Працювала в 5 компаніях   10 років 11 місяців

IT, Промисловість та Виробництво, Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Начальник відділу кадрів

ДП "Держінформресурс"

IT

1 рік 8 місяців

02.2021 - 10.2022

Консультування керівництва в сфері КЗпП України.

Моніторінг змін в трудовому законодавстві.

Консультації топ менеджмента, начальників відділів з питань управління людьми, трудовому законодавству.

Організація і контроль ведення кадрового діловодства на підприємстві для виробництва і збуту, загальною кількістю 500 осіб.

Контроль оформлення прийому, переведення та звільнення працівників.

Приведення штатного розпису у відповідність до класифікатору профсій, оптимізація організаційної структури підприємства, складання посадових і робочих інструкцій.

Активна участь в складанні локальних регулюючих актів: ПВТР і колективного договору.

Здача звітності по квотним категоріям 4% і 5%.

Оформлення листків тимчасової непрацездатності.

Визначення страхового стажу.

Ведення графіка відпусток на підприємстві, формування особових справ.

Ведення табелів обліку використання робочого часу.

Ведення військового обліку, підготовка відповідей на запит військомату.

Безпосереднє підпорядкування генеральному директору підприємства.

Начальник адміністративного відділу, помічник директора

АТ "Укрзалізниця" Філія "Центр управління промисловістю"

Промисловість та Виробництво

2 роки 8 місяців

04.2018 - 12.2020

Керівництво роботою Секретаріату;

Керівництво технічним персоналом;

Організація, планування, управління, координування, контроль нових проектів у компанії;

Складання та реєстрація наказів щодо загальногосподарської діяльності;

Оформлення відряджень (включаючи прорахунок бюджету, купівлю квитків, підготовку наказів на відрядження);

Планування робочого дня керівника (організація внутрішніх та зовнішніх зустрічей, контроль графіка керівника та нагадування про плани);

Контроль виконання протокольних завдань;

Постійна дистанційна підтримка керівника під час його відсутності.

Помічник генерального директора

ТОВ "ФМ "КИЕВХЛЕБ"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 9 місяців

07.2016 - 04.2018

Планування, організація та супровід робочого дня керівника (організація зустрічей, переговорів, нарад тощо);

Ведення Особистого календаря Керівника на щоденній основі (зустрічі, графіки поїздки);

Робота з контактами (адресна книга, дні народження та ін.);

Організація зустрічей керівника та прийом відвідувачів;

Підготовка аналітичних та довідкових матеріалів, збір інформації;

Event-підтримка;

travel support (оформлення відряджень, трансфер, квитки, готелі, оренда машин);

Організація матеріально-технічного забезпечення центрального офісу (постачання офісу продуктами, канцтоварами, медикаментами, обладнанням, меблями, технікою тощо);

Контроль за виконанням вимог розпорядчих документів та доручень керівництва;

Виконання особистих доручень керівника (кава, обід, знайти, замовити, купити, забрати тощо);

Помічник генерального директора

ТОВ "СВІТФОТО"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 6 місяців

12.2013 - 06.2016

Підготовка супровідних документів для відділу продажу згідно стандартів якості компанії;

Прийом телефонних дзвінків, які надходять до керівника;

Робота з документами: визначення важливості, підготовка, оформлення, розсилання, одержання, зберігання, систематизація;

Планування та підготовка прийому відвідувачів;

Робота із первинною бухгалтерією;

Пошук, підбір та найм персоналу;

Допомога у замовленні готелів та авіаквитків;

Участь у підготовці ділових переговорів;

Замовлення канцтоварів та інших речей, які необхідні для життєдіяльності офісу.

В.О. директора магазина

ТОВ ЕМ БІ ГРУП

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 1 місяць

11.2011 - 12.2013

Оперативне керування магазином (всі щоденні процеси);

Забезпечення виконання плану продажу магазину;

Управління персоналом. Часто до обов'язків входив підбір кадрів;

Контроль приймання товару;

Організація інвентаризацій. Касова дисципліна.Взаємодія з контролюючими та державними органами;

Навчання персоналу торгового залу;

Організація з викладання товару;

Підтримка стандартів обслуговування та мерчандайзингу;

Звітність.

Ключова інформація

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Комплексний підхід до вирішення поставлених цілей та завдань, аналітичний склад розуму, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, відмінні навички переговорів, якості лідера.

Англійська мова – середній розмовний рівень (на даний момент підвищую рівень на спеціалізованих курсах), українська та російська – досконало.

Навчалась в 2 закладах

Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"

Психологія

Київ, 2023

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного

Юридический

Киев, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Помощник директора

Киев, 2019

Администратор

Киев, 2015

Галина

Віддалена робота

Київ

50 000 грн.

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота

Оновлено 1 тиждень тому