Працювала в 7 компаніях   10 років 6 місяців

Електроніка та електротехніка, HR, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, Банки, Державний сектор

Regional Business Specialist

Samsung Electronics

Електроніка та електротехніка

5 років 10 місяців

11.2018 - до теперішнього часу

Admin&Payroll/HR Contact Center Advisor

Philips

HR

2 роки 1 місяць

09.2016 - 10.2018

  • Dealing with employees’ admin& payroll queries via email and telephone
  • Capture of admin & payroll information into SAP
  • Processing statutory documentation from third party providers
  • Accurate and timely audit control of all payroll input
  • HR reports generation (ADP)
  • Provide support to employees, line managers and HR Business
  • Partners to enable them to effectively use the HR Portal, Workday and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Audit Assistant

    Vektor

    Торгівля роздрібна / Retail

    1 рік 1 місяць

    05.2015 - 06.2016

    • Responsible for managing financial result, including profit, revenue, cash and quality targets
    • Deliver performance management objectives, agreed business plans, budget and targets and report on both plus and minus factors impacting on the business
    • Develops an in-depth understanding of the function to be audited, summarize findings and identify improvements

    Manager FEA

    Beipol

    FMCG

    10 місяців

    12.2014 - 10.2015

    • Finding new area and developing customers
    • Receiving orders and processing them via SAP
    • Processing invoices while using SAP system
    • Getting orders from overseas markets/buyer with new marketing & sales strategies, applied in web marketing
    • Managing the transportation of goods as per procedure
    • Communicating with customers for developing new and customized designs

    Audit assistant(intern)

    Zlato

    Торгівля роздрібна / Retail

    2 місяці

    07.2013 - 09.2013

    • Daily inputting of sales & purchase invoices to the finance system
    • Assisting in the filing of Tax returns & VAT returns
    • Daily cash and cheque handling including foreign payments
    • Processing of sales invoices, expense & credit card claims
    • Filing, archiving & photocopying of invoices, statements and correspondence

    Intern

    Brokbiznesbank

    Банки

    3 місяці

    11.2012 - 02.2013

    • Helps clients by offering expert advice via phone and e-mail, relating to the use of applications
    • Manages to resolve client issues and assumes ownership of functionality and data queries
    • Ensures that customers are always kept up to date about the status of their query by providing effective and accurate follow ups
    • Builds internal and external client relationships through networking to facilitate quick and efficient resolutions

    Tax intern

    State Tax Service of Ukraine

    Державний сектор

    2 місяці

    07.2012 - 09.2012

    • Exercising control over the solvency of debt
    • Telephone contact with unconscientious taxpayers
    • Summary reports

    Навчалась в 3 закладах

    Opole University

    International Economic Relations

    Opole, 2014

    Chemnitz University Of Technology

    Certification of Business Administration and Economics

    Chemnitz, 2014

    National University of the State Tax Service of Ukraine

    Finance and Economy

    Irpen, 2013

    Володіє мовами

    Англійська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Німецька

    базовий

    Польська

    вільно

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Російська

    рідна

    Українська

    рідна

    Olha

    Payroll Accountant

    Київ

    33 роки

    Працює, але відкритий для пропозицій

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, гібридна

    Оновлено 2 години тому