Працювала в 1 компанії   1 рік 7 місяців

главный специалист по обслуживанию малого и среднего бизнеса

ПАТ "Альфабанк"

1 рік 6 місяців

03.2017 - 09.2018

Ключова інформація

  • Рішучість
  • Самостійність
  • Ефективне управління часом
  • Організованість
  • Комунікаційні навички

Володіє мовами

Українська

поглиблений

Додаткова інформація

Особисті якості


Сухомлин Алла Александрівна
Керівник ресторану
Повна зайнятість.
Вік: 43 роки
Місто: Ірпінь
Контактна інформація
Адреса: Ірпінь
Телефон: 096 525-03-96
Ел. пошта: suxomlin@3g.ua
Досвід роботи
Керуючий рестораном
з 08.2019 по 05.2024 (4 роки 9 місяців)
Суши Wok, Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)
Організація технологічного процесу праці кухні;
Пошук, підбір, навчання персоналу;
Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);
Контроль використання матеріальних цінностей;
Закупівля продуктів;
Знання санітарно-технічних норм;
Контроль використання продуктів
Проведення ревізії;
Складення графіку працівників;
Контроль праці підлеглих
Ведення фінансової звітності
Головний спеціаліст з обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.
з 03.2017 по 03.2018 (1 рік)
ПАТ «Укрсоцбанк» за сумісництвом у ПАТ «Альфа-банк» -, Ірпінь (Фінанси, банки, страхування)
обслуговування цільового сегменту клієнтів малого та середнього бізнесу.
Бухгалтер абонентської служби
з 01.2010 по 03.2013 (3 роки 2 місяці)
Ірпінське ВУКГ, Ирпень (Послуги для населення та бізнесу)
бухгалтер абонентської служби, та по суміщенню майстер саночітки та благоустрою
Фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.
з 04.2008 по 01.2010 (1 рік 9 місяців)
Приват банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
фахівець з експрес кредитування, малого та середнього бізнесу.
Заст. генерального директора
з 02.2008 по 12.2009 (1 рік 10 місяців)
Ресторан "Малина", Ирпень (Готельно-ресторанний бізнес)
(ведення бухгалтерії, управління рестораном та дискотекою).
Гол. бухгалтер.
з 10.2007 по 02.2008 (4 місяці)
Ресторан «Шалле», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ст. офіціант
з 07.2004 по 10.2007 (3 роки 3 місяці)
Ресторан «Козачок» Козирна карта, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
прийняття замовлень, обслуговуння банкетів, стандарти сервіровки
Касир
з 08.2003 по 09.2004 (1 рік 1 місяць)
Ресторан «Козачок», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Керуюча казино.
з 02.2003 по 06.2003 (4 місяці)
Казино «Клондайк», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведения учета, менеджер персонала.
Бухгалтер
з 02.2001 по 03.2003 (2 роки 1 місяць)
ЧП ПФ «Самсон», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Бухгалтерський учет по стройматеріалам, менеджер по персоналу.
Оператор ПК
з 10.2000 по 02.2002 (1 рік 4 місяці)
фирма «Крон-Інвест», Київ (Транспорт, логістика)
оператор ПК
Освіта
Київський гуманітарний інститут
"Фінанси" економіст-фінансист, Київ
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)
СУХОМЛИН АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА
12 листопада 1981 р.
Освіта – вища закінчена.
suhomlin1211@gmail.com 0631430565 Ірпінь, Київська область.
Освіта :
1996 р.Технікум Київський Радіомеханічний
Спеціальність: Економіка підприємства
Кваліфікація: Економіст із планування підприємства
2001 р. Київський гуманітарний інститут
Спеціальність: Фінанси
Кваліфікація: Фінансист (банківська справа)
Інститут підготовки кадрів 2021 р. випуску - магістр
Спеціальність: Психолог
Додаткова освіта та сертифікати
2003 Курси: Міжнародний бізнес центр - офіціант-бармен, адміністратор.
2005 Курси: Водіння кат. В
2014 р. Курси: Професійний Візажист.
2016 Курси: Перукарня широкого профілю, стиліст.
2019 р. Курси: Школа психологічної практики Ганни Дердюк – Практична психологія .
2023 р. Курси SMM-спеціаліст
Знання і навички
Користувач 1С, MS Excel, Клієнт-Банк, Комунікабельність, Стресостійкість, Ресторанне обслуговування
Знання мов
• Українська - вільно
• Англійська - початковий
Додаткова інформація
НАВИЧКИ :
Знання комп'ютера на рівні просунутого користувача (Word. Exsel, )
1 З: Бухгалтерія -Рарус Опщепіт, Poster. R-Keeper-ресторан, пр-ма Приват-48, пр-ма Privat24. права категорії В (стаж водіння 18 років), (наявність авто)
Керування підприємством; Праця з проектовими документами; Організація технологічного процесу праці кухні;Пошук, підбір, навчання персоналу; Робота з (калькуляційними татехнологічними картами);;Контроль використання матеріальних цінностей;Закупівля продуктів;Знання санітарно-технічних норм;Впровадження принципів НАССР;Контроль використання продуктів; Проведення, організація, обслуговування банкетів, весіль,бізнес-заходів, тощо;Проведення ревізії;Складення графіку працівників;Контроль праці підлеглих;
Особисті якості: працьовитість, пунктуальність, чесність, відповідальність, навченість, серйозне ставлення до роботи, уважність, не конфліктність, старанність, чіткість у виконанні та постановці завдань, прихильність до порядку, дисципліни, стресостійкість.

Алла

Керівник ресторану

Ірпінь

Готовий переїхати: Київ

35 000 грн.

43 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому