Працювала в 7 компаніях   14 років 8 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Освіта

Менеджер по роботі з клієнтами

ПП Хорсун С.Д.

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

11.2022 - 08.2024

- ведення та підтримка поточної бази клієнтів.

- приймання та обробка заявок на товар (Створення рахунків, РН).

Офіс-менеджер-помічник керівника

ТОВ "РА ТОПСИТИ"

Реклама та PR-послуги

1 рік 5 місяців

09.2020 - 02.2022

- Прийом телефонних дзвінків і відвідувачів в офісі.

- Ведення реестру первиних документів.

- З'ясування потреби абонентів і відвідувачів.

- Обробка вхідної та вихідної кореспонденції (приймала, реєструвала, переадресовувала).

- Ведення архіву документів, листів, інформаційних матеріалів.

- Робота з офісною електронною поштовою скринькою (приймання, надсилання файлів, макетів, листів).

- Підготовка та оформлення документації, необхідної для організації роботи компанії.

- Відправлення та приймання документів партнерам.

- Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.

- За дорученням керівника узгодження окремих питань з працівниками.

- Своєчасне інформування співробітників про зміни або нововведення в компанії.

Економіст зі збуту (асистент керівника відділу)

Izolon.ua

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

10.2019 - 03.2020

- Ведення та підтримання поточної бази клієнтів.

- Приймання та обробка заявок на товар (Створення рахунків, РН, НН, ТТН в 1С на відвантаження, контроль оплати, контроль резервів).

- Робота з первинною бухгалтерією (Контроль повернення первинної документації, договорів в бухгалтерію головного офісу, ведення реєстрів).

- Консультування клієнтів по телефону.

- Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з відділом логістики.- Контроль дебіторської заборгованості.

- Відображення в 1С касових операцій (звіт «Відомість за взаєморозрахунками з покупцями», звіт «Відомість за грошовими коштами»).

- Взаємодія з виробництвом і складом готової продукції.

- Допомога складу зі звірки залишків ( звіт «Відомість товарів на складах»).

- Заповнення договорів з Контрагентами.

- Робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних питань.

Бухгалтер з первинної документації.

ТОВ «НВП Стальсервіс»

Промисловість та Виробництво

3 місяці

01.2019 - 04.2019

- Відображення первинної документації в базі 1С 8.

- Створення замовлень постачальнику.

- Оформлення довіреностей.

- Проведення первинної документації (прибуткові видаткові накладні, акти виконаних робіт).

- Звірка з контрагентами.

Адміністратор

Дитячий розвиток

Освіта

11 місяців

09.2017 - 08.2018

- Прийом вхідних дзвінків.

- Спілкування з новими клієнтами.

- Презентація послуг центру.

- Прийом оплати.

- Координація викладачів.

- Контроль наявності витратних матеріалів у клубі та їх замовлення.

Помощник бухгалтера по зароботной плате.

ТОВ «Вента.ЛТД»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 років 8 місяців

11.2009 - 07.2017

- Контроль правильності заповнення табелів.

- Зміна окладів згідно зі штатною розстановкою.

- Всі етапи нарахування, обліку та виплати заробітної плати (почасова, почасово-преміальна, відрядна.)

- Нарахування відпускних, лікарняних листів і подання заявки до ФССУ на оплату.

- Облік утримань (аліменти, нестачі, штрафи)

- Розрахунок при звільненні, нарахування компенсацій.

- Формування довідок про доходи.

- Співпраця з банком за картками.

- Консультації щодо нарахованої ЗП співробітникам організації.

Оператор введення даних

ТОВ «Вента.ЛТД»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 8 місяців

03.2008 - 11.2009

- обробка первинних документів, звірка отриманого документа з документів у базі даних.

- комунікація з менеджерами щодо повернення документів.

- перевірка наявності всіх обов'язкових реквізитів документа.

- архівування документів у папки за періодами.

Ключова інформація

- досвід роботи з клієнтами.

- комунікабельність, організованість.

- володіння програмами: 1С, MS Office.

- стресостійкість.

Навчалась в 2 закладах

Національний Гірничий Університет (НГУ)

Адміністративний менеджмент.

Дніпро, 2008

Національний Гірничий Університет (НГУ)

Екологія та охорона навколишнього середовища.

Дніпро, 2007

Курси, тренінги, сертифікати

Комп'ютеризація бухгалтерського обліку

Днепр, 2018

Додаткова інформація

Мета звернення

отримання роботи з перспективою професійного та кар'єрного зростання.

Особисті якості

- Сумлінно ставлюся до виконання завдань.

- висока активність та енергійність у поведінці.

- робота на результат, цілеспрямованість, чесність.

- високий рівень здатності до навчання, здатна засвоювати нову інформацію швидко і правильно.

- оптимізм, почуття гумору, стресостійкість.

- уміння працювати в команді.

Ірина Ігорівна

Менеджер по работе с клієнтами

Дніпро

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 тижні тому