Працювала в 5 компаніях 9 років 9 місяців
Інтернет, IT, Видавництва та Поліграфія
Художник-ілюстратор
Фріланс
Інтернет
8 років 10 місяців
01.2016 - до теперішнього часу
Ілюстрації для дитячої літератури.
Ігрова графіка
Графічний дизайн
Artist. Game-Illustrator
Genesis
IT
3 роки 3 місяці
07.2021 - 10.2024
Проект SUITSME.
Відповідальна за створення контенту гри. А саме:
- Hair for the character.
- Face makeup for the character.
- Body, Face- art.
- Accessories.
- The character's skin tone
- Планування та організація своєї роботи. Визначення пріоритетності і часових затрат задач.
- Робота із звітністю організанізацією і постановкою задач. Презентації, townhall - щотижневі звіти і пропозиції по процесу.
- Адаптація до нових умов роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів. Працювала відповідно якості та стилю гри. Запровадила зміну по покращенню якості арта.
- Дотримання корпоративної культури та цінностей. Дотримання систематичності та порядку в процесах.
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань. Займалась веденням плану заповнення рівнів. Напрацьовувала контент для рівнів гри.
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи. Для покращення і оптимізації процесу вивчала і запровадила в процес Ai інструменти Midjorney, Leonardo, ChatGpt.
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
- Вивчала конкурентні ігри з допогою яких можна запозичити і реалізувати вдалі механіки гри, ідеї.
2D Artist
KEVURU GAMES
IT
1 рік 1 місяць
08.2018 - 09.2019
Створення будь-якого виду 2D контенту в реалістичному і казуальному стилі (персонажі, об'єкти, локації і тд.)
Промальовка песонажів з нуля до фінального арта в реалістичному стилі.
Підготовка та порізка для анімації в Spine.
Створення концепт-арту та ілюстрацій
Дотримання та технічний контроль документів.
Ведення проектів від скетчу до фінального продукту
Розробка дизайну персонажів та елементів інтерфейсу
Управління часом та вміння працювати з високим завантаженням.
2d artist
Sami Graphic
IT
2 місяці
03.2018 - 05.2018
Створення персонажів, іконок, об'єктів для ігрової графіки.
Графічний дизайнер
РА+
Видавництва та Поліграфія
9 місяців
10.2013 - 07.2014
Створення поліграфічної продукції.
Передача в типографію підготовлений макетів.
Ключова інформація
Портфоліо: https://www.artstation.com/marinyuk
Adobe Photoshop,
Procreate,
SAI.
Академічний рисунок,
живопис,
композиція,
кольорознавство,
анатомія.
Готова до виконання Тестового Завдання.
Навчалась в 1 закладі
Кам'янець-Подільський Національний Університет ім. Івана Огієнка
Художник, ДПМ
Кам'янець-Подільський , 2014
Володіє мовами
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Game Station Academy
Просунутий курс "ігрової казуальної графіки".
• Особлиіості казуальної стилістики. Створення персонажів для казуальнмх ігор.
• Скетчинг та робота з концептами.
• Рендер об'єктів та тон.
• Колір та освітлення.
• Робота з базовими матеріалами.
• Органічні матеріали.
• Принципи роботи з тайлами.
• Використання 3D у роботі.
Speak Up
Курси англійської мови
ArtCtaft. 2d game artist. Игровая графика.
Принцыпы создание арта в жанрах runner, platformer, match 3, slots.
Работа с набросками, изометрической графикой и высокодетализироваными игровыми элементами.
Людмила
Людмила
2d Artist
Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому