Ключова інформація
Мета: отримання посади менеджера / помічника менеджера по роботі з персоналом, корпоративного психолога.
Професійні навички: досвід адміністративної роботи (15 років); активних продажів та супроводу клієнтів (4 роки); організації відкритих і корпоративних семінарів та тренінгів (3 роки); підбору, адаптації та координації роботи персоналу; проектної організаційної роботи на концертах, фестивалях, наукових конференціях.
Освіта:
2023 – теперішній час: Міжнародна академія управління персоналом. Інститут психології та соціальних наук. Спеціалізація 053 Психологія (2 курс магістратури).
2009 – 2010: Академія муніципального управління. Спеціальність: менеджмент організацій (магістр).
2005 – 2008: Міжнародна академія управління персоналом. Інститут менеджменту та бізнесу. Спеціальність: менеджмент організацій. Спеціалізація: економіка та управління бізнесом (бакалавр).
Курси:
03.06.2024 – 15.07.2024: Курс «Модель замкової щілини: всі методи інтегративоної психотерапії на одній сторінці» (20 годин). Інститут транзактного аналізу та Інтегративної психотерапії.
13.11.2023 – 25.01.2024: Курс «Теорія та методи інтегративної психотерапії з фокусом на відносини» (35 годин). Інститут транзактного аналізу та Інтегративної психотерапії.
16.12.2023: Науково-практична конференція «Хвороби регуляції з позицій патогенетичного міждисциплінарного підходу». Майстер-класи: «Психосоматика стресу», «Порушення сну: сучасна клінічна практика», «Психосоматичне здоров'я жінки під час війни».1
7.10.2023: Семінар «Знайомство з емоційно-образною психотерапією». NEWPSY.
21.05.2000: Курс «Емоційний інтелект». Освітній Хаб м. Києва.
Досвід роботи:
11.2021 – 06.2024: медичний центр «Смарт Медікал Центр», адміністратор.
Основні обов'язки:- інформування про програми обслуговування та послуги клініки, запис на прийом, координація пацієнтів на всіх етапах лікування;- робота зі страховими компаніями;- робота з рекламаціями, статистичний аналіз, звітність, ведення клієнтської бази в МІС.
05.2021 – 08.2021: медична клініка «Візіум», оператор контакт-центру, в.о. керівника контакт-центру.
Основні обов'язки:- інформування про послуги клініки, координація пацієнтів на всіх етапах лікування; робота зі страховими компаніями; ведення клієнтської бази в 1С;- розв'язання організаційних питань; ведення статистичного аналізу та звітності;- робота з рекламаціями, відгуками.
10.2019 – 03.2021: ТОВ «Лінгвіст», адміністратор тренінгового центру.
Основні обов'язки:- робота з клієнтами тренінгового центру (інформування про послуги, формування груп учасників тренінгів, підготовка сертифікатів, опитувальників, зустріч та реєстрація учасників, допомога тренеру);- організація відряджень тренерів, бронювання готелю, оренда конференц-залів;- організація та модерація вебінарів та онлайн-курсів (GoToWebinar, ЗУМ);- написання контент-плану, підготовка анонсів подій для інформаційних розсилок, сайту, сторінок у соціальних мережах;- планування бюджету; робота з дебіторською заборгованістю; облік операцій в 1С: Підприємство 8.3, CRM.
03.2011 – 06.2019: медичний центр «Healthy and Happy», адміністратор.
Основні обов'язки:- інформування про програми обслуговування та послуги клініки, координація пацієнтів на всіх етапах лікування;- робота зі страховими компаніями, супровід корпоративних клієнтів;- розв'язання організаційних питань, координація роботи персоналу;- робота з рекламаціями, статистичний аналіз, звітність, ведення клієнтської бази в МІС Dr. Eleks.
Досвід проектної роботи:
• Фестиваль «Рок Булава» 2020, 2021 (організаційні питання, координація виступів музичних гуртів, написання анонсів, пресрелізів, робота з інформаційними партнерами);
• Музичний гурт The Jack Frost 2018 – 2020 (ведення сторінок у соціальних мережах, реалізація квитків);
• Організація концерту гурту «Курган і Агрегат», 2019, м. Луцьк;
• KYIV MUSIC DAYS 2018 (асистентування доповідачам лекторію, координація саундчеку та виступів музикантів);
• Pre-party Koktebel Jazz Festival 2018 (організаційні питання, продаж квитків);
• Дні Науки 2017, 2018, 2019, м. Київ (забезпечення ефективної роботи лекційної та демонстраційної зон, ознайомлення відвідувачів із програмою, організація кава-брейків).
Навчалась в 2 закладах
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Психологія
Київ, 2025
Академия муниципального управления
Менеджмент организаций
Киев, 2010
Елена
Елена
Менеджер по роботі з персоналом, рекрутер, асистент рекрутера
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому