Працювала в 9 компаніях 16 років 1 місяць
Освіта, Енергетика та Енергоносії, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Недержавні організації / NGO, Видавництва та Поліграфія, Транспорт та Логістика, Промисловість та Виробництво, Державний сектор
Бухгалтер
КМДШ
Освіта
1 рік 4 місяці
06.2023 - 10.2024
Бухгалтер
МВП "Енергорішення"
Енергетика та Енергоносії
1 рік 9 місяців
08.2021 - 05.2023
Бухгалтер
ТОВ "Новус Україна"
Торгівля роздрібна / Retail
11 місяців
06.2019 - 05.2020
- Перевірка і оплата рахунків в розрізі договорів, работа в SAP, Excel, Word;
- Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку.
Акти звірянь з контрагентами;
- Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, МНМА, ОС (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ, МНМА, ОС;
Акти звірянь з постачальниками і покупцями.
- Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу); - Досвід розрахунку заробітної плати, нарахування і відрахування;
бухгалтер
ТОВ "Сангрейн Інвест"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 2 місяці
03.2018 - 05.2019
- Робота з програмами: 1С Бухгалтерія (7.7, 8.3, 8,2), M.E.Doc, Електроний кабінет платника податків, упевнений користувач Excel, Word;
- Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку. Акти звірянь з контрагентами; - Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ;
Акти звірянь з постачальниками і покупцями.
- ПДВ, податкове зобов'язання та податковий кредит ( реєстрація, отримання і перевірка податкових накладних і коригувань в M.E.Doc та 1С);
- Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу);
бухгалтер
ВАОМС "Ассоціація міст України"
Недержавні організації / NGO
1 рік 1 місяць
02.2017 - 03.2018
робота с первиними документами, акты виконаних робіт (послуг) прихід матеріалів.
Заступник головного бухгалтера
ДП «Державне уравління комплексного забезпечення»
Видавництва та Поліграфія
3 роки 7 місяців
06.2012 - 01.2016
- Робота з програмами: 1С Бухгалтерія (7.7, 8.3, 8,2), M.E.Doc, Електроний кабінет платника податків, упевнений користувач Excel, Word; - Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку. Акти звірянь з контрагентами;
- - Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, МНМА, ОС (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ, МНМА, ОС;
- Акти звірянь з постачальниками і покупцями.
- Облік ГСМ - бензину і дизпалива (у шляхових листах, прихід, витрата, списання, звітність). Проведення і оформлення щорічних інвентаризації ГСМ;-
- Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу); - Досвід розрахунку заробітної плати, нарахування і відрахування;
- Досвід успішного проходження перевірок внутрішнього аудиту, а так само інших органів в т.ч. фіскальної служби і органів соціального страхування;
- Навички фінансового планування і оптимізації витрат, складання фінансового плану підприємства, а так само звітів по виконанню фінансового плану підприємства;
- Досвід роботи в громадському харчуванні (прихід, списання, облік), складання калькуляційних карт блюд.
заступник начальника кошторисно-договірного відділу КП «Київский метрополітен»
КП « Київский метрополітен»
Транспорт та Логістика
3 роки 7 місяців
11.2008 - 06.2012
-підготовка, оформлення и укладання договорів, кошторисів, специфікацій. калькуляцій,
-контроль документообігу,
-розрахунок пені та штрафів,
- претензійна робота
Заступник головного бухгалтера
ВАТ "Спецтехсервіс"
Промисловість та Виробництво
1 рік 4 місяці
07.2007 - 11.2008
начальник планово-экономического отдела
ДП «Управление по эксплуатации административных зданий» ДФС Украины;
Державний сектор
9 місяців
11.2006 - 08.2007
Ключова інформація
- Досвід роботи у платежах та веденні розрахункових рахунків організації, обробки виписок по розрахункових рахунках, здійснення контролю за залишками і рухом грошових коштів на банківських рахунках. Упевнений користувач системи "Клієнт-банк". Перевірка і оплата рахунків в розрізі договорів, внесення і обробка банківських виписок в 1С; - Робота з програмами: 1С Бухгалтерія (7.7, 8.3, 8,2), SAP, M.E.Doc, Електроний кабінет платника податків, упевнений користувач Excel, Word; - Облік оприбутковування товарів та послуг і своєчасне відображення у бухгалтерському обліку. Акти звірянь з контрагентами; - Облік, ведення руху товарів, ТМЦ, МНМА, ОС (прихід, списання, введення в експлуатацію, звіти в виробництво, амортизація). Проведення і оформлення щорічних і вибіркових інвентаризацій товарів, ТМЦ, МНМА, ОС; Акти звірянь з постачальниками і покупцями. Облік ГСМ - бензину і дизпалива (у шляхових листах, прихід, витрата, списання, звітність). Проведення і оформлення щорічних інвентаризації ГСМ;- ПДВ, податкове зобов'язання та податковий кредит ( реєстрація, отримання і перевірка податкових накладних і коригувань в M.E.Doc та 1С); - Досвід роботи з клієнтською базою (ведення переговорів, підготовка, оформлення і укладення договорів, контроль документообігу); - Досвід розрахунку заробітної плати, нарахування і відрахування; -Досвід успішного проходження перевірок внутрішнього аудиту, а так само інших органів в т.ч. фіскальної служби і органів соціального страхування; - Досвід ведення кадрового документообігу, володіння трудовим законодавством; - Навички фінансового планування і оптимізації витрат, складання фінансового плану підприємства, а так само звітів по виконанню фінансового плану підприємства; - Досвід роботи в громадському харчуванні (прихід, списання, облік), складання калькуляційних карт блюд; - досвід в проведенні та оформлені тендерів відповідно діючого законодавства, робота в Prozorro, складання Протоколів уповноваженої особи та тендерної документації та оголошень.
Навчалась в 2 закладах
курсы Академії Наук України «Бухгалтерський облік та фінанси»
Бухгалтерський облік та фінанси
Киев, 2001
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
химико-технологический
Киев, 1991
Ганна Андріївна
Ганна Андріївна
Бухгалтер, економист
Київ
Оболонський район, Подільський район, Святошинський район
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 години тому