Працювала в 7 компаніях 18 років 9 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Інше, Будівництво
Головний бухгалтер
GAZER LTD
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 1 місяць
09.2021 - 10.2023
Ведення бухгалтерського податкового та управлінського обліку в повному обсязі.
Контроль правильності та своєчасності оформлення первинної документації та порядку документообігу.
Контроль всіх господарських операції та їх відображення на рахунках бухгалтерського обліку.
Облік розрахунків із контрагентами.
Акти звіряння.
Робота у Клієнт-Банку: оформлення платежів. Рознесення банківських виписок.Ведення обліку основних засобів та ТМЦ.
Підготовка податкових звітів (декларація з прибутку, декларація з ПДВ).Контроль всіх операцій з податкового обліку.
Нарахування зарплати, відпускних, лікарняних, аліментів.
Кадровий облік: штатний розпис, накази: прийом на роботу, звільнення.
Закриття звітного періоду.
Складанням управлінської звітності, в тому числі консолідованої та окремої звітності ( місячна, квартальна та річна), прогнози по капіталу з поправкою на ризик.
Щомісячні звіти власникам підприємства.
Заступник головного бухгалтера-Головний бухгалтер
Оптова та роздрібна торгівля
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
07.2020 - 08.2021
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1С:Підприємство 8.2
4-х підприємств на загальній системі оподаткування та 12 ФОП .
Підготовка та надання керівництву управлінської звітності.
Взаємодія з іншими відділами компанії.
Постановка завдань програмістам по оптимізації програм діяльності компанії.
Організація роботи бухгалтерії, забезпечення її оптимальної структури,розподіл ділянок роботи, постановка конкретних завдань, контроль виконання.
ЗЕД імпорт.
Вміння працювати з великим об'ємом документів та інформації.
Головний бухгалтер
Агрокомпанія
Інше
1 рік 8 місяців
09.2018 - 05.2020
Агрокомпанія (торгово-виробниче підприємство) експортування заморожених продуктів до Англії, Скандинавські країни та ін.
Причина звільнення:
з метою мінімізації витрат бухгалтерія та менеджери були переведені до Львівської області.
-ведення в повному обсязі бухгалтерського, податкового та кадрового обліку декількох підприємств на загальній системі оподаткування, 6 ФОП;
-розрахунок і нарахування заробітної плати , відпускних;
-Імпорт / експорт, ЗЕД;
-банківські операцій;
-робота з зовнішніми службами (Податкова, Інспекція праці та т.д.)
-автоматизація бухгалтерського обліку; -контроль за правильним, своєчасним і повним формуванням фінансової звітності інших філій компанії;
-складання управлінської звітності для керівництва;
-проходження аудиторських перевірок; -здійснення контролю за дотриманням порядку оформлення первинних і бухгалтерських документів, розрахунків і платіжних зобов'язань, проведення інвентаризацій основних засобів, перевірок організації бухгалтерського обліку і звітності, а також документальних ревізій у підрозділах підприємства.
Заступник головного бухгалтера
KIVI
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
01.2018 - 10.2018
KIVI - міжнародна компанія, розробник і виробник смарт-телевізорів і тв-сервісів.
Продукція під однойменним брендом реалізується на європейських і азіатських ринках.
Контроль бухгалтерського та управлінського обліку групи компаній , закриття періоду в 1С 8.3 УПП, складання декларацій по ПДВ і прибутку, ЄСВ,фінзвітність, участь в автоматизації управлінського обліку, податкове планування, оптимізація оподаткування
-контроль і керівництво відділом бухгалтерії (5чол).
Заступник головного бухгалтера
Умвельт УКРАЇНА Німецька компанія.Утилізація сміття.
Інше
6 років 3 місяці
09.2011 - 12.2017
Організація і ведення в повному обсязі бухгалтерського, податкового та управлінського обліку компанії;
Обов'язки:
--робота з первинною документацією;
-облік взаєморозрахунків з постачальниками і покупцями;
-аналіз і контроль дебіторської кредиторської заборгованості;
-ведення обліку надходження, переміщення і списання палива і ПММ;
-ведення обліку ТМЦ, МБП і ОС;
-введення в експлуатацію ОС, списання, переміщення;
-участь в інвентаризації;
-робота в Клієнт-банку;
-ЗЕД (експорт продукції, імпорт послуг); -виписка і реєстрація податкових накладних, коригування (перевірка податкового кредиту та податкового зобов'язання);
-складання та надання звітності в Державні органи;
-ведение 5 ФОП (сплата податків, звітність);;
-досвід проходження податкових перевірок; -складання фінансової, управлінської звітності;
-взаємозв'язок з бухгалтерами на підприємствах України;
-формування технічних завдань для IT-менеджера.
За сумісництвом Начальник відділу по роботі з персоналом(у зв'язку з закриттям компанії).
Обязанности:
-оформлення прийому / звільнення, перекладів співробітників;
-оформлення і розрахунок відряджень співробітників по Україні та за кордон; -ведение, облік і зберігання особистих справ і трудових книжок працівників;
-оформлення і облік відпусток співробітників; -ведение табеля обліку робочого часу співробітників Головного офісу та підрозділів;
-нарахування та виплата заробітної плати премій;
-видача довідок по з / п;
-підготовка штатного розкладу;
-консультація співробітників компанії з питань трудового законодавства; -статистична звітність;
-відвідування семінарів по трудовому законодавству.
заступник головного бухгалтера з обов'язками ведення кадрової документації.
АНД-ГРУП, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 11 місяців
10.2007 - 09.2011
помічник головного бухгалтера
Акцент, ТОВ
Будівництво
2 роки 7 місяців
09.2004 - 04.2007
Ключова інформація
Маю досвід ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємств в різних сферах діяльності в т.ч. IT.
Досвід організації бухгалтерського обліку на новоствореному підприємстві.
Навчалась в 3 закладах
Київська школа ринкової економіки
Облік і аудит
Київ, 2005
Полтавська аграрна академія
Облік і аудит
Полтава, 2004
Полтавський кооперативний інститут
технологічний
Полтава, 1998
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
1с бухгалтерія
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Хочу знайти роботу заступником головного бухгалтера ,бухгалтером у компаніі ,у якій зможу використовувати свої знання і досвід для розвитку компанії. Володію здатністю до навчання і самоосвіти, вмію працювати в команді, відповідальна, працездатна. Впевнений користувач ПК (Excel, WORD), програма бухгалтерського обліку 1С 8. Бухгалтерія для України, 1С 8 Зарплата, навички користування довідково-правовими системами.
Особисті якості
Уміння самостійно приймати рішення, організованість, обов'язковість, грамотність, здатність швидко навчатися, логічне мислення, аналітичний склад розуму, неконфліктність, без шкідливих звичок
Ілона
Ілона
Заступник головного бухгалтера,бухгалтер,економіст,фінансовий контролер
Київ
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому