Працювала в 7 компаніях 14 років 3 місяці
Енергетика та Енергоносії, Страхування, Банки, Державний сектор
Менеджер по роботі з клієнтами
НАП-КОМ'ЮНІТІ, ТОВ
Енергетика та Енергоносії
1 рік 3 місяці
09.2022 - 12.2023
• формування рахунків споживачам, контроль заборгованості;
• формування та подання пакету документів для зміни постачальника;
• формування пакету документів для укладання договору з Оператором системи розподілу;
• формування та подача реєстрів Операторам системи розподілу, НЕК Укренерго;
• формування місячної, квартальної та річної звітності для НКРЕКП;
• взаємодія зі споживачами та Операторами системи розподілу при виникненні проблемних питань, надання відповідей на запити;
• збір пакету документів для участі у тендерних закупівлях.
Начальник відділу
СК Український страховий стандарт
Страхування
1 рік 3 місяці
02.2021 - 05.2022
• підбір та навчання співробітників, проведення річних атестацій;
• проведення презентацій, навчальних семінарів;
• контроль за дотриманням структури страхового портфелю;
• укладення договорів страхування з корпоративними клієнтами, та їх супровід. Дистанційно та очно.
• формування, навчання та розвиток агентської мережі. В режимі онлайн. Дистанційний супровід роботи агентів.
• пошук та розвиток каналів продажу, як під час особистих зустрічей, так і через інтернет, та телефонні дзвінки.
• Управління персоналом
• Фінансовий моніторинг
• Бюджетування
Заступник начальника Черкаського регіонального управління
АТ «СГ«Ю.БІ.АЙ-КООП»
Страхування
3 роки 2 місяці
03.2017 - 05.2020
Обов'язки:
- формування, навчання та розвиток агентської мережі;
- укладення договорів страхування з корпоративними клієнтами, та їх супровід;
- оформлення пакету документів при настанні страхового випадку;
- планування роботи підрозділу та формування звітності за результатами виконання плану;
- контроль за дотриманням структури страхового портфелю.
Начальник регіонального управління
ТДВ «Страхова компанія «Укоопгарант»
Страхування
7 місяців
08.2016 - 03.2017
Обов'язки:
- організація роботи регіонального управління;
- формування, навчання та розвиток агентської мережі;
- укладення договорів страхування;
- оформлення пакету документів при настанні страхового випадку;
- планування роботи підрозділу та формування звітності за результатами виконання плану.
Начальник відділу розрахунків із споживачами
ЧмРЕМ ПАТ ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО
Енергетика та Енергоносії
1 рік 4 місяці
04.2014 - 08.2015
Обов'язки:
- організація роботи ВРС.
- робота в системі «Клієнт-банк» (зв'язок з банком, прийом виписок, відправка невірно перерахованих коштів) ;
- робота з програмними комплексами ПакедЮр, ПакедПобут та ПакедРЕМ та контроль за своєчасним внесенням інформації працівниками відділу до них;
- організація прийому та відправки інформації по електронній пошті;
- контроль за змінами в системі тарифів та їх своєчасне внесення в білінгові програми;
- контроль за проведенням роботи з: банківськими виписками; рознесенням оплат за активну та реактивну електроенергію, понаддоговірне споживання електричної енергії та електричної потужності; податковими накладними (випискою податкових накладних споживачам, веденням місячного реєстру податкових накладних); нарахування плати за технологічні втрати електроенергії;
- організація та контроль прийняття актів (звітів) про використану електроенергію від споживачів;
- надання консультацій та роз'яснень стосовно питань які виникають в процесі взаємовідносин ЧмРЕМ та споживача в межах компетенції;
- надання інформації та необхідних даних при перевірці роботи відділу посадовими особами ПАТ «Черкасиобленерго», Державної фінансової інспекції, ДПА та ін., по розпорядженню керівництва РЕМ;
- вирішення поточних питань, видача завдань працівникам відділу та контроль за їх виконанням;
- підготовка та своєчасна подача звітів, передбачених наказами, розпорядженнями та керівними документами ЧмРЕМ та ПАТ "Черкасиобленерго";
- надання інформації на запити керівництва ЧмРЕМ та ПАТ "Черкасиобленерго";
- розробка та впровадження, в т.ч. спільно з іншими службами та відділами Товариства, заходів для покращення рівня обслуговування споживачів;
виконання інших завдань, пов'язаних із безпосередньою діяльністю на вимогу керівництва ЧмРЕМ або у зв'язку із виробничою необхідністю.
Бухгалтер 1 категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності та контролю
ВАТ «Ощадбанк»
Банки
5 років 10 місяців
06.2008 - 04.2014
Обов'язки:
- ведення аналітичного обліку по рахунках і вивіряння з наявними документами;
- формування платіжних доручень та їх перерахування;
- робота зі списками наданими організаціями для зарахування коштів на вкладні рахунки;
- написання відповідей на листи організацій з якими укладено договір;
- контроль за сплатою комісії організаціями;
- формування бухгалтерських документів для підшивки;
- ведення журналу вхідної кореспонденції;
- оформлення доручень на отримання матеріальних цінностей;
- надання консультацій і роз'яснень працівникам структурних підрозділів, в межах компетенції.
Провідний спеціаліст відділу фінансового забезпечення та організаційної роботи та контролю
Управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації
Державний сектор
5 місяців
08.2007 - 01.2008
Обов'язки:
- організація роботи з соціально незахищеними категоріями молоді, творчо обдарованою, студентською молоддю, забезпечення організації заходів з вищезазначених питань, контроль подання творчих та фінансових звітів володарів грантів Президента України для обдарованої молоді;
- організація роботи ради облдержадміністрації з питань молодіжної політики;
- організація підготовки річного, квартальних, місячних та тижневих планів роботи управління;
- підтримка зв'язків з молодіжними громадськими організаціями;
- забезпечення функціонування комп'ютерної техніки;
- оформлення протоколів засідань колегій управління з питань, що належать до його компетенції;
- участь у підготовці проектів нормативних та організаційно-методичних документів, проведення експертизи документів, що стосуються відповідного напряму роботи відділу та підготовці інформації про результати цієї роботи;
- забезпечення організації заходів для молоді та цільове використання коштів, що виділяються на їх реалізації;
- підготовка проектів відповідей на звернення та заяви, що надішли для розгляду до управління з питань, які належать до його компетенції;
- надання консультативно-методичної допомоги керівникам структурних підрозділів на місцях;
- розгляд листів, заяв, скарг юридичних і фізичних осіб;
- складання договорів, написання гарантійних листів;
- створення банків даних по всіх напрямках роботи відділу;
- підготовка матеріалів керівництву до проведення нарад, колегій, координаційних рад, оперативних засідань тощо;
- робота із засобами масової інформації;
- організація круглих столів, семінарів.
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Черкаський державний технологічний університет
Фінансово-економічний, фінанси
Черкаси, 2007
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Державне управління
Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, місцевого самоврядування з напряму "Державне управління"
Додаткова інформація
Громадська діяльність
2004 рік, активістка Студентського Парламенту Черкаського державного технологічного університету.
2005 рік, заступник Президента Студентського Парламенту Черкаського державного технологічного університету.
2006 рік, член Всеукраїнської студентської ради, член Колегії Обласної студентської ради.
З 2006 року, Голова Черкаського обласного осередку Всеукраїнської молодіжної громадської організації "Християнсько-демократична молодь України" (з серпня 2007 року "Демократичний Альянс")
Семінари
Жовтень - грудень 2005 року, м. Корсунь-Шевченківський, Школа молодого лідера "Почни з себе - зміни країну".
Грудень 2006 року, м. Луцьк, міжнародна конференція "Молодь на шляху до Європи".
Березень - травень 2007 року, м. Ялта, м. Львів, Школа молодого політика "Ходімо разом!".
Водійське посвідчення
Категорії В,С
Людмила Валеріївна
Людмила Валеріївна
Директор, Начальник, Заступник начальника
Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 тижні тому