Працювала в 4 компаніях   3 роки 11 місяців

Юридичні послуги, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Офіс-менеджер

Селепей, Волковецький і Партнери

Юридичні послуги

1 рік

09.2023 - до теперішнього часу

• Організація офісної роботи
• Управління документообігом
• Контроль за забезпеченням офісу
• Координація роботи адміністративного персоналу
• Планування та організація зустрічей
• Ведення корпоративної звітності
• Замовлення канцелярських та господарських товарів
• Підтримка зв'язків з постачальниками
• Розробка внутрішніх процедур та політик
• Організація корпоративних заходів

Секретар відділу кадрів

МІК, ПП

Будівництво

1 рік

05.2021 - 05.2022

Робота з дзвінками. Робота в 1С. Заправка картриджа, друк або скан, замовлення канцелярії, прийом пошти, робота з електронною поштою. Робота із пакетом програм MS Officce. Вітання з днем народження. Особисті доручення директора. Робота з великим колективом.

Секретар адміністративний

Матеріали, сертифікація, інспекція

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

7 місяців

09.2020 - 04.2021

1. Робота з пакетом MS Office, інтернет, електронна пошта, орг. техніка, документація.
2. Ділове спілкування.
3. Прийом кореспонденції, підготовка документів та заяв для роботи директору, організаційні питання, складання листів, запитів, підготовка відповіді авторам листів.
4. Забезпечення робочого місця директора необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям.
5. Робота з поштовою доставкою.
6. Пошук інформації з різних джерел, необхідних директору.
7. Замовлення квитків та бронювання житла для директора.
8. Підписання звітів.

Бариста

Клуб Кави

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

01.2019 - 01.2020

Продаж та приготування кави та чаю. Спілкування з людьми, робота з касовим апаратом та терміналом. Підтримка чистоти на робочому місці. Прийом товару, списання та інвентаризація, замовлення товарів. Відкриття та закриття кав'ярні.
• Продаж кави
• Продаж чаю
• Продаж продуктів харчування
• Продаж кондитерських виробів
• Чайна продукція
• Касові операції в торгівлі
• Викладка товару
• З досвідом роботи від 6 місяців

Ключова інформація

Знання Coral Draw, Adobe Photoshop, MS Office, електронна пошта, інтернет, соц. мережі, месенджери. На рівні упевненого користувача. Організаційні питання. Документообіг. Ділове спілкування.
• Офіс-менеджер
• Секретар в юридичну фірму
• 1С: 8
• MS Office
• Кадри

Навчалась в 1 закладі

Державний навчальний заклад "Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти"

Оператор компьютерного набору, секретар керівника, діловод

Запорожье, 2018

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельність, відповідальність, пунктуальність, охайність, приємна зовнішність, старанність, доброзичливість, дисциплінованість, почуття гумору.

Каміла Олексіївна

Секретар, офіс менеджер, помічник керівника

Київ

35 000 грн.

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 годину тому