Працювала в 7 компаніях   11 років 4 місяці

Послуги для населення - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Фінансові послуги, Реклама та PR-послуги, Промисловість та Виробництво

менеджер проекта

ТОВ "ТОРІ АРТ"

Послуги для населення - інше

2 роки 4 місяці

10.2019 - 02.2022

• запуск магазинів роздрібної мережі «з нуля» (пошук приміщень, пошук підрядників, формування планового бюджету на відкриття магазинів, аналіз основних критеріїв успішності об'єктів оренди, укладання договорів з орендодавцями, постачальниками послуг та ін.)
• контроль роботи торгових точок, контроль за розміщенням товару і дод.обладнання;
• організація, узгодження проведення маркетингових акцій з ТРЦ і ТЦ, в яких представлені магазини, замовлення маркетингових матеріалів, білбордів та необхідного інвентарю для рекламних акцій;
• формування графіка оплат (оренда, роботи підрядників, маркетингові матеріли та послуги);
• переговори з орендодавцями по орендах, коммунальних платежах, знижках;
• контроль і аналіз роботи відділу логістики, онлайн магазину;
• набір персоналу, навчання персоналу;
• написання інструкцій для користувачів програми 1С (управл.),комунікація зі спеціалістами з програмування 1С, написання ТЗ, контроль виконання;
• робота в Bitrix, Trello, Google docs, Google таблиці;
• контроль роботи з партнерами, в тому числі з Глово;
• вирішення всіх організаційних, господарських, адміністративних питань по торговим точкам;
• організація майстер-класів для навчання продавців;
• нарахування заробітної плати.

В.о.директора мережі ресторанів

ТОВ "Укрклінсервіс"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 7 місяців

08.2017 - 03.2019

Мережа ресторанів в аеропорту «Київ»(Жуляни) (7 точок)  • організація та контроль взаємодії всіх служб ресторанів (7 точок контролю); • організація і контроль роботи персоналу (понад 100 чол); • пошук, відбір та навчання персоналу; • аналіз і закупка всього необхідного обладнання та інвентаря для роботи; • аналіз і відбір постачальників, укладання договорів; • аналіз прибутковості компанії, формування звітів для власників; • контроль за дотриманням санітарних норм та вимог; • розробка та впровадження заходів щодо підвищення рівня рентабельності ресторану; • робота з ресторанною программою та 1С; • складання штатного розкладу, графіків виходу на роботу персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу; • взаємодія з контролюючими органами; • ведення внутрішньої документації компанії (бюджет і звітність); • контроль за наявністю та своєчасним продовженням дозволеної документації; • запуск ресторану; • формування цінової політики; • підготовка тендерної документації

Старший менеджер по работі з клієнтами

Eat Easy

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

08.2016 - 08.2017

  • організація і контроль роботи менеджерів;
  • аналіз телефонних розмов, проведення роботи над помилками;
  • робота з базою клієнтів, постійна комунікація з клієнтами;
  • щоденні та щомісячні звіти по оборотам в компанії;
  • складання графіків роботи;
  • базові консультації клієнтів-фіз.осіб по дієтології;
  • аналіз конкурентів на ринку;

Менеджер проекту

ТОВ "Група інформаційно-консультаційних послуг"

Фінансові послуги

3 роки 2 місяці

02.2013 - 04.2016

  • організація і контроль роботи співробітників;
  • пошук і навчання нових співробітників;
  • контроль якості обслуговування фахівцями контакт- центру;
  • контроль якості заповнення баз даних;
  • ведення щоденного звіту за результатами роботи контакт-центру;
  • підготовка сценаріїв розмов;
  • прослуховування розмов;
  • контроль вхідної та вихідної лінії по кожному співробітнику;
  • підсумкова щомісячна звітність, співставлення план-факт, аналітика показників.

Заступник директора

ТОВ "Прайд-Кепител"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

02.2013 - 02.2014

  • допомога директору в організації відкриття кафе;
  • рішення проблемних ситуацій;
  • співпраця з директорами філій даної мережі кафе;
  • пошук персоналу;
  • робота з документами (узгодження проектів, робота з необхідними службами ТРЦ щодо відкриття кафе);
  • робота з підрядниками;
  • розробка рекламної компанії, ведення соц.мереж.;
  • відрядження щодо контролю роботи мережі;
  • аналіз прибутковості кафе;
  • організація команди для виїзних заходів.

Адміністратор

Starlight Brand Content

Реклама та PR-послуги

2 роки 1 місяць

09.2010 - 10.2012

  • ведення документообігу, реєстр документів;
  • робота з кур'єрськими службами;
  • планування і координація роботи водіїв;
  • пошук персоналу;
  • прийом, розподіл і реєстр дзвінків, електронної пошти;
  • підготовка необхідної звітності за зверненнями агенцій (відстеження їх активності за періодами);
  • збір і обробка інформації;
  • аналіз даних по телеогляду телеканалів;
  • подання звітів по телепрограмах для керівництва;

  • розрахунок пакетів послуг для клієнтів (спонсорство).

Особистий помічник керівника

The Imperial Tailoring Co. Ukraine

Промисловість та Виробництво

9 місяців

10.2009 - 07.2010

  • адміністративна підтримка керівника;
  • планування і проведення зустрічей;
  • помічник PR-manager;
  • створення презентацій продукту;
  • написання статей, інтерв'ю та інформації про продукт;
  • робота з журналами;
  • ідбір персоналу, планування робочого графіка персоналу;
  • контроль за виконанням розпоряджень;
  • робота з великою кількістю інформації;
  • пошук, аналіз, систематизація необхідної інформації;
  • ведення переговорів з клієнтами;
  • надання консультаційних послуг;
  • переклад документації (російська, англійська);
  • ділове листування (російською та англійською мовами);
  • підготовка необхідної звітності;

  • ведення переговорів з клієнтами.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний економічний університет ім.Вадима Гетьмана

Економіка та управління

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Тетяна

Менеджер проекта

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Вінниця, Івано-Франківськ, Ужгород

90 000 грн.

37 років

повна зайнятість

Оновлено 3 місяці тому