Працювала в 5 компаніях   9 років 10 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Бухгалтер

Країна Мрій

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 6 місяців

03.2023 - 09.2024

Напрямок ПДВ/Акциз /Алкоголь/Роздріб
Функціональні обов'язки:
• опрацювання щотижня інформації з продажу алкоголю по всім центрам мережі;
• облік надходження, реалізації товару;
• перевірка зет-звітів з рахунками обліку;
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• створення архівування документів;
• формування документації по списанню товарів;
• реєстрація податкових зобов’язань, звірка податкового кредиту
• підготовка всіх даних для формування і подачі Декларації по ПДВ
• підготовка всіх даних для формування і подачі Декларації з Акцизу
• взаємодія з податковими органами, електронним кабінетом;
• розблокування податкових накладних
• підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
• облік дебіторської та кредиторської заборгованості;
• виписка товаро-транспортних накладних ;
• контроль за дотриманням термінів сплати роздрібної;
• формування касової книги;
• оформлення повернення товару від постачальників;

Заступник головного бухгалтера

Петрікор Вайн, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 3 місяці

10.2018 - 01.2023

Функціональні обов'язки:
• контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
• ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
• прийом, контроль і обробка первинної документації;
• ведення документів по складу;
• формування документації по списанню товарів;
• участь в проведенні інвентаризації;
• налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
• взаємодія з податковими органами;
• облік витрат, нарахування і розрахунок зарплати;
• участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов'язаних з ними документів;
• підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
• формування клієнтської бази 1С;
• облік дебіторської та кредиторської заборгованості;
• виписка товаро-транспортних накладних ;
• контроль за дотриманням термінів сплати роздрібної та оптової ліцензій;
• оформлення актів приймання-передачі обладнання, рекламної продукції;
• оформлення внутрішнього переміщення товару між філіями;
• оформлення повернення товару від покупців та постачальників;
• ведення і контроль реєстру акцизних марок, організація відправки акцизних марок на постачальника;
• підготовка даних для звітів (Декларація по акцизному податку, звіт форми 1-ОА, звіт по акцизним маркам);

Бухгалтер-касир

ВСВ, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

03.2018 - 10.2018

Функціональні обов'язки: 
• здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; 
• надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження розрахункових рахунків;
• досвід роботи з купівлею валюти згідно ЗЕД контрактів;
• контроль кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
• налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами
• облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій 
• ведення первинної документації; 
• ведення касових операцій, здійснення прийому та видачу наявних коштів через касу підприємства;
• контроль за формуванням авансових звітів

Касир

ФОП м-н "Хата Ламінату"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

04.2013 - 04.2014

Функціональні обов'язки: 
• ведення первинної документації;
• здійснення платежів через систему клієнт-банк;
• виписка рахунків, видаткових накладних клієнтам; 
• ведення складського обліку; 
• ведення касових операцій; 
• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

Старший бухгалтер філіалу

ТОВ "Петрус-Алко"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 2 місяці

07.2010 - 09.2012

Функціональні обов'язки: 
• ввдення в базу 1С нових клієнтів;
• контроль договорів і ліцензій ;
• розрахунок заробітної плати;
• ведення касових операцій;
• проведення платежів у системі клієнт-банк;
• здача торгівельної виручки в банк;
• здача звітності по філії;
• проведення звірок з покупцями та постачальниками; 
• -участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов'язаних з ними документів;

Ключова інформація

Професійні навички: володіння комп'ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);володіння оргтехнікою: принтер, сканер, уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»; уміння працювати в команді; атестат професійного бухгалтера; грамотна письмова і усна мова; знання мов: українська - рідна
• Ефективне управління часом
• Уважність до деталей

Навчалась в 2 закладах

Львівська Комерційна Академія

Бухгалтерський облік і Аудит

Хмельницкий, 2012

Хмельницький Кооперативний Торгівельно-економічний коледж

Економіка та підприємництво/Бухгалтерський облік

Хмельницкий, 2010

Наталія

Бухгалтер, помічник бухгалтера, заступник головного бухгалтера

Хмельницький

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому