Працювала в 5 компаніях   9 років 10 місяців

Інтернет, IT, Видавництва та Поліграфія

Художник-ілюстратор

Фріланс

Інтернет

8 років 11 місяців

01.2016 - до теперішнього часу

Ілюстрації для дитячої літератури.

Ігрова графіка

Графічний дизайн

Artist. Game-Illustrator

Genesis

IT

3 роки 3 місяці

07.2021 - 10.2024

Проект SUITSME.

Відповідальна за створення контенту гри. А саме:

- Hair for the character.

- Face makeup for the character.

- Body, Face- art.

- Accessories.

- The character's skin tone

  • Планування та організація своєї роботи. Визначення пріоритетності і часових затрат задач.
  • Робота із звітністю організанізацією і постановкою задач. Презентації, townhall - щотижневі звіти і пропозиції по процесу.
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів. Працювала відповідно якості та стилю гри. Запровадила зміну по покращенню якості арта.
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей. Дотримання систематичності та порядку в процесах.
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань. Займалась веденням плану заповнення рівнів. Напрацьовувала контент для рівнів гри.
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи. Для покращення і оптимізації процесу вивчала і запровадила в процес Ai інструменти Midjorney, Leonardo, ChatGpt.
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Вивчала конкурентні ігри з допогою яких можна запозичити і реалізувати вдалі механіки гри, ідеї.

2D Artist

KEVURU GAMES

IT

1 рік 1 місяць

08.2018 - 09.2019

Створення будь-якого виду 2D контенту в реалістичному і казуальному стилі (персонажі, об'єкти, локації і тд.)

Промальовка песонажів з нуля до фінального арта в реалістичному стилі.

Підготовка та порізка для анімації в Spine.

Створення концепт-арту та ілюстрацій

Дотримання та технічний контроль документів.

Ведення проектів від скетчу до фінального продукту

Розробка дизайну персонажів та елементів інтерфейсу

Управління часом та вміння працювати з високим завантаженням.

2d artist

Sami Graphic

IT

2 місяці

03.2018 - 05.2018

Створення персонажів, іконок, об'єктів для ігрової графіки.

Графічний дизайнер

РА+

Видавництва та Поліграфія

9 місяців

10.2013 - 07.2014

Створення поліграфічної продукції.

Передача в типографію підготовлений макетів.

Ключова інформація

Портфоліо: https://www.artstation.com/marinyuk

Adobe Photoshop,

Procreate,

SAI.

Академічний рисунок,

живопис,

композиція,

кольорознавство,

анатомія.

Готова до виконання Тестового Завдання.

Навчалась в 1 закладі

Кам'янець-Подільський Національний Університет ім. Івана Огієнка

Художник, ДПМ

Кам'янець-Подільський , 2014

Володіє мовами

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Game Station Academy

Київ, 2020

Просунутий курс "ігрової казуальної графіки".

• Особлиіості казуальної стилістики. Створення персонажів для казуальнмх ігор. 

• Скетчинг та робота з концептами.

• Рендер об'єктів та тон.

• Колір та освітлення. 

• Робота з базовими матеріалами. 

• Органічні матеріали.

• Принципи роботи з тайлами. 

• Використання 3D у роботі.

Speak Up

Київ, 2019

Курси англійської мови

ArtCtaft. 2d game artist. Игровая графика.

Киев , 2018

 Принцыпы создание арта в жанрах runner, platformer, match 3, slots.

Работа с набросками, изометрической графикой и высокодетализироваными игровыми элементами.

Людмила

2d Artist

Інші країни

33 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому