Працювала в 7 компаніях 16 років 11 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки
Головний менеджер з постачання
ГК Прометей
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 1 місяць
11.2021 - до теперішнього часу
- Пошук та залучення нових постачальників, укладання договорів про співпрацю;
- стаорення заявок та здійснення моніторінгу спеціальних сайтів, торгових площадок з публічних закупівель;- ведення переговорів та листування з постачальниками на предмет нових кращих умов постачання та розширення поставки нових товарів та надання послуг;
- щоденне прийняття заявок на моніторінг за різними напрямами та сферами закупівель від підрозділів холдингу. Їх обробка, пошук кращих умов, формування відповідного пакету документів закупівлі та поверення ініціатору у відповіднні до внутрішнього положення строки; - контроль діючих умов співпраці з постачальником, їх перегляд та покращення;
- проведення пошуку та закупівля спеціфічних для аграрного бізнесу товарів та послуг (сільхозтехніка та запчастини, закупівля ПММ, насіння та ЗЗР, мінеральних добрив, послуг у сфері будівництва та оснащення елеваторів, будівництво та оснащення офісних приміщень, автопарку компанії);
- закупівля товарів та послуг для всіх відділів та направлень компанії відповідно до їх специфіки та сфери діяльності;
- пошук та листування з іноземними контрагентами;
- отримання більш рентабельних умов для компанії (знижка, відстрочка, відсутність курсової залежності при оплаті за контрактами, вигідні умови поставки від постачальника);
- співпраця з юридичним відділом на етапі погодження нового постачальника та заключення договорів;
- контроль документообігу з постачальником. Взаємодія з бухгалтерським та фінансовим відділом;
- контроль строків проведення робіт та поставки товару від постачальника;
- ведення переговорів з постачальником щодо дотримання умов договору та строків;
- контроль оплат на користь постачальника за отримані товари та послуги;
- написання офіційних листів контрагентам та постачальникам;
- створення прайсів та комерційних пропозицій;
- подання заявок в 1с на оплату;
- обробка нестандартних заявок, які є не регулярною закупівлею;
- одномоментне виконання різнопланових задач тендерного відділу та суміжних відділів;
- виконання обов'язків в умавах високої інтенсивності та багатозадачності.
Менеджер постачання
ТОВ "Алпри"
Промисловість та Виробництво
2 роки 1 місяць
10.2019 - 11.2021
- забезпечення виробництва матеріалами, підтримання мінімального складського залишку товарів. Визначення потреби у складських запасах, їх аналіз та оборотність. Планування та прогнозування витрати матеріалу в майбутні періоди для оптимізації закупівель;
- ведення переговорів з діючими постачальниками для формування кращих умов постачання та максимально вигідної цінової політики закупівель (знижка, відстрочка платежу, кредитна лінія);
- пошук нових постачальників. Аналіз комерційних пропозицій, цін та умов поставки. Проведення переговорів з постачальниками на користь компанії та узгодження умов постачання;
- забезпечення документального оформлення угод. Оформлення договорів та первинних документів;
- взаємодія з постачальниками з питань рекламацій – брак, недопоставки, порушення строків постачання. Підготовка листів претензій, актів рекламації, фотофіксація. Проведення переговорів із постачальниками щодо врегулювання рекламацій;
- оформлення рекламацій на перевізників (втрата, псування вантажу). Формування претензій, ведення переговорів щодо стягнення відшкодування за товар;
- отримання актуальних цін від постачальників та контроль внесення їх у програму;
- контроль відвантаження матеріалу від постачальників до моменту прибуття на склад виробництва;
- порівняльний аналіз цінової політики постачальників;
- пошук спецтехніки та будівельних лісів для забезпечення робіт з монтажу на об'єкті;
- придбання автозапчастин та витратних матеріалів для автопарку підприємства; інструментів та обладнання для виробництва, їх ремонт та гарантійне обслуговування; купівля офісної техніки та меблів; організація життєдіяльності офісу (купівля побутової хімії, канцтоварів, витратних матеріалів, оплата рахунків за інтернет та телефон);
- закупівля будматеріалів та спецобладнання, устаткування та інструменту для будівництва та оснащення нового складу/виробничого цеху. Взаємодія з підрядниками на етапах монтажу та будівництва виробничих приміщень та прийняття роботи у них (підписання актів виконаних робіт);
- введення даних до бази 1С (оприбуткування матеріалу, формування довіреностей, внесення даних контрагентів);
- взаємодія з відділом логістики грамотного планування маршрутів при вивезенні матеріалу від постачальників.
Основними досягненнями у роботі є висока працездатність в інтенсивному режимі, багатозадачність та самостійність у прийнятті рішень щодо врегулювання проблемних питань.
