Працювала в 9 компаніях   16 років 1 місяць

Освіта, Енергетика та Енергоносії, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Недержавні організації / NGO, Видавництва та Поліграфія, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, Державний сектор

Бухгалтер

КМДШ

Освіта

1 рік 4 місяці

06.2023 - 10.2024

Бухгалтер

МВП "Енергорішення"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 9 місяців

08.2021 - 05.2023

Бухгалтер

ТОВ "Новус Україна"

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

06.2019 - 05.2020

- Перевірка і оплата рахунків в розрізі договорів, работа в SAP, Excel, Word;

- Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку.

Акти звірянь з контрагентами;

- Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, МНМА, ОС (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ, МНМА, ОС;

Акти звірянь з постачальниками і покупцями.

- Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу); - Досвід розрахунку заробітної плати, нарахування і відрахування;

бухгалтер

ТОВ "Сангрейн Інвест"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 2 місяці

03.2018 - 05.2019

- Робота з програмами: 1С Бухгалтерія (7.7, 8.3, 8,2), M.E.Doc, Електроний кабінет платника податків, упевнений користувач Excel, Word;

- Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку. Акти звірянь з контрагентами; - Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ;

Акти звірянь з постачальниками і покупцями.

- ПДВ, податкове зобов'язання та податковий кредит ( реєстрація, отримання і перевірка податкових накладних і коригувань в M.E.Doc та 1С);

- Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу);

бухгалтер

ВАОМС "Ассоціація міст України"

Недержавні організації / NGO

1 рік 1 місяць

02.2017 - 03.2018

робота с первиними документами, акты виконаних робіт (послуг) прихід матеріалів.

Заступник головного бухгалтера

ДП «Державне уравління комплексного забезпечення»

Видавництва та Поліграфія

3 роки 7 місяців

06.2012 - 01.2016

  • Робота з програмами: 1С Бухгалтерія (7.7, 8.3, 8,2), M.E.Doc, Електроний кабінет платника податків, упевнений користувач Excel, Word; - Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку. Акти звірянь з контрагентами;
  • - Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, МНМА, ОС (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ, МНМА, ОС;
  • Акти звірянь з постачальниками і покупцями.
  • Облік ГСМ - бензину і дизпалива (у шляхових листах, прихід, витрата, списання, звітність). Проведення і оформлення щорічних інвентаризації ГСМ;-
  • Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу); - Досвід розрахунку заробітної плати, нарахування і відрахування;
  • Досвід успішного проходження перевірок внутрішнього аудиту, а так само інших органів в т.ч. фіскальної служби і органів соціального страхування;
  • Навички фінансового планування і оптимізації витрат, складання фінансового плану підприємства, а так само звітів по виконанню фінансового плану підприємства;
  • Досвід роботи в громадському харчуванні (прихід, списання, облік), складання калькуляційних карт блюд.

заступник начальника кошторисно-договірного відділу КП «Київский метрополітен»

КП « Київский метрополітен»

Транспорт та Логістика

3 роки 7 місяців

11.2008 - 06.2012

-підготовка, оформлення и укладання договорів, кошторисів, специфікацій. калькуляцій,

-контроль документообігу,

-розрахунок пені та штрафів,

- претензійна робота

Заступник головного бухгалтера

ВАТ "Спецтехсервіс"

Промисловість та Виробництво

1 рік 4 місяці

07.2007 - 11.2008

начальник планово-экономического отдела

ДП «Управление по эксплуатации административных зданий» ДФС Украины;

Державний сектор

9 місяців

11.2006 - 08.2007

Ключова інформація

- Досвід роботи у платежах та веденні розрахункових рахунків організації, обробки виписок по розрахункових рахунках, здійснення контролю за залишками і рухом грошових коштів на банківських рахунках. Упевнений користувач системи "Клієнт-банк". Перевірка і оплата рахунків в розрізі договорів, внесення і обробка банківських виписок в 1С; - Робота з програмами: 1С Бухгалтерія (7.7, 8.3, 8,2), SAP, M.E.Doc, Електроний кабінет платника податків, упевнений користувач Excel, Word; - Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку. Акти звірянь з контрагентами; - Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, МНМА, ОС (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ, МНМА, ОС; Акти звірянь з постачальниками і покупцями. Облік ГСМ - бензину і дизпалива (у шляхових листах, прихід, витрата, списання, звітність). Проведення і оформлення щорічних інвентаризації ГСМ;- ПДВ, податкове зобов'язання та податковий кредит ( реєстрація, отримання і перевірка податкових накладних і коригувань в M.E.Doc та 1С); - Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу); - Досвід розрахунку заробітної плати, нарахування і відрахування; -Досвід успішного проходження перевірок внутрішнього аудиту, а так само інших органів в т.ч. фіскальної служби і органів соціального страхування; - Досвід ведення кадрового документообігу, володіння трудовим законодавством; - Навички фінансового планування і оптимізації витрат, складання фінансового плану підприємства, а так само звітів по виконанню фінансового плану підприємства; - Досвід роботи в громадському харчуванні (прихід, списання, облік), складання калькуляційних карт блюд; - досвід в проведенні та оформлені тендерів відповідно діючого законодавства, робота в Prozorro, складання Протоколів уповноваженої особи та тендерної документації та оголошень.

Навчалась в 2 закладах

курсы Академії Наук України «Бухгалтерський облік та фінанси»

Бухгалтерський облік та фінанси

Киев, 2001

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

химико-технологический

Киев, 1991

Ганна Андріївна

Бухгалтер, економист

Київ

Оболонський район, Подільський район, Святошинський район

56 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 тиждень тому