Працювала в 5 компаніях   15 років 1 місяць

Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше, Банки, Освіта

Менеджер з персоналу

ТОВ "Меблева фабрика"Віант"

Промисловість та Виробництво

8 місяців

12.2023 - 08.2024

Розробка та впровадження нової організаційної структури компанії. Моніторинг ринку праці. Підбір та найм персоналу згідно потреб компанії. Адаптація та контроль проходження випробувального терміну нових співробітників. Контроль виконання посадових обов’язків співробітників. Вирішення конфліктних ситуацій, проведення роз’яснювальної роботи, утримання співробітників. Формування та ведення особових справ працівників. Ведення табелю обліку робочого часу та кадрової документації: опис посад, інструкцій, правил та норм. Кадровий облік у програмі BAF. Організація корпоративних заходів. Ведення корпоративного Вайбер-чату. По сумісництву - інженер з охорони праці (ведення документації і журналів з ОП).

Директор з управління персоналом

ТОВ "ПРАЙМЛАЙН"

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 3 місяці

03.2019 - 06.2022

  • Складання профілю посади. Написання тексту оголошення. Розміщення вакансій на сайтах з працевлаштування.
  • Створення і ведення воронки підбору персоналу. Проведення офлайн, онлайн, групових співбесід. Прийом, допомога в адаптації, переміщення на іншу посаду, звільнення співробітників з урахуванням збереження іміджу компанії. Відпустки, лікарняні листи у взаємодії з відділом кадрів. Формування особових справ працівників.
  • Вирішенні трудових спорів та конфліктів у колективі.
  • Розробка посадових інструкцій, мотиваційних програм, положень, планів навчання, чек-листів, анкет-опросників та інших документів.
  • Взаємодія і контроль роботи рекрутера та керівників груп. Коучинг ТОПов. Оптимізація навчання операторів з метою полегшення адаптації.
  • Впровадження та підтримка корпоративної культури в компанії. Організація корпоративних заходів, днів народжень і нагороджень співробітників. Відкриття корпоративної бібліотеки.
  • Формування щомісячного звіту щодо набору і переміщення персоналу, відомості по ЗП адмін.персоналу.
  • HR-аналітика (розрахунок з/п з відповідністю до мотиваційних схем, розрахунок робочого навантаження, контроль залученості кадрів та аналіз плинності). Участь у стратегічних сесіях компанії за підсумками роботи за півріччя.
  • Моніторинг ринку праці та заробітних плат.
  • Організація та проведення навчальних заходів з техніки безпеки.
  • Контроль забезпечення офісу технічними, господарськими, канцелярськими засобами та продуктами для кухні. Подання звітної документації.
  • Прийнята 01.03.2019 HR-менеджером і брала участь у відкритті компанії та наборі співробітників "з нуля". За перші 3 тижні роботи компанія збільшилася до 20-ти працівників. В подальшому в залежності від проектів компанія функціонувала у складі 25-50 співробітників. З 14.02.2020 переведена на посаду директора з управління персоналом.

Менеджер по роботі з персоналом

ТОВ "WinTrade"

Послуги для бізнесу - інше

2 роки 2 місяці

08.2016 - 10.2018

  • Підбір персоналу відповідно до кадрової політики, використовуючи сучасні інструменти та методи підбору.
  • Проведення співбесіди, тестування, інших заходів, які допомагають знайти професійні навички, соціально-психологічні властивості та мотивацію кандидатів, які претендують на вакантні посади.
  • Координація навчання груп лінійного персоналу з моменту співбесіди до проходження атестації співробітником.
  • Допомога в адаптації нових співробітників.
  • Участь у плануванні робочого часу, соціальному розвитку, вирішенні трудових спорів та конфліктів у колективі.
  • Оформлення трудових договорів та контроль їх підписання працівниками.
  • Ведення особових справ.
  • Формування звітної документації.
  • Підтримання корпоративної культури компанії.
  • Є "Подяка за відданість компанії" від керівницва.

Ведучий менеджер, експерт зі споживчого кредитування

ПАТ "Platinum Bank", АКБ "Правекс-Банк"

Банки

6 років 7 місяців

05.2009 - 12.2015

  • Залучення та консультація клієнтів з питань кредитування та оформлення всіх необхідних документів.
  • Підбір кандидатів. Навчання новачків. Три місяці виконувала обов'язки старшого експерта, проходила навчання на керівника групи.
  • Залучення потенційних магазинів-партнерів до співпраці.
  • З 20.11.2008 по 01.06.2009 була перерва у роботі.

Викладач географії/діловодства/культури ділового спілк./етикету

Білоцерківский професійний ліцей

Освіта

1 рік 10 місяців

07.2004 - 05.2006

  • Викладання дисциплін згідно з планами Міністерства освіти України.
  • Ведення документації.
  • Організаторська робота.

Ключова інформація

  • Проведення групової співбесіди
  • Тактовність
  • Стресостійкість
  • Онбординг персоналу
  • Підбір керівного персоналу
  • Толерантність
  • Стресове інтерв'ю
  • Оцінка персоналу
  • Комунікабельність
  • Охайність
  • Відповідальність
  • Уважність до дрібниць
  • Організованість
  • Саморозвиток
  • Управління конфліктами
  • Прагнення до розвитку

Навчалась в 2 закладах

Національный педагогічний Університет ім. М.П. Драгоманова

викладач географії та організатор турисько-краєзнавчої роботи

Київ, 2003

ПТУ-14

секретар-референт

Київ, 1998

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Human capital (демографігна аналітика та робота HR у час воєнного стану)

2024

Кадри вирішують усе, Excel для бизнеса (Laba)

Київ, 2020

Оцінка персоналу (Consult Business Partner)

Київ, 2020

Кадрове діловодство (Навчальний центр "LBT Group")

Київ, 2019

Основи менеджменту і стратегії ефективності комунікацій (ТОВ "Праймлайн")

2019

Успішні продажі. Ефективний керівник групи.(ТОВ Platinum Bank)

Житомир, 2012

Додаткова інформація

-

Вмію працювати в Word, Excel, Google Docs, CRM, BAF, різних соц.мережах і платформах з підбору персоналу.

Зацікавлена працювати на позитивний розвиток компанії та розвиватися сама.

Шкідливих звичок не маю.

Юлія Миколаївна

HR-менеджер

Біла Церква

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 3 тижні тому