Менеджер постачання
Металоцентр Відзев
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 місяців
02.2019 - 07.2019
- Контроль складських залишків та їх наповнення;
- формування заявок та закупівля необхідного товару;
- ведення переговорів з постачальниками/пошук нових;
- укладання договорів та вигідних умов поставки;
- моніторинг ринку, вибір найкращих цінових пропозицій;
- контроль якості продукції;
- ведення та наповнення баз даних постачальників;
- пошук машин, оформлення документів із перевізником;
- відстеження вантажу від постачальника до складу;
- робота з первинними бухгалтерськими документами;
- закупівля необхідних матеріалів для виробництва;
- ведення претензійної роботи із постачальниками.
Провідний економіст
Філія ”Південне регіональне управління” АТ “Банк “Фінанси та Кредит"
Банки
5 років 1 місяць
07.2012 - 08.2017
- Залучення клієнтів на обслуговування до банку з різних банківських продуктів з використанням методів прямого продажу;
- повний супровід клієнта за всіма спектрами послуг банку; документальне оформлення відповідних операцій та договорів. А саме: РКО, депозити, кредити, карткові рахунки, перерахування в національній та іноземній валюті, операції з особистими рахунками клієнта юридичних та фізичних осіб (банківські метали, валютообмін);
- формування документів дня та особових справ клієнта;
- контроль клієнтської бази та своєчасне інформування про акції та поточні продукти банку;
- активне залучення нових клієнтів банку;
- вміння вести переговори з клієнтами та виявлення актуальних потреб;
- володіння методами активного продажу та опрацювання конфліктних ситуацій;
– звичка працювати на результат.
Провідний економіст
Херсонська філія в м. Миколаїв АКБ "Ідустріалбанк"
Банки
4 роки 3 місяці
04.2008 - 07.2012
- Розрахунково касове обслуговування клієнтів. Прийом платежів, погашення кредитів;
- валютообмінні операції;
- укладання з клієнтами договорів депозитів, кредитів, РКО та подальший їх супровід. Документальне оформлення договорів та банківських проводок;
- укладання договорів з юридичними особами щодо зарплатних проектів. Відкриття та обслуговування карткових рахунків;
- проведення інкасації відділення, завантаження банкомату;
- зарахування пенсій та заробітної плати на карткові рахунки клієнтів банку;
- планування бюджету відділення;
- проведення аналізу ефективності роботи відділення, формування щотижневої звітності;
- вміння поєднувати роботу бек та фронт офісу;
Економіст відділу розвитку роздрібного бізнесу
Миколаївська філія ТОВ "Укрпромбанк"
Банки
6 місяців
10.2007 - 04.2008
- Робота з юридичними та фізичними особами. Пошук та залучення агентів банку та підписання відповідних договорів про співпрацю. Інформаційна робота із діючими агентами банку;
- надання консультацій щодо чинних умов кредитування фізичних осіб;
- проведення презентацій банківських продуктів кредитування для працівників підприємств, які є клінтами банку в рамках зарплатного проекту та інше;
- активне поширення рекламної продукції банку;
- контроль якості обслуговування клієнтів працівниками відділень банку. Тестування працівників банку для оцінки рівня знань банківських продуктів.
Інспектор кредитний
ТОВ "Комерційний банк "Дельта"
Банки
1 рік 3 місяці
07.2006 - 10.2007
- Залучення та консультація клієнтів щодо умов кредитування у найбільших торгових мережах побутової техніки та електроніки, магазинах меблів, будівельних магазинах та салонах мобільного зв'язку;
- оформлення заявок на кредит у програмі банку;
- формування необхідного пакету документів для отримання кредиту;
- консультація клієнтів з питань обслуговування та погашення кредиту;
- контроль заборгованості клієнта перед банком;
- навчання нових співробітників;
- вміння виявляти шахрайські дії з боку позичальника, у тому числі перевірка на справжність документів клієнта під час оформленні кредиту.
Ключова інформація
5,5 років досвіду роботи в тендерному відділі та закупівлях. Глибокезнання знання організації роботи закупівель. Вміння налагоджувати контакт з постачальниками та контрагентами. Навички ведення переговорів. Лідерські якості, організованість.
8 річний досвід роботи у прямих продажах у роботі з клієнтами фізичними особами (банківська сфера). Знання етапів продажів, та застосування їх на практиці. Клієнтоорієнтований підхід у роботі.
Навчалась в 2 закладах
Національний університет кораблебудування імені адм. Макарова
спеціаліст з фінансів
Миколаїв, 2009
Миколаївський державний університет ім. В. О. Сухомлинського
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, практична психологія в учбових закладах
Миколаїв, 2006
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Диплом зі спеціальності вчитель української мови та літератури, практичний психолог
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальність, цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, ввічливість, позитивність, активність.
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК, робота в 1С, знання програм Word, Excel, Power Point, Internet, соціальні мережі, Messenger, Viber, WhatsApp, Telegram. Вміння користуватися офісною технікою (сканер, принтер, факс)
Юлия Сергеевна
Юлия Сергеевна
Головний спеціаліст з постачання, менеджер тендерного відділу
Миколаїв
повна зайнятість
Оновлено 4 тижні тому