Працювала в 6 компаніях 4 роки 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail
Керівник магазину
CASSO
Торгівля роздрібна / Retail
7 місяців
01.2020 - 08.2020
1.Контроль та організація торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
2. Консультація покупців з питань розміщення товарів, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.
3. Професійний підбір одягу, консультація, та доповнення стилю.
4. Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
5. Додержання правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
6. Інформування керівництва підприємства про наявні недоліки.
Стиліст-консультант TED BAKER ЦУМ
City moda
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
02.2019 - 08.2019
1. Контроль та організація торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
2. Консультація покупців з питань розміщення товарів, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.
3. Професійний підбір одягу, консультація, та доповнення стилю.
4. Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
5. Додержання правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
6. Інформування керівництва підприємства про наявні недоліки
2. Консультація покупців з питань розміщення товарів, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.
3. Професійний підбір одягу, консультація, та доповнення стилю.
4. Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
5. Додержання правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
6. Інформування керівництва підприємства про наявні недоліки
Администратор
Pako Lorente
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
04.2018 - 01.2019
1. Контроль та організація торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
2. Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.
3. Контроль своєчасного поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торгівельно - технологічного обладнання.
4. Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
5. Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
6. Інформування керівництва підприємства про наявні недоліки.
7. Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування.
2. Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявності товарів у продажу, їх якості та цін.
3. Контроль своєчасного поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торгівельно - технологічного обладнання.
4. Вживання заходів щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідація конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
5. Контроль додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
6. Інформування керівництва підприємства про наявні недоліки.
7. Здійснення контролю за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування.
Администратор
Top Fashion Group
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
07.2017 - 03.2018
-консультування і обслуговування покупців;
- контроль за прийманням і розміщенням товару, оформленням вітрин;
- підготовка робочого місця до роботи, перевірка наявності торгівельних і робочих документів, цінників і правильність їх заповнення;
- контроль за підтриманням чистоти і порядку на торгівельній площі;
-проведення перепису і облік залишків товару відповідно до вимог керівництва;
- здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження;
- передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм;
- вести книгу обліку доходів;
- здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України;
- вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей;
- своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира;
- ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності;
- забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо);
- слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент;
- ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”;
- надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.
Продавец - стилист, касир
Femme Stage
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
08.2016 - 05.2017
-консультування і обслуговування покупців;
- контроль за прийманням і розміщенням товару, оформленням вітрин;
- підготовка робочого місця до роботи, перевірка наявності торгівельних і робочих документів, цінників і правильність їх заповнення;
- контроль за підтриманням чистоти і порядку на торгівельній площі;
-проведення перепису і облік залишків товару відповідно до вимог керівництва;
- здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження;
- передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм;
- вести книгу обліку доходів;
- здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України;
- вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей;
- своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира;
- ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності;
- забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо);
- слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент;
- ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”;
- надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.
Продавец - консультант
Big Rey
Торгівля роздрібна / Retail
4 місяці
03.2016 - 07.2016
Уміння доповнити образ супутніми товарами ;
Викладка товару;
Утримання в чистоті товару , вітрин ;
Знання товарного асортименту , техніки продажу , тенденцій моди
Навчалась в 1 закладі
КНУТД
Дизайн одежды
Киев, 2018
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Юлія
Юлія
Адміністратор, продавець консультант
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/0dba1047-4397-4bdb-a187-0f1c1ebb6238.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому