Працював в 2 компаніях   2 роки

Телекомунікації / Зв'язок

Менеджер із закупівлі

LinkCom

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік

07.2022 - 07.2023

  1. Зниження загальних витрат транспортування на шляхом консолідації замовлень;
  2. Здійснив навчання двох підлеглих-комірників;
  3. Забезпечував компанію необхідними обладнаннями та матеріалами в умовах 10-кратного збільшення кількості підключень;
  4. Залучення нових постачальників компанії
  5. Впровадження таблиць Excel для планування процесу закупівель

Посадові обов'язки

  • Підтримування безперебійного запасу необхідних матеріалів, управління діяльністю із забезпечення підприємства всіма необхідними ресурсами;
  • Проведення аналізу запасів ТМЦ;
  • Визначення потреби і складання плану закупок;
  • Формування замовлень та закупка розхідних матеріалів;
  • Організація та контроль доставки матеріальних ресурсів згідно з передбаченими термінами, забезпечення контролю їх кількості, якості і комплектності, дотримання правил зберігання продукції на складах підприємства;
  • Взаємодія з іншими суб’єктами господарювання щодо придбання товарно-матеріальних цінностей, робіт чи послуг, контроль непогашеної кредиторської заборгованості перед постачальниками та підрядниками;
  • Взаємодія з іншими підрозділами з питань надання господарських послуг та обслуговування;
  • Слідкування за станом приміщень, обладнанням та інвентарем на складі, забезпечення його збереження, а також його вчасний ремонт;
  • Cтворення та наповнення бази постачальників в організації;
  • Організація роботи відділу та підлеглих працівників;
  • Забезпечення обліку і зберігання ТМЦ.

Завідувач складу

LinkCom

Телекомунікації / Зв'язок

11 місяців

08.2021 - 07.2022

  1. Скорочення витрат на доставку додаткового обладнання внутрішнім підрозділам компанії;
  2. Зменшив час обробки замовлень на 20% шляхом впровадження нового способу сортування та видачі;
  3. Зниження витрат на управління складом шляхом ефективного використання ресурсів та оптимізації логістичних процесів;
  4. Організував оптимальне розташування обладнання на складі, що призвело до вивільнення додаткових приміщень та підвищення загальної продуктивності.

Посадові обов'язки

  • Контроль операцій з торгово-матеріальними цінностями (ТМЦ) на складах компанії;
  • Контроль залишків на складах;
  • Контроль своєчасного ремонту ТМЦ, взаємодія з сервісними центрами постачальників;
  • Перевірка внутрішньої складської документації;
  • Проведення інвентаризацій майна;
  • Контроль за раціональним використанням площ складських приміщень (оптимізація розміщення ТМЦ на складах компанії та їх придбання, доставку або зберігання);
  • Маркування та видача обладнання;
  • Тестування обладнання;
  • Прийняття замовлених матеріалів та внесення їх на електронний склад;
  • Підтримання чистоти на складі.

Навчався в 2 закладах

Львівський національний університет імені Івана Франка

Економічний, фінанси банківська справа та страхування

Львів, 2022

Львівський національний університет імені Івана Франка

Економічний, фінанси, банківська справа та страхування

Львов, 2020

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерський облік для початківців

2018

Prometheus 

 

Додаткова інформація

Стажування

Фінансове управління Буської РДА

Олег

Аналітик закупівель

Львів

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому