Працювала в 5 компаніях 12 років 6 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Керівник магазину
ООО "Trend Outlet"
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 6 місяців
08.2017 - 02.2022
• забезпечення ефективної та безперебійної роботи магазину;
• забезпечення належного рівня обслуговування клієнтів;
• організація та контроль виконання корпоративних норм та стандартів компанії;
• робота із документацією
• забезпечення належного рівня обслуговування клієнтів;
• організація та контроль виконання корпоративних норм та стандартів компанії;
• робота із документацією
Керівник магазину
ООО "РЕД Юкрейн"
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 7 місяців
12.2013 - 07.2017
• управління магазином та персоналом;
• підбір, навчання та адаптація продавців – консультантів, адміністраторів;
• активну співпрацю з підрозділами компанії;
• нарахування заробітної плати;
• створення робочих графіків;
• контроль роботи адміністраторів, продавців щодо виконання стандартів компанії.
Досягнення: відкриття 3-х магазинів з нуля (від створення плану магазину до повного його функціонування).
• підбір, навчання та адаптація продавців – консультантів, адміністраторів;
• активну співпрацю з підрозділами компанії;
• нарахування заробітної плати;
• створення робочих графіків;
• контроль роботи адміністраторів, продавців щодо виконання стандартів компанії.
Досягнення: відкриття 3-х магазинів з нуля (від створення плану магазину до повного його функціонування).
Адміністратор магазину одягу
ООО "РЕД Юкрейн"
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 3 місяці
09.2010 - 12.2013
• забезпечення якості обслуговування клієнтів на найвищому рівні;
• організація торгового процесу у торговому залі;
• адаптація та навчання персоналу;
• контроль товару (прийом, рух, залишки, переоблік);
• перевірка касової звітності.
• організація торгового процесу у торговому залі;
• адаптація та навчання персоналу;
• контроль товару (прийом, рух, залишки, переоблік);
• перевірка касової звітності.
Заступник начальника відділу
Епіцентр К
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
09.2009 - 06.2010
• обслуговування процесу замовлення товару (відстеження наявності стратегічного товару та замовлення його у разі потреби, формування замовлення у базі, відправка замовлення постачальнику, контроль виконання замовлень, відстеження погашення замовлень);
• створення необхідних документів для обміну та повернення товару постачальнику;
• обслуговування операції обміну товару для покупців, списання (на бій, на внутрішні потреби), переоцінки, резервування, переміщення між маркетами тощо;
• контроль зміни цін (своєчасне реагування на зміну цін, замовлення, виготовлення цінників та ін. інформації про товари)
• проведення аналізу результатів торгівельної діяльності відділу;
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій.
• створення необхідних документів для обміну та повернення товару постачальнику;
• обслуговування операції обміну товару для покупців, списання (на бій, на внутрішні потреби), переоцінки, резервування, переміщення між маркетами тощо;
• контроль зміни цін (своєчасне реагування на зміну цін, замовлення, виготовлення цінників та ін. інформації про товари)
• проведення аналізу результатів торгівельної діяльності відділу;
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій.
Асистент начальника відділу «Електротехніка» гіпермаркету №2
Епіцентр К
Торгівля роздрібна / Retail
2 місяці
07.2009 - 09.2009
• здійснення інформування покупців, зокрема і за телефоном: про товари (їх наявність, властивості, асортимент, ціни, постачання тощо); про супутні послуги (сервіс, доставка, різання тощо);
• ведення внутрішніх документів (контроль документообігу, створення необхідні роботи документов);
• прийом замовлень від покупців та контроль їх виконання;
• контроль наявності сертифікатів товару;
• контроль наявності каталогів; інформування керівництва про недоліки в обслуговуванні покупців та заходи, які були здійснені для їх ліквідації;
• виконання розпоряджень та наказів безпосереднього керівництва та адміністрації підприємства.
• ведення внутрішніх документів (контроль документообігу, створення необхідні роботи документов);
• прийом замовлень від покупців та контроль їх виконання;
• контроль наявності сертифікатів товару;
• контроль наявності каталогів; інформування керівництва про недоліки в обслуговуванні покупців та заходи, які були здійснені для їх ліквідації;
• виконання розпоряджень та наказів безпосереднього керівництва та адміністрації підприємства.
Навчалась в 1 закладі
Національний університет харчових технологій
Екологія та охорона навколишнього середовища
Київ, 2009
Ольга Валеріївна
Ольга Валеріївна
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 тижні тому