Працювала в 1 компанії   5 років 8 місяців

Медицина та Охорона здоров'я

Керівник відділу маркетингу

Хімлаборреактив

Медицина та Охорона здоров'я

5 років 7 місяців

09.2019 - до теперішнього часу

1. Розробка та реалізація комплексної маркетингової стратегії компанії.
4 напрямки бізнесу: лабораторні, медичні, ветеринарні рішення та рішення для репродуктивної медицини.
2. Управління маркетинговим бюджетом.
3. Організація медичних заходів, участь в профільних виставках, конференціях.
ROI офлайн-заходів
- 2021: 310%;
- 2022: 420%;
- 2023: 480%;
- 2024: 550%.
4. Розвиток digital-каналів. Управління сайтами med.hlr.ua та ivf.hlr.ua, SEO-просування та ведення соціальних мереж
SEO: зростання органічного трафіку
- 2021: +63%
- 2022: +71%
- 2023: +73%
- 2024: +396%
Контекстна реклама (Google Ads, соцмережі):
- ROI рекламних кампаній у 2023: +38%
- ROI рекламних кампаній у 2024: +43%
Email-маркетинг:
- 2023: збільшення конверсії на 32%
- 2024: збільшення відкриттів розсилок на 42%
Соцмережі (Instagram, Facebook, LinkedIn, TikTok):
- 2023: зростання аудиторії на 52%
- 2024: зростання взаємодії з контентом на 78%
5. Координація роботи команди (SMM, seo, ppc, графіка, веб-аналітика, програмісти)
6. Запуск нових продуктів та оновлення бренд-стратегії.
7. Робота з лідерами думок медичної галузі, медичними департаментами.
8. Управління та розробка маркетингових матеріалів: поліграфії, сувенірної продукції та подарунки.
В 2023 й 2024 роках отримала нагороду від головного бренду компанії Mindray –«Best marketing awards”
Директор з маркетингу | ТОВ 'Ресторація Сервіс' (PRO MASTER)
2018 – 2019
• B2B & B2C маркетинг: стратегія, PR, e-commerce.
• SEO та контекстна реклама: оптимізація сайту, запуск PPC-кампаній.
• Організація виставок та профільних заходів.
• Робота з лідерами думок.
• Розробка маркетингових матеріалів.

Ключова інформація

• Стратегічний маркетинг – розробка та впровадження маркетингових стратегій.
• Бюджетування – комплексне планування бюджету на рік.
• Digital-маркетинг – SEO, контекстна реклама (Google Ads, соцмережі), email-маркетинг.
• Розвиток бренду – комунікаційні стратегії, контент-маркетинг.
• B2B & B2C маркетинг – комплексні кампанії, робота з клієнтськими сегментами.
• Маркетингова аналітика – ROI, веб-аналітика, конкурентний аналіз.

Навчалась в 1 закладі

Південнослов’янський інститут Приватного акціонерного товариства "Вищий навчальний заклад Київський славістичний університет»

Фінанси в кредит

2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Олена Вікторівна

Керівник відділу маркетингу

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 4 тижні тому