Працював в 6 компаніях   15 років 11 місяців

Будівництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

Заступник директора з фінансових питань

ТОВ "БГ "ЕКОБУД"

Будівництво

5 років 8 місяців

01.2019 - до теперішнього часу

Укажите должностные обязанности

Директор

Державне підприємство

АПК (Агропромисловий комплекс)

11 місяців

10.2017 - 09.2018

Обов'язки:

  • Управління фінансово-господарською діяльністю підприємства;
  • планування, організація і постійний контроль ефективної роботи всіх служб с/г підприємства;
  • оптимізація і розвиток діяльності підприємства, а також розробка пропозицій щодо поліпшення ефективності діяльності підприємства;
  • контроль використаня ТМЦ.
  • робота з бюджетом підприємства, планування матеріальної частини, доцільності закупок по всіх статтях;
  • проведення тендерів;
  • контроль якості і своєчасності проведення с/г робіт, використання техніки, трудових ресурсів, оптимізація використання грошових коштів, аналіз і контроль за врожайністю та якісними його характеристиками.
  • встановлення інформаційних зв'язків з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями, установами.
  • підбір, навчання, розстановка і мотивація персоналу, а також оптимізація персоналу з урахуванням сезонності робіт. Медичний огляд та профільні навчання працівників по підвищенню кваліфікації та допускам до робіт;
  • звітність контролюючій організації;
  • розробка та затвердження фінансового плану підприємства, контроль його виконання.
  • реалізація, логістика продукції (елеватори, контрагенти тощо);

Заступник директора

Державне підприємство

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 місяці

08.2017 - 10.2017

Головний інженер виробництва

Державне підприємство

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 місяць

07.2017 - 08.2017

Головний економіст (керівник планово-економічного відділу)

ТОВ "Правобережне"

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 років 8 місяців

07.2009 - 03.2017

  • Участь у розвитку і організація роботи підприємства з «0»;
  • Організація роботи керівників і працівників служб на підприємстві
  • Робота з контрагентами на всіх напрямках сільськогосподарської діяльності;
  • Планування бюджету підприємства;
  • Впровадження та контроль ефективності системи оплати праці,фонд оплати праці;
  • Контроль витрат, залишків, потреб палива;
  • Впровадження норм виробітку на сільськогосподарській техніці, фотохронометражі;
  • Створення наказів по товариству щодо оплати праці, преміюванню, доганам, штрафам, стягнення матеріальних збитків та ін.;
  • Робота з елеваторами, лабораторіями, заводами-переробниками, перевізниками сільськогосподарської продукції.
  • Співпраця з підприємствами та їх представниками по роботі з демонстраційними посівами, аналіз врожайності за всіма показниками на демонстраційних ділянках, ведення відповідної документації;
  • Організація навчань працівників підприємства (охорона праці, допуски до роботи з пестицидами/гербіцидами, стропальники, проходження мед. оглядів);
  • Розробка калькуляцій (послуги та ін.);
  • Щоденні звіти по сільськогосподарським роботам у період виконання основних технологічних операцій;
  • Складання технологічних карт.
  • Інші.

Фактично виконувані обов'язки більш широкі та не обмежуються роботою, що повинна виконуватися на даній посаді та в посадових інструкціях.

.

Економіст

ТОВ "Агрофірма "Іванківці"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 2 місяці

05.2008 - 07.2009

Помічник економіста (стажування):

Травень 2008-Травень 2009 р. ТОВ «Агрофірма «Іванківці» (холдинг «УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО»). Функціональні обов'язки:

  • оформлення первинної документації;
  • обробка і аналіз інформації;
  • оперативна звітність
  • ознайомлення і робота з офісними програмами та 1С: Бухгалтерія 7.

Економіст:

Травень-Липень 2009 р. ТОВ «Агро-фірма «Іванківці»

Функціональні обов'язки:

  • нарахування заробітньої плати;
  • формування бюджету;
  • аналіз і прогнозування виробничих показників;
  • моніторинг ринку сільськогосподарської продукції;

Ключова інформація

Мультифункціональність.

Навчався в 2 закладах

МСУ

Менеджмент. Управління і адміністрування

Миколаїв, 2019

Драгоманова

факультет психологія та психопедагогіка

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

За напрямком діяльності.

Дніпро (Дніпропетровськ), 2016

Систематичне відвідування курсів з профільних питань в Дніпровському навчальному центрі АПК.

Додаткова інформація

Професійні навики:

  • - Впевнений користувач ПК (офісні програми, 1С, Інтернет);
  • - Знання ділового етикету;
  • - Глибоке розуміння роботи сільськогосподарського підприємства.

Особисті якості:

Відповідальність, чесність, оперативність, старанність, робота на результат.

Додаткові відомості:

Одружений, маю двох дітей. Закордонний паспорт так Можливість відряджень так Права категорії В Готовий до релокації.

Володимир Миколайович

Директор сільськогосподарського підприємства

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Житомир, Миколаїв, Харків, Херсон

38 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому