Работал в 4 компаниях 10 лет 1 месяц
Телекоммуникации / Связь, Государственный сектор
Тестувальник ПЗ
Telcotest Company
Телекоммуникации / Связь
1 год 3 месяца
11.2023 - 02.2025
- Проведення функціонального, регресійного та навантажувального тестування веб-додатків і мобільних додатків.
- Розробка та виконання тестових сценаріїв і тест-кейсів на основі вимог і специфікацій.
- Взаємодія з командою розробників для виявлення та усунення дефектів.- Участь у плануванні тестування та оцінці термінів виконання завдань.
- Використання інструментів для автоматизації тестування (Selenium, TestNG).
- Ведення документації з тестування та звітності про результати.
- Використання методологій тестування (Agile, Waterfall).
- Робота з системами відстеження помилок (JIRA, Bugzilla).
- Робота з SQL для перевірки даних у базах даних.
- Автоматизація тестування (Selenium, Postman).
- Робота в команді та ефективне спілкування з колегами.
Оператор call центру
Telcotest Company
Телекоммуникации / Связь
1 год
11.2022 - 11.2023
Системний адміністратор
BRIZ
Телекоммуникации / Связь
3 года 11 месяцев
12.2018 - 11.2022
- Підтримка та адміністрування серверів на базі Windows і Linux.
- Встановлення, налаштування та оновлення програмного забезпечення.
- Забезпечення безперебійної роботи локальної мережі та інтернет-з'єднання для 150 співробітників.
- Моніторинг систем і усунення неполадок, включно з діагностикою апаратних і програмних збоїв (Zabbix).
- Налаштування та підтримка систем резервного копіювання та відновлення даних (Qnap).
- Навчання співробітників основам роботи з IT-обладнанням і програмним забезпеченням.
- Участь у проєктах з модернізації та розширеня IT-інфраструктури.
- Робота з системами віртуалізації (Proxmox, VMware, VirtualBox).
- Робота з системами резервного копіювання (Acronis, Veeam).
- Написання скриптів (Python, Bash, PowerShell).
- Робота в команді та ефективне спілкування з користувачами.
Завідуючий сектору інформаційних систем
Одеський міський центр зайнятості
Государственный сектор
3 года 10 месяцев
02.2015 - 12.2018
- Підтримка, ремонт та адміністрування серверів та робочих станцій на базі Windows.
- Встановлення, налаштування та оновлення програмного забезпечення.
- Забезпечення безперебійної роботи системи відеоспостереження, локальної мережі та інтернет-з'єднання для 120 співробітників.
- Моніторинг систем і усунення неполадок, включно з діагностикою апаратних і програмних збоїв.
- Налаштування та підтримка систем резервного копіювання та відновлення даних.
- Обслуговування парку оргтехніки.
- Навчання співробітників основам роботи з IT-обладнанням і програмним забезпеченням.
- Участь у проєктах з модернізації IT-інфраструктури.
Ключевая информация
- Вміння швидко навчатися й адаптуватися до нових умов.
- Стресостійкість і здатність працювати в умовах багатозадачності.
- Знання основ ділового спілкування та етики.
- Здатність виконувати свої обов'язки та брати на себе відповідальність за результати.
- Уміння ефективно спілкуватися і взаємодіяти з колегами та клієнтами.
- Бажання пропонувати нові ідеї та підходи, а також брати активну участь у процесі роботи.
- Здатність працювати в команді, підтримувати колег і досягати спільних цілей.
- Уміння планувати свій час і завдання, щоб ефективно досягати цілей.
- Здатність знаходити нестандартні рішення і підходи до завдань.
- Дотримання моральних норм і принципів у роботі.
- Бажання розвиватися і підвищувати свою кваліфікацію.
Учился в 1 заведении
ОНПУ
Системна інженерія
2013
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
- Вміння швидко навчатися й адаптуватися до нових умов.
- Стресостійкість і здатність працювати в умовах багатозадачності.
- Знання основ ділового спілкування та етики.
- Здатність виконувати свої обов'язки та брати на себе відповідальність за результати.
- Уміння ефективно спілкуватися і взаємодіяти з колегами та клієнтами.
- Бажання пропонувати нові ідеї та підходи, а також брати активну участь у процесі роботи.
- Здатність працювати в команді, підтримувати колег і досягати спільних цілей.
- Уміння планувати свій час і завдання, щоб ефективно досягати цілей.
- Здатність знаходити нестандартні рішення і підходи до завдань.
- Дотримання моральних норм і принципів у роботі.
- Бажання розвиватися і підвищувати свою кваліфікацію.
Максим
Максим
Спеціаліст технічної підтримки, Оператор call центру
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Одесса
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость
Характер работы: стажировка / практика, удаленная работа, посменная работа
Обновлено 15 часов назад