Працювала в 6 компаніях   11 років 3 місяці

Торгівля роздрібна / Retail

Регіональний директор

Секрет - двері та фурнітура

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

08.2023 - до теперішнього часу

Обов'язки:
• Планування, прогнозування та виконання поставленого плану продажу та ключових фокус-задач.
• Формування стратегічного та тактичного планування розвитку підрозділу.
• Розвиток підрозділу, забезпечення зростання продажу та лояльності клієнтів.
• Робота з В2В (дизайнери, виконроби, будівельні компанії, забудовники) – активний пошук, бонусна програма, розробка інструментів збільшення обсягів продажів. Участь у заходах (архімітінг тощо) для дизайнерів.
• Внесення пропозицій керівництву щодо підвищення рентабільності підрозділу.
• Контроль за урахуванням доходів, витрат та прибутку та оптимізації витрат салонів у підрозділі.
• Аналіз продажів у розрізі салонів та окремо взятому співробітнику.
• Маркетинговий аудит конкурентів, розробка та впровадження заходів щодо підвищення конкурентоспроможності мережі салонів. Знання конкурентного середовища, відвідування конкуруючих точок для порівняльного аналізу.
• Упорядкування контент-планів для соціальних мереж, розробка акційних пропозицій.
• Контроль роботи салонів з лідами в Бітрікс. Воронка продажів.
• Розробка навчального матеріалу для торгового персоналу (регламенти, інструкції та скрипти продажу).
• Підбір та адаптація персоналу. Аналіз результатів роботи співробітників для визначення ефективності та внесення корективів для отримання кращих результатів. Проведення зборів.
• Участь у розробці та впровадженні мотивації для торгового персоналу підрозділу. Розробка та впровадження KPI.
• Робота з асортиментом. Внесення пропозицій щодо введення та виведення асортименту салонів.
• Контроль та організація взаємодій між суміжними підрозділами компанії та салонами.
• Вирішення конфліктних та форс-мажорних ситуацій, що виникають у процесі роботи салонів.
• Організація та контроль проведення інвентаризацій у салонах.
• Організація та виконання господарських питань підрозділу (планові ремонти салонів, монтаж вітрини, торговельного обладнання).
• Підготовка звітності: щоденної, щотижневої, щомісячної та щорічної.
?

Керівник відділу продажу (інтернет-магазин та шоурум)

Мебліта

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 4 місяці

10.2018 - 02.2022

В компанії Мебліта я почала працювати на початку запуску інтернет-магазину, бачила всю структуру роботи зсередини та приймала участь на всіх етапах запуску. Пізніше було запущено ще два магазини, всі вони були на різних площадках (prom.ua, Rozetka та особистий сайт компанії). Обов'язки:

  • контроль обробки заявок менеджерами та допомога їм у більш жвавий час (дзвінки, чати, месенджери);
  • робота в 1С;
  • контроль цін та актуального опису товару, видалення неліквідних позицій, своєчасне додавання новинок, контроль за рейтингом магазинів;
  • комунікація з постачальниками та фабриками;
  • оформлення рекламацій і вирішення питань з постачальниками;
  • оформлення накладних для відправки товару Новою поштою (робота в кабінеті Нової пошти);
  • моніторінг конкурентів;
  • складання та підтримка складської програми;
  • вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами;
  • пошук нових постачальників;
  • складання щомісячної звітності для керівництва;
  • прорахунок заробітної плати менеджерів;
  • контроль за своєчасним відвантаженням замовлень;
  • контроль виконання загального плану продажу та окремо кожного менеджера.

Регіональний директор

DecArt

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 8 місяців

09.2015 - 05.2018

У зв'язку з підвищенням, переїхала до Західної України, щоб відкрити філії в нових містах для компанії - Рівне та Луцьку. Спочатку був запуск у місті Рівне, а через два роки у Луцьку. Я обіймала посаду регіонального директора філій обох міст.

Обов'язки:

  • Планування та контроль за виконанням планів.
  • Участь у стратегічному та тактичному плануванні території.
  • Забезпечення рентабельної, беззбиткової діяльності довірених філій.
  • Внесення ідей та конкретних пропозицій для збільшення продажів, покращення показників регіону.
  • Підтримка необхідного рівня трудової та виконавчої дисципліни.
  • Підбір, навчання та прийом персоналу. Забезпечення дотримання персоналом стандартів обслуговування всіх відвідувачів. Постійне навчання персоналу ТТ стандартам обслуговування відвідувачів, підвищення якості обслуговування на ТТ.
  • Підбір та встановлення виставкових зразків (на основі матриці моделі та аналізу ABC).
  • Підбір та замовлення складських резервів (на основі матриці моделі та аналізу ABC), забезпечення запасів на квартал. Здійснення контролю за реалізацією складських резервів у строки.
  • Здійснення контролю уцінки неліквідних моделей.
  • Здійснення інвентаризації салонів та складських приміщень.
  • Здійснення контролю фінансової дисципліни.
  • Забезпечення вирішення питань із рекламаційними відділами фабрик.
  • Забезпечення оформлення торгових точок за загальними стандартами мережі.
  • Здійснення щотижневої, щомісячної звітності згідно з вимогами.
  • Нарахування та виплата заробітної плати персоналу.
  • Пошук нових приміщень для розширення території. Ведення переговорів із орендодавцями, укладання договору оренди. Пошук та комунікація з ремонтними службами у разі потреби. Повний запуск нової торгової точки.
  • Робота у програмі GMS-бізнес.

У підпорядкуванні – 20 осіб.

Заступник регіонального директора

DecArt

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 11 місяців

10.2013 - 09.2015

Обов'язки:

  • Забезпечення безперебійної роботи магазину:

a. Підбір та встановлення виставкових зразків, (виходячи з матриці моделі та згідно АВС - аналізу);

b. Забезпечення наповненості ТТ зразками та правильність їх розміщення (згідно з актуальним регламентом);

c. Здійснення контролю доставки виставкових зразків щодо пошкоджень;

d. Своєчасне (згідно з актуальним регламентом) уцінка неліквідних моделей та ведення обліку простою виставкових зразків у торговому залі;

e. Забезпечення змінності роботи (складання, дотримання, актуалізація графіків) персоналу ТТ, відповідно до робочої потреби ТТ та компанії;

f. Виділення моделей для сток-центру (згідно з чинним регламентом).

g. Забезпечення дотримання та виконання політики щодо знижок (згідно з чинним регламентом).

  • Забезпечення дотримання персоналом стандартів обслуговування всіх відвідувачів ТТ, зокрема за рахунок особистого прикладу. Навчання на постійній основі персоналу ТТ стандартам обслуговування відвідувачів, підвищення рівня якості обслуговування на ТТ.
  • Консультація покупців з питань, що стосуються товару та послуг.
  • Вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій.
  • Забезпечення загального контролю за безпекою товарів, торговельного обладнання та інших матеріальних цінностей ТТ.
  • Здійснення контролю за відповідним оформленням торгового залу, приміщення ТТ загалом, розміщенням, оновленням та станом реклами всередині та зовні ТТ.
  • Забезпечення дотримання персоналом ТТ трудової дисципліни: дотримання дрес-коду, наявність бейджів, часу приходу та догляду, місячного графіка роботи.
  • Забезпечення виконання персоналом ТТ розпоряджень та наказів адміністрації підприємства.
  • Забезпечення належного проходження стажування стажером, закріпленим за його ТТ. Відповідальність за дотримання стажером трудової дисципліни на ТТ.
  • Моніторинг конкурентів за подібними моделями, цінами, акціями, термінами виготовлення, формою рекламних повідомлень і комунікацій.
  • Контроль проведення акцій на ТТ: інформування персоналу ТТ про умови, регламент, мотивацію; контроль та забезпечення наявності всіх необхідних коштів для проведення акцій, надання результатів з ТТ директору з маркетингу після проведення, якщо інше не передбачено актуальним регламентом.

Менеджер з продажу

DecArt

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

01.2013 - 10.2013

Пропрацювала 10 місяців на посаді продавця-консультанта у рідному місті Сєверодонецьку, з подальшим кар'єрним зростанням та переїздом до м.Київ.

Обов'язки:

  • Обслуговування відвідувачів відповідно до прийнятих стандартів обслуговування. Консультація покупців з питань, що стосуються товару та послуг.
  • Прорахунок вартості купівлі та заповнення бланка договору.
  • Здійснення контролю за виставкою товару у торговому залі: його збереженням, справністю та правильною експлуатацією.
  • Підтримання чистоти та порядку на робочому місці відповідно до прийнятих стандартів.
  • Здійснення підготовки меблів до продажу: контроль комплектації, перевірка експлуатаційних властивостей, контроль відповідності оббивки та виключення шлюбу, здійснення чищення та вологого прибирання.
  • Підрахунок товарних залишків та здавання їх у встановленому порядку (згідно з чинним регламентом).
  • Участь у прийомі товару.
  • Участь у проведенні інвентаризації.

Менеджер з продажу

"Тріо Двери"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 2 місяці

03.2011 - 05.2012

Спеціалізація компанії: міжкімнатні та вхідні двері; м'які меблі.

Обов'язки:

  • прийом товару;
  • консультація клієнтів
  • прорахунок індивідуальних замовлень;
  • приймання замовлень;
  • розміщення товару у виставковому залі.

Ключова інформація

Професійні навички: досвід відкриття магазинів із нуля; досвід ведення переговорів; досвід добору, навчання, адаптації, мотивації персоналу; досвід керування людьми. Вміння планувати; вміння переконувати.

Досягнення: відкриття, запуск та здійснення безперебійної роботи п'яти салонів у двох містах (Рівне та Луцьк) з нуля.

Навчалась в 1 закладі

Восточноукраинский национальный университет имени Владимира Даля

Финансы и кредит

Северодонецк, 2013

Володіє мовами

Російська

рідна

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Тренинги личностного развития "Эффективные системы"

Дніпро, 2014

Альона Романівна

Директор філії, керівник роздрібної мережі, менеджер з розвитку

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 днів тому