Працювала в 1 компанії   12 років 6 місяців

Краса / Фітнес / Спорт

Асистент керівника

Спорт Лайф

Краса / Фітнес / Спорт

12 років 5 місяців

11.2012 - до теперішнього часу

Резюме Ямкова Алина ЮрьевнаДата рождения: 31.08.1988Адрес: Украина, г.Кривой Рог, ул. Покровская 32, 53Телефон: 0971279947E-mail: yamkova.alina.kiev@gmail.com Цель: Получение руководящей должности с возможностью роста в стабильной, активно развивающейся компании. Образование:- 1996-2007гг. – Средняя школа №55- 2007-2012гг. – Криворожский Национальный университет, специальность: экономика и организация управления предприятиями (магистр) Дополнительное образование:- Управление рисками, финансовый менеджмент- Бизнес администрирование- Психология- Продажи, переговоры, работа с возражениями, этика активных продаж- Управление трудовыми ресурсами Трудовая деятельность:- Менеджер по работе с клиентами в Allince Realti, Варшава (Недвижимость)- Работа в детском интернет-магазине «Киндо»- Старший менеджер Отдела Продаж ФК «Спорт Лайф»- Координатор офлайн проектов в Global Online University Ukraine- Офисный служащий в ООО «ПРОМИНВЕСТАЛЬЯНС» Навыки:- MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook)- Работа с оргтехникой- Знание русского, украинского, английского (средний уровень)- Работа в CRM системе- Знание и работа в программе «Мегаплан»- Работа с программой «GoToMeeting» и подобными программами для онлайн конференций- Работа с IP-телефонией Личные качества:- Серьезность, пунктуальность, ответственность- Способность к самосовершенствованию- Аналитическое мышление- Инициативность, дипломатичность- Самоконтроль, стрессоустойчивость- Целеустремленность, настойчивость- Увлечения: чтение, саморазвитие, йога, спорт, путешествия Я заинтересована в получении руководящей должности в вашей компании, где смогу проявить свои навыки и опыт для достижения общих целей. Готова к профессиональному росту и новым вызовам. Благодарю за внимание к моему резюме. С уважением,Ямкова Алина Юрьевна

Ключова інформація

1. Організаційні навички

• Уміння планувати та координувати зустрічі, події та робочий графік.

• Організація відряджень, бронювання квитків і проживання.

• Управління документами та ведення архіву.

2. Комунікативні навички

• Вільне володіння діловим спілкуванням (усним і письмовим).

• Ввічливість і дипломатичність при спілкуванні з клієнтами, партнерами або співробітниками.

• Вміння писати офіційні листи та звіти.

3. Тайм-менеджмент

• Пріоритизація завдань для забезпечення виконання дедлайнів.

• Ефективне управління власним часом і часом керівника.

4. Технічні навички

• Впевнене користування комп’ютером і офісними програмами (MS Office, Google Workspace).

• Робота з електронною поштою, CRM-системами та іншими діловими платформами.

• Знання технологій, які допомагають в організації роботи (календари, інструменти для завдань).

5. Аналітичні навички

• Здатність аналізувати інформацію та готувати звіти.

• Уміння працюва з великими обсягами даних і знаходити важливі деталі.

6. Стресостійкість

Навчалась в 1 закладі

КТУ

Економіка підприємства

Кривий Ріг, 2011

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

КУРСИ ПСИХОЛОГІЇ ДЛЯ ПОЧАТКІВЦІВ ТА ПРАКТИКУЮЧИХ ПСИХОЛОГІВ

Київ, 2022

Курс навчив:

краще розуміти себе та людей,підвищувати комунікабельність,ефективно досягати цілей,справлятися з психологічними маніпуляціями,отримувати радість від спілкування із сім'єю,знаходити взаєморозуміння з дітьми,отримувати радість від життя,розбиратися у своєму житті та стосунках з оточуючими.

Алина

Асистент керівника

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Кривий Ріг

22 000 грн.

36 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому