Працював в 2 компаніях   14 років

АПК (Агропромисловий комплекс), Охорона та Безпека

Заступник начальника відділу обліку операцій та звітності

ДПАТ Національна акціонерна компанія "Украгролізинг"

АПК (Агропромисловий комплекс)

12 років 10 місяців

12.2006 - 10.2019

  • вів облік в 1С лізингоодержувачів по 9 областях (нарахування поточних платежів за техніку та винагороди компанії, виписка рахунків на оплату, складання актів виконаних робіт та податкових накладних, актів звірок, проводив зарахування згідно листів господарств та інші дрібниці);
  • після був призначений на ведення та аналіз банківських виписок поточних рахунків в комерційних банках та реєстраційного рахунку відкритого в Держказначействі (підготовка в системі Клієнт - Банк платіжних доручень на оплату робіт і послуг, перерахувань податків, закупівлю с/г техніки (в спеціальній програмі Держказначейства), рознесення та перевірка даних по випискам в 1С, підготовка оперативної інформації керівництву про розмір суми що підлягає поверненню до держбюджету та про стан розрахунків з заводами-виробниками с/г техніки тощо);
  • потому деякий час пропрацював з філіями компанії перевіряючи об'єми виконаних ними послуг щодо повернення планових лізингових платежів, а також виїздив у відрядження для виконання наказів керівництва;
  • також встиг попрацювати з основними засобами, а саме доведення до пуття інвентаризації, підготовка актів введення в експлуатацію, внутрішнього переміщення, ремонту, вибуття, нарахування амортизації в бухгалтерському та податковому обліку, підготовка та здача форми №2-інвестиції, списання пального та матеріалів, бланків суворого обліку, підготовка та здача форми №4-МТП;
  • був також закликаний підготувати та здати звіт Київської філії НАК «Украгролізинг» по персоніфікації за 2006 рік через її бездіяльність та відсутність головного бухгалтера але згодом постала необхідність здачі повного пакету статистичної звітності за ІІ кв. 2008 року материнській компанії (НАК «Украгролізинг»), а також здача звітності до ДПІ у Печерському р-ні.
  • з березня 2009 року по день звільнення займався веденням заробітної плати по співробітниках (в середньому 200 людей) що включало в себе оформлення їм ЗП карток, нарахування та виплата на карткові рахунки заробітної плати. Знаю як робити розрахунок лікарняних, відпускних/компенсації, вихідної допомоги при звільненні. Також в мої обов'язки входила підготовка та здача звітів зі статистики праці, до ДФС, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, звіту за формою 1-ДФ та Управління праці та соцзахисту населення.

з січня 2018 року до жовтня 2019 року виконував функції головного бухгалтера Сумської філії нашої Компанії, а саме: повне ведення бухгалтерського обліку та здача всього пакету звітності.

Заступник головного бухгалтера

ТОВ "ТУЛУ"

Охорона та Безпека

1 рік 1 місяць

11.2005 - 12.2006

Займався веденням практично всього документообігу, що включало в себе:

  • листи, комерційні пропозиції, довідки, заявки на участь у тендері і т.ін.;
  • договори (на надання охоронних послуг, обслуговування систем сигналізацій, виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт, оренди, підрядних робіт, безпроцентних грошових позик, отриманих послуг тощо), додаткові угоди до договорів, акти, кошториси, протоколи договірної ціни тощо.
  • ведення обліку та контроль корпоративних телефонів фірми;
  • постійне спілкування з представниками фірм-контрагентів засобами телефонного зв'язку та мережею Internet;

Що стосувалося виключно бухгалтерської роботи:

  • ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами в 1С;
  • виписка рахунків, довіреностей, видаткових та податкових накладних;
  • ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних;
  • нарахування ЗП в Excel (біля 200 чоловік - охоронців) та підготовка Додатку 23;
  • здача персоніфікованої статистичної звітності та звітності за формою 1-ДФ;
  • розрахунок та облік подорожніх листів, авансових звітів;
  • підготовка та відправлення платежів через систему „Клієнт-Банк";
  • отримання банківських виписок та їх подальше рознесення на рахунки бухгалтерського обліку.

Ключова інформація

Маю навички користування офісною технікою (ксерокс, факс, сканер) та комп'ютерними програмами (Windows, Word, Excel, Internet-browsers). За період моєї роботи в компанії «Украгролізинг» для покращення ефективності було здійснено перехід з 1С 7 на 1С 8.1, а потім (через 1 рік) на 1С 8.2. Також розумію принцип роботи систем medoc, Клієнт-Банк та Internet – banking.

Навчався в 1 закладі

Національний університет харчових технологій

Факультет "Обліку, аудиту та підприємницької діяльності", спеціальність “Бухгалтерський облік та аудит”

Киев, 2005

Володіє мовами

Англійська

базовий

Додаткова інформація

Особисті якості

Акуратний, відповідальний, не балакучий, здатний сприймати нову інформацію, серйозна і не конфліктна людина, почуття гумору – присутнє.

На даний час є безробітним але готовим повернутися в професію. Фахову співбесіду наразі не витягну але розумію принципи бухгалтерського обліку що компенсує незнання деяких фактів.

Артем

Бухгалтер

Київ

Готовий переїхати: Івано-Франківськ

41 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому