Працювала в 6 компаніях   14 років 6 місяців

Недержавні організації / NGO, Медицина та Охорона здоров'я, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Консалтинг / Аудит, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво

Chief Accountant

Terre des hommes Ukraine

Недержавні організації / NGO

2 роки 3 місяці

06.2022 - до теперішнього часу

Work experience in a foreign charitable organization in Lausanne, Switzerland in Ukraine
  • Full accounting, management of a team of 3 people, preparation of internal reports and tax reports, preparation of 1DF for 30,000 beneficiaries.
  • Transition from the 1c program to BAf. Participation in the development of reports, writing those tasks.
  • Active participation in annual audits, work with auditors. Successful completion of inspections for 2022 and 2023.
  • Participation in the writing of grant budgets.
  • Legal advice. Checking contracts and making adjustments and proposals.
  • Checking all primary documents. control over compliance with legislation in the field of tax and accounting

Головний бухгалтер

ООО Ньюлаб

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 6 місяців

10.2018 - 04.2022

  • Ведення бухгалтерії (спрощена система оподаткування).
  • Планування, аналіз та звіт про рух грошових коштів;
  • Упорядкування облікової політики підприємства;
  • Робота з іноземними підприємствами, супровід імпорту та експорту послуг на підприємстві;
  • Контроль платежів та грошових потоків, розподіл грошових коштів;
  • Контроль виконання Договорів, Угод, виконання зовнішньоекономічних Контрактів;
  • Контроль за валютними операціями та операціями з ЗЕД;
  • Підготовка, своєчасне та якісне складання фінансової, податкової та звітність у соц. фонди підприємства, контроль за їх наданням до державних установ відповідно до чинного законодавства України;
  • Надання зведених даних з управлінського обліку;

Головний бухгалтер

ООО Лаура Тур

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

3 роки 10 місяців

12.2014 - 10.2018

  • Приведення податкового та бухгалтерського обліку відповідно до ПСБУ, відновлення обліку;
  • Ведення бухгалтерії (на загальній системі оподаткування з ПДВ, а також спрощена система оподаткування).
  • Ведення роботи із законної та правильної мінімізацією оподаткування з обліками та нормами законодавства;
  • Складання та ведення управлінського обліку;
  • Планування, аналіз та звіт про рух грошових коштів;
  • Перевірка бухгалтерії щодо правильності ведення ділянок роботи; касової дисципліни
  • ведення кадрової дисципліни на підприємстві;
  • Упорядкування облікової політики підприємства;
  • Участь у перевірках держ. органи;
  • Складання всієї звітності, необхідної для підприємства;
  • отримання ліцензій на підприємстві;
  • Робота з іноземними підприємствами, супровід імпорту та експорту послуг на підприємстві;

Специалист налогового и бухгалтерского учета, Главный бухгалтер (аутсорсинг)

Аудиторская фирма ООО «АФ «Аудит и Консалтинг»

Консалтинг / Аудит

2 роки 4 місяці

08.2012 - 12.2014

  • Ведення бухгалтерії дистанційно (супровід 5 клієнтів зі спрощеною системою оподаткування та на загальній системі оподаткування з ПДВ). Діяльність підприємств: гірничодобувне підприємство зі штатом 53 особи, медицина, педагогіка, експертна оцінка, виробництво меблів. Виписка та обробка первинної документації, звірки з постачальниками та покупцями, нарахування та виплата заробітної плати, ведення каси, авансових звітів/відрядження, супровід експорту та імпорту, складання відповідної звітності до фіскальних органів (Екологічний податок, Земельний податок, Декларація звіт ЄСВ, звіти до статистики (1-опт, 1 послуги, 4-МТП, 1-ПФ, 1-П та ін.), Декларація з прибутку, Баланс, 1-ДФ
  • робота в 1С бухгалтерії, версії 8,2 - ведення податкового та бухгалтерського обліку дистанційно (не на підприємстві) повністю, обробка та виписка необхідної документації, здавання звітності у всі фонди (ДПІ, ПФУ, статистика, центр зайнятості, фонди соц. страхування). Нарахування заробітної плати з нарахуванням лікарняних, декретних, працівникам у яких за судовими позовами утримання аліментів, премій, відрядження та ін. Закриття місяця, кварталу, півріччя, року.
  • Консультування клієнтів з питань оподаткування, листування з державними фіскальними органами.
  • участь у аудиторських перевірках. Аналіз бухгалтерського та податкового обліку на підприємствах, на дільницях основних засобів, амортизація, нарахування заробітної плати, реалізації товарів та послуг, ділянка зобов'язання та податковий кредит. Відновлення бухгалтерського обліку на підприємствах сфера діяльності яких - будівництво, монтажні роботи, неприбуткова громадська організація.
  • зустрічні перевірки на запити з податковою інспекцією, в нац. валюті (гривневі) та валютні зустрічки
  • закриття суб'єктів підприємницької діяльності.
  • становлення на облік як окремого платника видів податку (не за місцем реєстрації платника податків - земельний податок, екологічний податок, патенти);

Главный бухгалтер

ООО Харвист Трейдинг (из группы компании HARVEAST HOLDING)

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 місяців

02.2012 - 11.2012

  • работа в 1С бухгалтерии,версии 8,2(знание 1С версии 7,7, версии 8.1, версии 8.2 УПП)
  • оформление первичной документации; выписка налоговых накладных(регистрация в ЕГР, учет), расходных накладных, работа со всеми счетами бухучета , сверки с поставщиками, учет приходных накладных, налоговых накладных, сверки с поставщиками, покупателями
  • ведение и контроль основных средств, сдача в аренду основных средств, составление приказов ответсвенных на осн.средствами, учет транспортных средств на предприятии,
  • составление баланса, фин.отчет (кв.,полугодие),составление отчетности по МСФО за 3, 6, 9, 12 месяцев (PSI), составление отчетов статистики( форма 1 опт кв,1 опт мес., 1ПВ,1-ціни (послуги)кв., інвестиції),ведение налогового и бухгалтерского учета, ведение предприятия полностью, начисление з/п сотрудникам, с учетом отчисления в фонды (единый взнос, ндфл),составление всех необходимых отчетов , а именно: налоговый учет - составление и сдача в налоговые инспекции декларации НДС(в программах М.Е.ДОС, Арт-звит, ОПЗ), декларации по прибыли, 1ДФ, сдача в пенсионный фонд отчетн. (по единому соц.взносу) , сопровождение налоговых проверок, уплата в бюджет соответсвующих налогов (ЕСВ, НДФЛ, налога по прибыли, НДС, земельного налога, аренды земли, оплата поставщикам за продукцию и т.д.)
  • составление и сдача в налоговые органы декларации по земле (аренда земли), земельного налога, уплата и сверки с налоговыми органами по налогам, регистация предприятия и становление (оформление) на учет как плательщик отдельных видов налогов в других налоговых службах.
  • сопровождение смены вида деятельности на предприятии (смена справок из статистики), смена ставки ЕСВ .
  • ведение ВЭД - учет контрактов на ВЭД, экспорт учет первичной документации расходных, налоговых накладных (для учета статья 15.2 декларации по НДС учет налогового кредита для оперций с экспортом), выписка налоговых накладных расходных накладных, учет 281 счета, сверки по транспортным расходам, учет и списывание потери веса при взвешивании, формирование и сдача в налоговые органы валютной декларации, выписка и учет инвойсов , TITLE (тайтлов), учет сверки от брокеров, формирование и сдача справки о валютных ценностях на конец квартала, учет и проверки ГТД (єлектронного денкларирования), учет ПМД(предварительной ГТД), МД, подача отчетности в налоговые инспекции
  • начисление и выплата отпускных, больничных;
  • ведение предприятия связанного с недвижимостью, сдача в аренду недвижимости, отражение в бух.учете
  • оформление авансовых платежей, учет расчетов с подотчетными лицами, проверка всех необходимых документов, чеков, квитанций
  • оформление платежных поручений в гривне и в валюте в клиент банке, работа с клиент-банком ( ПУМБ, ПИБ, ВТБ, Универсал банк), операции с валютными платежами, депозитными счетами, взаимодействие с банками, оформление расчетных счетов (в национальной и в валюте ), зарплатного проекта
  • составление отчетности по бюджету для отдела бюджетирование (факт, план на след. месяц, год), учет ДДС.

Бухгалтер

УКР МЕТ-ЦЕНТР, ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

03.2010 - 02.2012

  • работа в 1С бухгалтерии, версии 7,7, 8,1, 8,2(владею) -оформление первичной документации; выписка налоговых, расходных накладных, работа со всеми счетами бухучета в т.ч. ведение основных средств, составление баланса, фин.отчет (кв.,полугодие), составление отчетов статистики( форма 1 опт, 1ПВ),ведение налогового и бухгалтерского учета, ведение предприятия полностью, начисление з/п сотрудникам, с учетом отчисления в фонды (единый взнос, ндфл),составление всех необходимых отчетов , а именно: налоговый учет - составление и сдача декларации НДС(бест звит, М.Е.ДОС), декларации о прибыли, 1ДФ, сдача в пенсионный фонд отчетн. (по единому соц.взносу) , сопровождение налоговых проверок, подача документов на возмещение НДС в налоговые инспекции, имею опыт с льготными операциями (оформление документации по бух.учету);
  • встречные проверки по запросам с налоговой инспекцией, в нац. валюте(гривневые) и валютные встречки
  • имею опыт с льготными операциями (оформление документации по бух.учету) по ст. ХХ, подраздела 2, п.23(15 по стар.) НКУ

Ключова інформація

  • Є досвід роботи головним бухгалтером понад 15 років в т.ч. 3 роки в іноземній організації Швейцарії;
  • Є досвід роботи фінансовим директором понад 3 років;
  • Є досвід роботи аудитором понад 4 роки;
  • Є досвід роботи з екселем, складні формули, в т.ч. скріни ;
  • використання управлінської звітності для підприємства;
  • досвід керівництва колективом понад 10 чоловік;
  • працюю зі спеціалізованими бухгалтерськими програмами (1с всі версії включаючи упп, power BI, BAS);
  • робота з електронною звітністю;
  • робота із довідково-правовими системами;
  • навички проходження планової та зустрічних перевірок, відписка листів ДПІ;
  • навички складання бюджету, управлінський облік, складання звітів PSI, P&L, Cashflow
  • навички складання звітів про економічний аналіз діяльності підприємства;
  • коучинг;
  • податкова оптимізація;
  • консультування з податків та питань обліку;
  • фінансовий контроль;
  • аналіз ризиків;
  • розробка облікової політики;
  • кадрове діловодство;
  • досвід підбору персоналу та робота в команді.
  • є в арсеналі близько 60 проектів написаних бізнес-планів
  • успішно складені іспити CAP|CIPA право/податки/фінансовий облік
  • постійно підвищую свій професіоналізм (стаю слухачем вебінарів, You tube роликів, читачем ДтКт, Головбух, бухгалтер 911 та ін.)

Навчалась в 1 закладі

Международный университет финансов http://iuf.edu.ua

Финансы, финансист

Киев, 2009

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

CAP/CIPA

Донецк, 2012

успешно сданных 2 экзамена право и финансовый учет

Додаткова інформація

Личные качества

  • отримую від своєї роботи задоволення!
  • комунікабельна, цілеспрямована, енергійна, вмію переконати співрозмовника, виконавча, пунктуальна;
  • навички роботи у команді, самостійно;
  • гарна працездатність протягом тривалого часу;
  • прагнення підвищення професійного рівня;
  • здатність швидко навчатися;

Водительское удостоверение

Имею водительское удостоверение и личный автомобиль (опыт вождение два года)

Юлія

Chief accountant in a NGO, Chief accountant remotely

Київ

3 000 $

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому