Працювала в 6 компаніях 9 років 3 місяці
IT, Інтернет, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, АПК (Агропромисловий комплекс)
Business assistant
NDA
IT
11 місяців
06.2023 - 05.2024
• Організація та керування робочими процесами та подіями
• Ведення обліку та адміністративна підтримка діяльності офісу
• Керування документацією та звітністю
• Координація комунікації зі стейкхолдерами та партнерами компанії
• Виконання доручень та виконавчих завдань від керівництва
• Підготовка презентацій та документації для керівництва
• Участь у проектах та ініціативах для підтримки розвитку бізнесу
Freelancer
Freelancer
Інтернет
3 роки 4 місяці
01.2020 - 05.2023
*
Виконання різноманітних замовлень для компаній, малих підприємців та блогерів пов?язаних з перекладом через фрілансові платформи.
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Event manager
Radisson Hotel Group
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
02.2019 - 06.2019
CEO Assistant
ZRFA
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік
01.2018 - 01.2019
Night Club & Office manager
Princesse The Club Luzern
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 2 місяці
09.2014 - 11.2017
Front Office Trainee
Swiss Ever Hotel Zug
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
5 місяців
05.2016 - 10.2016
Receptionist. Booking, clients related administrative work. Sales and managing tasks, team work (inc. severe departments), leadership, new workers training & follow-up. Working in all departments - F&B, sales and marketing, housekeeping, kitchen, maintenance etc. Diverse responsibilities, which taught me how to successfully manage 127 rooms hotel.
*
Робота повністю пов?язана з обов?язками працівника департаменту рецепції - бронювання, обробка вхідних дзвінків, пошти, та е-мейлів, робота з корпоративними та постійними клієнтами. Додатково виконовувала деякі функціїт менеджера - виставлення рахунків-фактур, замовлення у підрядників, план розселення гостей, робота в кооперації та у тандемі з іншими департаментами (кухня, ресторан, департамент клінерів, продаж та маркетингу, ремонтиків та інші).
Всі ці, та багато інших обов?язки навчили успішно та злагодженно керувати песоналом у 127 кімнатному готелі.
Ключова інформація
Ladies and Gentlemans,
I will be brief.
I definitely know that I am "your person" if You seek to have a co-worker or employee with sense of tact, open minded head, quick learner talent, stress resistant, and analytical thinking capabilities. Creative and innovative on moderate level - if you will give me lemons, I'll make some lemonade.
Studied in "the world" with diversity of culture, belief, origin etc., that gave me abilities to find common language, compromises and problem solving skills with deferent type of people.
Opened for job offers related with administration and CEO's assistant.
Best regards.
*
Шановні Пані та Панове.
Буду небагатослівною.
Знаю напевне, що я саме "ваша людина", якщо Ви шукаєте коллегу або співробітника з почуттям тактовності, з відкритим до іновацій розумом, аналітичним мисленням та стресостійкістю в критичних ситуаціях.
Креативність та винахідливість теж є у багажі.
Навчалася у мультикуртурному "світі" з різноманіттям культур, релігій, походження. Завдяки цьому досвіду мені вдається легко знайти спільну мову, досягти компромісних рішень та вирішити проблеми з різними людьми, будь-яких культур.
Відкрита до пропозицій у сфері адміністрування та асситування генеральному директору.
З найкращими побажаннями.
Навчалась в 1 закладі
BHMS with Robert Gordon University
Hotel & Global Business Management
Lucerne, Switzerland, 2018
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
DSD Niveu B1
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Economics and International Business
International Business Management Institute
Berlin, Germany
Economics and International Business
International Business Management Institute
Berlin, Germany
Essential Management Skills
International Business Management Institute
Berlin, Germany
International Law & Politics
International Business Management Institute
Berlin, Germany
Христина Володимирівна
Христина Володимирівна
Personal Assistant / Administrative Manager/ Project Manager
Київ
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому