Працювала в 5 компаніях   7 років 1 місяць

Торгівля роздрібна / Retail, Краса / Фітнес / Спорт, Освіта, Консалтинг / Аудит

Контент-менеджер

Фемелі

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

  • Розміщення на сайті компанії нового контенту, актуалізація та редагування існуючого;
  • Розміщення товарів на сайті, додавання описів, характеристик, фото.
  • Грамотна українська мова (усна та письмова);
  • Знання офісних програм MS Microsoft (Word, Excel, Power Point);
  • Навички роботи з графічними редакторами (Photoshop, Illustrator, Сanva та інші);

Адміністратор

салону краси

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 7 місяців

09.2021 - 04.2023

Працюючи адміністратором виконую такі обов’язки:

-прийом телефонних дзвінків та відповіді на запитання потенційних клієнтів;

-організація робочого графіку та запис клієнтів на послуги;

-контроль за виконанням графіку роботи співробітників студії;

-допомогаю створювати контент для просування в соціальних мережах:Instagram, TikToк;

-ведення документації та звітності.

Адміністратор менеджер

Школа програмування

Освіта

4 місяці

05.2020 - 09.2020

В мої обов'язки входило:

-організація та конторль навчального процесу;

-проведення презентації навчальної програми школи для батьків;

-контролювала фінансову діяльність школи;

-працювала із СРМ;

-комунікація та супроводження батьків стосовно навчального процесу.

Менеджер по роботі з клієнтами

KVADRA ASSISTANCE

Консалтинг / Аудит

1 рік 3 місяці

01.2019 - 04.2020

На даній посаді виконувала повний спектр послуг по обробці вхідних та вихідних звернень, продаж товарів та послуг. Здійснювала організацію та підтримку гарячих ліній, Viber, e-mail та sms розсилки. Працювала на різних проектах. Маю досвід ведення переговорів, грамотне мовлення (усне та письмове), чітку дикцію.

Кладовщик ювелірних виробів

Ювелірна компанія

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 1 місяць

12.2016 - 01.2019

На даній посаді виконувала такі обов'язки:

-комплектувала ювелірні вироби за заявками споживачів

-видавала роботу шліфувальникам, ювеліру збирачу

-вела облік наявних на складі матеріальних цінностей і звітну документацію про їх рух

-проводила інвентаризацію ювелірних виробів

-виявляла брак, визначала дефекти і списувала його

-вела облік в програмах типу 1С та Excel

Ключова інформація

-комунікабельність

-організаційність

-стресостійкість

-відповідальність

Навчалась в 2 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

Фiнанси i банкiвська справа

Київ, 2019

Технолого-економiчний коледж Білоцерківського національного університету

Фінанси і кредит

Бiла Церква, 2015

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курс адміністратора салону краси

2022

Після закінчення курсу оволоділа інформацією про салонний менеджмент, економіка салонного бізнесу,ефективне управління відділами та організаціями, маркетинг салонного бізнесу, маркетинг та просування у соціальних мережах, психологія спілкування з клієнтами

Курс базового системного адміністратора Windows

2021

Додаткова інформація

Свій розділ

вміння роботи з програмами Microsoft Office

Світлана

менеджер, модератор

Біла Церква

20 000 грн.

27 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 4 тижні тому