Працювала в 4 компаніях 11 років 6 місяців
Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Фінансові послуги
Державний інспектор
Офіс великих платників податків Державної податкової служби
Державний сектор
8 років 1 місяць
04.2016 - 05.2024
Досвід роботи з великими обсягами документів, з електронним документообігом, реєстрація вхідних/ вихідних документів, розподіл документів між підрозділами, взаємодія з підрозділами та керівництвом. Робота з оргтехнікою.
Інформаційна робота серед працівників щодо строків подачі, правильності заповнення, видів електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави. Перевірка строків подачі таких декларацій.
Створення та редагування посадових
інструкцій працівників відділу,
створення та редагування структури
управління, звітність бланків суворої звітності, робота з ДСК документами.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Адаптація до нових умов роботи
Інформаційна робота серед працівників щодо строків подачі, правильності заповнення, видів електронних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави. Перевірка строків подачі таких декларацій.
Створення та редагування посадових
інструкцій працівників відділу,
створення та редагування структури
управління, звітність бланків суворої звітності, робота з ДСК документами.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Адаптація до нових умов роботи
Головний спеціаліст сектору персоналу
Рубіжанська ОДПІ
Державний сектор
1 рік 3 місяці
01.2015 - 04.2016
Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, з кадровою документацією.
Адміністратор магазину одягу
ТОВ Глорія Джинс
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
07.2012 - 08.2013
Робота з покупцями, проведення
інкасації магазину, участь в інвентаризації магазину, контроль правильності цінників товару, фотозвіти, здійснення візуального мерчендайзингу товарів, здійснення процедури обміну товарів та повернення коштів за товар.
інкасації магазину, участь в інвентаризації магазину, контроль правильності цінників товару, фотозвіти, здійснення візуального мерчендайзингу товарів, здійснення процедури обміну товарів та повернення коштів за товар.
спеціаліст відділу забезпечення продажів, спеціаліст відділу контролю документообігу
ПАТ АЛЬФА Банк
Фінансові послуги
11 місяців
08.2011 - 07.2012
Продаж кредитних продуктів банку, робота з документообігом відділення
банку.
банку.
Ключова інформація
пунктуальність, порядність, уважність
• Вміння швидко навчатися
• Вміння швидко навчатися
Навчалась в 2 закладах
ІПОДН СНУ їм. В. Даля
економічний, економіка підприємства
Сєвєродонецьк, 2015
СНУ їм. В. Даля
філологічний, прикладна лінгвістика
Луганськ, 2011
Володіє мовами
Українська
вільно
Ірина
Ірина
Спеціаліст з документообігу, спеціаліст відділу кадрів, контент менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому