Працював в 3 компаніях 12 років 11 місяців
FMCG, Державний сектор
Керівник відділу продажу
ТОВ "Левел-Україна"
FMCG
6 років 1 місяць
04.2019 - до теперішнього часу
- Визначення стратегії розвитку компанії (приріст обороту компанії склав 30% на рік);
- Ведення переговорів із ключовими контрагентами;
- Організував укладення контрактів з ключовими національними торговельними мережами: Епіцентр, NOVUS, Фора, Варус;
- Аналіз непродовольчого ринку та планування обсягів продажів;
- Запуск виробництва захисних масок, збережено та розширено канали збуту під час пандемії COVID-19;
- Розробка методик зі збільшення продажів (участь в акціях, промо підприємства);
- Аналітика відділу продажів;
- Пошук та проведення співбесід із менеджерами з продажів та бухгалтерами;
- Онбординг та подальше навчання співробітників;
- Розробка мотиваційних програм для співробітників;
- Щоденна координація та контроль роботи відділу;
- Аналіз довіреного господарства менеджерів зі збуту;
- Аналіз звітного періоду;
- Підготовка звітів для власника компанії (місячні, квартальні, піврічні, річні);
- Проведення комплексного аналізу потреб клієнтів і конкурентного середовища, у результаті чого – розширено асортимент більш ніж на 30 SKU.
Менеджер продаж
ТОВ "Левел-Украина"
FMCG
3 роки 8 місяців
08.2015 - 04.2019
- Пошук нових контрагентів;
- Успішне ведення переговорів щодо умов співпраці з мережами: Таврія-В, Антошка, Копійка, Ідеал, Густо, Пчілка, ТАМ-ТАМ, МегаМаркет, Будинок іграшок, ПланетТойс, Деликат, Класс, Рост, Посад та багатьма іншими локальними й регіональними гравцями ринку;
- Маркетингові витрати: погоджено умови, за яких загальний відсоток маркетингових витрат не перевищував 10% від реалізованого товару (включно з логістикою), у середньому - 5-7%;
- Робота з договорами, узгодження спірних питань із партнерами;
- Відрядження по всій території України;
- Контроль замовлень і відвантаження товару;
- Первинний мерчендайзинг - викладка товару в торговельній залі;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Володіння програмою 1С;
- Мерчендайзинговий аутсорсинг - контроль якості викладки товару;
- Контроль первинної документації;
- Контроль залишків на торговельних точках;
- Контроль маркетингових платежів.
Діловод консультант
Головне територіальне управління юстиції у місті Києві
Державний сектор
3 роки
03.2012 - 03.2015
-Обробка вхідної та віихідної кореспонденції;
-Прийом заяв від громадян;
-Внесення змін до актових записів;
-Видача свідоцтв.
Ключова інформація
Управлінські навички:
-Стратегічне планування та розвиток бізнесу;
-Управління командою (підбір, навчання, мотивація);
-Побудова та оптимізація відділу продажів;
-Онбординг та розвиток співробітників;
-Контроль виконання KPI та аналітика ефективності команди.
Продажі та переговори:
-Ведення переговорів із ключовими клієнтами;
-Укладення контрактів із національними та регіональними торговельними мережами;
-Побудова довгострокових партнерських відносин;
-Розробка та впровадження промо-акцій;
-Управління дебіторською заборгованістю.
Аналітика та звітність:
-Аналіз ринку та конкурентного середовища;
-Прогнозування та планування обсягів продажів;
-Підготовка звітів для керівництва (місячні, квартальні, річні);
-Аналіз асортиментної матриці, розширення SKU.
Маркетинг та мерчендайзинг:
-Контроль маркетингової активності;
-Ефективний розподіл маркетингового бюджету;
-Первинний та аутсорсинговий мерчендайзинг;
-Оптимізація викладки товару.
Навчався в 1 закладі
Київський Національний Університет Культури і Мистецтв
Документознавство та інформаційна діяльність
2016
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Робота з дебіторской заборгованістю
- Аналіз заборгованості - як виявити прострочену, сумнівну або безнадійну дебіторку;
- Контроль та управління - створення графіків платежів, нагадування, робота з клієнтами;
- Робота з документами - рахунки, акти, договори, претензії;
- Використання 1С / BAS / Excel - автоматизація обліку дебіторки;
- Повернення боргів - досудове врегулювання, підготовка до судових процесів.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
-Кат В (стаж 6 років).
Свій розділ
Проактивний керівник з 9+ роками досвіду в сфері продажів. Успішно будую команди та структури з нуля, формую стратегії розвитку, веду переговори з ключовими партнерами, в тому числі національними мережами. Орієнтований на результат, вмію приймати рішення в умовах невизначеності (досвід роботи під час пандемії). Володію глибокими знаннями аналітики, обліку, документообігу та взаємодії з контрагентами.
Особисті якості:
- Лідерські навички;
- Стресостійкість;
- Аналітичне мислення;
- Орієнтація на результат;
- Висока організованість;
- Комунікабельність;
- Вміння працювати з великим обсягом інформації;
- Системний підхід до управління.
Особисті досягнення:
- Збільшив річний приріст обороту компанії, щорічно більше ніж на 30% (2017, 2018,2019,2020);
- Успішно уклав контракти з ключовими національними торговими мережами: Епіцентр, NOVUS, Фора, Варус;
- Запустив виробництва (захисні маски) під час пандемії Covid-19;
- Розширив продуктовий асортимент на 30+ нових SKU;
- Зменшив маркетингові витрати до 5–7%.
Свій розділ
Маю інвалідність III групи (втратив нирку в дитинстві), що не впливає на мій фізичний стан.
Олег Вікторович
Олег Вікторович
Керівник відділу продажу

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 8 годин тому