Працювала в 6 компаніях   9 років 3 місяці

IT, Інтернет, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, АПК (Агропромисловий комплекс)

Business assistant

NDA

IT

11 місяців

06.2023 - 05.2024

• Підтримка керівництва та виконавчого персоналу у виконанні різноманітних завдань
• Організація та керування робочими процесами та подіями
• Ведення обліку та адміністративна підтримка діяльності офісу
• Керування документацією та звітністю
• Координація комунікації зі стейкхолдерами та партнерами компанії
• Виконання доручень та виконавчих завдань від керівництва
• Підготовка презентацій та документації для керівництва
• Участь у проектах та ініціативах для підтримки розвитку бізнесу

Freelancer

Freelancer

Інтернет

3 роки 4 місяці

01.2020 - 05.2023

Translation related tasks for diverse bloggers/companies/small private businesses via freelance platforms/ virtual assistant positions pr dutues
*
Виконання різноманітних замовлень для компаній, малих підприємців та блогерів пов?язаних з перекладом через фрілансові платформи.
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Event manager

Radisson Hotel Group

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

4 місяці

02.2019 - 06.2019

< p >Even organization for existing customers & new clients, administrative work (budgeting, invoicing, monitoring event services etc.), working to a deadlines, set up events for Phillip Morris Ukraine, Sanofi, Astra Zeneca, Johnson & Johnson.< /p >< p >< br >< /p >< p >*< br >< br >Організація корпоративних заходів, конференсій для постійних та нових клієнтів. Адміністративна роботапов'язана в комунікації з замовником щодо кошторисів, рахунків, контролю проведення майбутнього івенту. Одними з найбільших замовників та лояльних клієнтів були Філліп Морріс Україна, Sanofi, Astra Zeneca, Johnson & Johnson.< /p >

CEO Assistant

ZRFA

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік

01.2018 - 01.2019

< p >Planning, time scheduling CEO meetings/travels/payments etc. Incoming data analysis & documents preparation. Records collection & systemization. Wide range of administrative responsibilities that support the CEO's capacity to run the company successfully. And additionally perform in daily routine, such as e-mails and post check, calls responding, office services and needs etc.< /p >< p >< br >< /p >< p >*< /p >< p >< br >< /p >< p >Планування, ведення календаря зустрічей/ подорожей/ місячних оплат для генерального директора компанії. Широкий спектр адміністративних завдань, щоб запезпечити комфортну роботу для персоналу та директора, аби останній міг успішно керувати компанією. Рутинна робота - робота з поштою та е-мейлами, оброблення вхідних дзвінків, забезпечення потреб офісу.< /p >

Night Club & Office manager

Princesse The Club Luzern

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки 2 місяці

09.2014 - 11.2017

< p >Personal leading, scheduling, training & motivating. Accounting & administrative (vendors, shipments, travels, invoicing & o- Banking, chief assistance etc.). Event organization for sustainable & new clients.< /p >< p >< br >< /p >< p >*< /p >< p >< br >< /p >< p >Менеджмент та координування роботи працівників, планування та складання робочих графіків, мотивування та навчання нових працівників. Регулярні рутинні завдання, пов?язанні з бухгалтерією (виставлення рахунків-фактурб зарплатні виплати, оплати товарів/ замовлень), робота з постачальниками, сервісами (ремонтними, піротехнічними та інші) та державними установами (пенсійний фонд, податкова, поліція та інші).< /p >< p >Організації івентів для лояльних та нових клієнтів, обробки лаунж бронювань та запезпечення зворотнього зв?язку з замовником.< /p >

Front Office Trainee

Swiss Ever Hotel Zug

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

05.2016 - 10.2016

Receptionist. Booking, clients related administrative work. Sales and managing tasks, team work (inc. severe departments), leadership, new workers training & follow-up. Working in all departments - F&B, sales and marketing, housekeeping, kitchen, maintenance etc. Diverse responsibilities, which taught me how to successfully manage 127 rooms hotel.

*

Робота повністю пов?язана з обов?язками працівника департаменту рецепції - бронювання, обробка вхідних дзвінків, пошти, та е-мейлів, робота з корпоративними та постійними клієнтами. Додатково виконовувала деякі функціїт менеджера - виставлення рахунків-фактур, замовлення у підрядників, план розселення гостей, робота в кооперації та у тандемі з іншими департаментами (кухня, ресторан, департамент клінерів, продаж та маркетингу, ремонтиків та інші).
Всі ці, та багато інших обов?язки навчили успішно та злагодженно керувати песоналом у 127 кімнатному готелі.

Ключова інформація

Ladies and Gentlemans,

I will be brief.

I definitely know that I am "your person" if You seek to have a co-worker or employee with sense of tact, open minded head, quick learner talent, stress resistant, and analytical thinking capabilities. Creative and innovative on moderate level - if you will give me lemons, I'll make some lemonade.

Studied in "the world" with diversity of culture, belief, origin etc., that gave me abilities to find common language, compromises and problem solving skills with deferent type of people.

Opened for job offers related with administration and CEO's assistant.

Best regards.

*

Шановні Пані та Панове.

Буду небагатослівною.

Знаю напевне, що я саме "ваша людина", якщо Ви шукаєте коллегу або співробітника з почуттям тактовності, з відкритим до іновацій розумом, аналітичним мисленням та стресостійкістю в критичних ситуаціях.

Креативність та винахідливість теж є у багажі.

Навчалася у мультикуртурному "світі" з різноманіттям культур, релігій, походження. Завдяки цьому досвіду мені вдається легко знайти спільну мову, досягти компромісних рішень та вирішити проблеми з різними людьми, будь-яких культур.

Відкрита до пропозицій у сфері адміністрування та асситування генеральному директору.

З найкращими побажаннями.

Навчалась в 1 закладі

BHMS with Robert Gordon University

Hotel & Global Business Management

Lucerne, Switzerland, 2018

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

DSD Niveu B1

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Economics and International Business

Kyiv, 2022

International Business Management Institute

Berlin, Germany

Economics and International Business

Київ, 2022

International Business Management Institute

Berlin, Germany

Essential Management Skills

Київ, 2022

International Business Management Institute

Berlin, Germany

International Law & Politics

Київ, 2021

International Business Management Institute

Berlin, Germany

Христина Володимирівна

Personal Assistant / Administrative Manager/ Project Manager

Київ

1 700 $

28 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому