення сировини, агентських, дарування, купівлі-продажу частки статутного капіталу, фінансової допомоги, позики, купівлі-продажу, поставки, оренди, лізингу, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; проведення ділових зустрічей та переговорів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

  1. 12.2003 р. - 04.2005 р. - юрист ТОВ «Оптова компанія «Дарниця»:

ведення договірної роботи - укладання договорів, контрактів, угод: агентських, доручень, купівлі-продажу, поставки, оренди, лізингу, співпраці та спільної діяльності, надання послуг, виконання робіт, конфіденційності; ведення претензійно-позовної роботи - стягнення заборгованості з боржників, господарські, цивільні спори; співпраця з ДВС; складання різних листів, запитів, заяв, довідок, довіреностей, розпоряджень, актів; надання юридичних консультацій; організація роботи юридичного відділу; інша правова робота.

ПРОФЕСЙНІ НАВИКИ:

правова робота при проведенні публічних закупівель; реєстрація права власності рухомого/нерухомого майна; оформлення документів для отримання/внесення змін до дозвільних документів: реєстрація авторських прав, знаків для товарів та послуг, отримання ліцензій, дозволів, висновків; реєстрація/перереєстрація юридичних/фізичних осіб, установчих документів, внесення змін до них; формування органів управління, корпоративні права, проведення загальних зборів учасників/засновників і засідань правління, правове супроводження емісії цінних паперів, складання звітності емітента цінних паперів; здійснення договірної роботи: підготовка, аналіз, складання та укладання різних видів договорів, контрактів, угод, міжнародних контрактів, перевірка на відповідність законодавству проектів договорів, наданих контрагентами; проведення претензійно-позовної роботи: здійснення досудового врегулювання спорів, судове стягнення дебіторської заборгованості, складання/подання позовних заяв, документів для звернення до суду; представництво і захист прав та інтересів в області майнових/немайнових прав в: судових засіданнях, державних, нотаріальних, податкових і контролюючих органах, органах державної влади, органах дозвільної системи, складання процесуальних документів: відзивів, заперечень, пояснень, клопотань, заяв; здійснення письмових та усних консультацій з різних правових питань; ведення кадрової документації: розроблення всіх видів наказів, трудових договорів/контрактів, колективних договорів, положень, посадових інструкцій; оформлення різних документів, протоколів, довіреностей, запитів, клопотань, положень, інструкцій та інше; листування з державними органами, юридичними та фізичними особами; надання правової допомоги в складанні юридичних документів; робота з нотаріусами; отримання витягів, виписок, довідок з єдиного державного реєстру; досвід роботи: в органах державної влади, комерційних структурах, у взаємовідносинах з податковими інспекціями, державними, контролюючими органами та фондами, по виконанню судових рішень, мирових угод; накладення арешту на рахунки та майно боржників; скарги на дії (бездіяльність) органів державної влади і виконавчої служби; правове супроводження перевірок підприємства; успішне ведення справ в судах; проведення ділових зустрічей та переговорів; юридичний супровід роботи і правове забезпечення господарської діяльності підприємств, установ та організацій; інші види правової роботи; організація, координація і контроль правової роботи відділу, управління, департаменту та підприємства; правове супроводження перевірок.

ДІЛОВІ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

посвідчення адвоката, аналітичні здібності, логічне мислення, відповідальність, зорієнтованість на результат, здатність приймати рішення і відповідати за них, працювати в команді та самостійно.

Оксана

Керівник юрдепартаменту, юрвідділу, юрист

Київ

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено щойно