Працювала в 6 компаніях 5 років 7 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Банки, Транспорт та Логістика
Помічник керівника
Агро Лайф Україна
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 6 місяців
09.2022 - 03.2024
- Виконання доручень;
- Комунікація з постачальниками;
- Контроль наявності товару;
- Контроль відвантаження замовлень клієнтам;
- Контроль документообігу;
- Розвиток бренду (макети, сайт)
- Комунікація з клієнтами;
- Підбір персоналу;
- Створення і керування відділом продажу;
- Контроль виконання обсягів плану;
- Навчання і адаптація персоналу;
- Контроль фінансових операцій;
- Прийняття участі в ціноутворенні і попиті ринку;
- Ведення сайту (наповнення товару,опис, прийом замовлень);
- Допомога в офлайн магазині.
- Нарахування заробітної плати;
- Проведення зустрічей з партнерами та клієнтами.
Спеціаліст з валідації документів
Monobank | Universal Bank
Банки
2 місяці
12.2021 - 02.2022
1.Перевірка документів для оформлення карти.
2.Консультація клієнтів.
3.Сповіщення клієнтів про проблеми з документами.
4.Схвалення документів для видачі карт.
2.Консультація клієнтів.
3.Сповіщення клієнтів про проблеми з документами.
4.Схвалення документів для видачі карт.
Менеджер по партнерським програмам
Zakaz.ua
Транспорт та Логістика
1 рік 2 місяці
08.2020 - 10.2021
1. Самостійний пошук клієнта;
2. Формування індивідуальних умов для кожного клієнта, проведення зустрічей, переговорів (ланцюг BTL-менеджер; Маркетинг директор; Комерційний директор);
3. Організація повного циклу документообігу: договору, додаткові угоди, акти виконаних робіт;
4. Ведення клієнта протягом усього періоду активності (вирішення спірних питань; трекінг виконаних завдання нашій стороні та стороні партнера);
5.Формування аналітичних даних під час та після завершення активностей у розрізі локацій де проводили РК (кількість використаних промокодів; продажу; приріст клієнтів (нові/постійні); показники GMV.6) Постановка, щоденний контроль та аналіз завдань у Bitrix для дизайнерів, аналітиків , SMM-менеджерів, email-маркетологів, логістів, копірайтерів.
2. Формування індивідуальних умов для кожного клієнта, проведення зустрічей, переговорів (ланцюг BTL-менеджер; Маркетинг директор; Комерційний директор);
3. Організація повного циклу документообігу: договору, додаткові угоди, акти виконаних робіт;
4. Ведення клієнта протягом усього періоду активності (вирішення спірних питань; трекінг виконаних завдання нашій стороні та стороні партнера);
5.Формування аналітичних даних під час та після завершення активностей у розрізі локацій де проводили РК (кількість використаних промокодів; продажу; приріст клієнтів (нові/постійні); показники GMV.6) Постановка, щоденний контроль та аналіз завдань у Bitrix для дизайнерів, аналітиків , SMM-менеджерів, email-маркетологів, логістів, копірайтерів.
Спеціаліст контролю якості обслуговування клієнтів
Zakaz.ua
Транспорт та Логістика
9 місяців
11.2019 - 08.2020
1.Робота з вхідними заявками в електронній пошті;
2.Ведення обліку скарг;
3.Збір інформації від клієнта та передача в роботу відповідальному менеджеру на зміні.
4.Вирішення спірних питань з клієнтами (затримка замовлення, пересортування, зміна часу доставки, повернення замовлення, обмін товару);
5. Своєчасне надання зворотного зв'язку клієнтам на відгуки про роботу сервісу.
2.Ведення обліку скарг;
3.Збір інформації від клієнта та передача в роботу відповідальному менеджеру на зміні.
4.Вирішення спірних питань з клієнтами (затримка замовлення, пересортування, зміна часу доставки, повернення замовлення, обмін товару);
5. Своєчасне надання зворотного зв'язку клієнтам на відгуки про роботу сервісу.
Менеджер по закупкам
Фенікс Агро
АПК (Агропромисловий комплекс)
11 місяців
11.2018 - 10.2019
1. Самостійний пошук клієнтів, ведення переговорів з елеваторами та с/г виробниками щодо закупівлі зернових та олійних культур (у телефонному режимі);
2.Активна робота з існуючою базою постачальників по певному регіону;
3.Формування індивідуальної цінової політики клієнта;
4. Організація контролю якості продукції, згідно з отриманими аналізами приймала рішення щодо закупівлі та подальшої ціни;
5.Контроль за виконанням умов підписаних договорів;
6.Контроль термінів, обсягів та інших умов постачання;
7.Моніторинг ринку та рівня закупівельних цін у регіоні;
8.Виконання поставлених планів та фінансових цілей;
9.Звітність.
2.Активна робота з існуючою базою постачальників по певному регіону;
3.Формування індивідуальної цінової політики клієнта;
4. Організація контролю якості продукції, згідно з отриманими аналізами приймала рішення щодо закупівлі та подальшої ціни;
5.Контроль за виконанням умов підписаних договорів;
6.Контроль термінів, обсягів та інших умов постачання;
7.Моніторинг ринку та рівня закупівельних цін у регіоні;
8.Виконання поставлених планів та фінансових цілей;
9.Звітність.
Офіс-менеджер
Агролайф Україна
АПК (Агропромисловий комплекс)
8 місяців
01.2018 - 09.2018
1.Виконання поставлених завдань керівництвом;
2. Забезпечення життєдіяльності офісу;
3.Прийом-відправка документації;
4.Зустріч гостей;
5.Прийом дзвінків.
6. Комунікація з керівництвом по призначеним зустрічам.
2. Забезпечення життєдіяльності офісу;
3.Прийом-відправка документації;
4.Зустріч гостей;
5.Прийом дзвінків.
6. Комунікація з керівництвом по призначеним зустрічам.
Ключова інформація
- Гнучкість
- Адаптивність
- Комунікативні навички
- Відкритість до навчання
- Ініціативність
- Секретар-референт
- Адміністратор офісу
Навчалась в 1 закладі
УНУС
Агрономия
Умань, 2016
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Білоруська
базовий
Польська
базовий
Анна
Анна
Офісний працівник
Умань
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому