Працювала в 4 компаніях   7 років 3 місяці

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії, Державний сектор

Бухгалтер

Анекс Тур, ООО, Туристическая компания

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 6 місяців

10.2018 - 04.2020

  • вивантаження та формування банківських виписок
  • облік ОС (переміщення, списання, введення в експлуатацію)
  • інвентаризація ОС
  • формування та реєстрація податкових накладних (авіа- та залізничних)
  • контроль своєчасної оплати рахунків постачальника, ведення реєстру сплат
  • ведення ПММ на підприємстві (формування та коригування звітів, списання, заповнення дорожніх листів, контроль запасу ПММ, здавання звіту 4-мтп)
  • а також: формування актів звіряння, актів виконаних робіт (реалізація), допомога на ділянці з кадрів
  • робота у програмі 1С 8, 1С Звіт, Outlook.

Бухгалтер

ТОВ "Акорд"

Промисловість та Виробництво

10 місяців

09.2017 - 07.2018

Що входило до моїх прямих обов'язків:

ведення та обробка первинної документації (формування рахунків, видаткових накладних, прибуткових накладних у базі 1С 8.3)

ведення складського обліку товару (інвентаризація)

ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями

ведення реєстру договорів (їх наявності)

проведення банківських виписок до 1С

контроль наявності оригіналів документів, підписаних клієнтами

також поєднання посади офіс-менеджер: прийом телефонних дзвінків, забезпечення життєдіяльності офісу, співробітництво з кур'єрськими службами.

Помічник бухгалтера, офіс-менеджер

ТОВ "Гранд Тесла"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 7 місяців

01.2016 - 08.2017

Що входило до моїх прямих обов'язків:

ведення та обробка первинної документації (формування рахунків, видаткових накладних, прибуткових накладних у базі 1С 8.3)

ведення складського обліку товару (інвентаризація)

ведення обліку взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями

ведення реєстру договорів (їх наявності)

проведення банківських виписок до 1С

контроль наявності оригіналів документів, підписаних клієнтами

також поєднання посади офіс-менеджер: прийом телефонних дзвінків, забезпечення життєдіяльності офісу, співробітництво з кур'єрськими службами.

Бухгалтер з первинної документації

МО ЗСУ

Державний сектор

3 роки

11.2011 - 11.2014

Посадові обов'язки:

внесення прибуткових накладних

формування видаткових накладних, поворотних накладних від покупців

переміщення ТМЦ, списання, оприбуткування, проведення актів списання

повернення постачальникам

контроль взаєморозрахунків з постачальниками, акти звірок

облік матеріальних цінностей

відстеження та аналіз дебіторської заборгованості

підготовка та здавання щомісячної, квартальної та річної звітності

прийом та контроль первинної документації

проведення інвентаризацій майна

ведення розрахунків із постачальниками

звірка розрахунків

перевірка та проведення відпустки матеріалів, переміщення ТМЦ між структурними одиницямиД

Ключова інформація

Аналітичний склад розуму, відповідальність, наполегливість, якість, повага, вихованість.

Маю досвід роботи в програмі 1С. версии 8 и 7, також програма MeDoc, СОТА, Клієнт-банк, outlook, MS Office.

Навчалась в 1 закладі

Київський національный університет технологій та дизайну

Облік і аудит

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Школа английского языка "Speak well"

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

QA Manual, GoIT

Киів, 2023

HTML, CSS, Postman, TestRail, JSON, XML.

Киівський навчальний центр "Курсор"

Киів, 2019

Закінчила курс "Excel для економістів (для економічних розрахунків)", час навчання 16 годин. Є сертифікат про закінчення курсу.

Великий бухгалтерський семінар 2017

Київ, 2017

Семінар із підвищення кваліфікації.

Науковий центр "Практикум"

Київ, 2015

Пройшла навчання за курсом "Бухгалтер + 1С Бухгалтерія 8.2. + Головний бухгалтер", час навчання 2 місяці. Є сертифікат про закінчення курсу.

Додаткова інформація

Мої побажання.

Головною умовою для мене є: можливість працювати віддалено та не повний робочий день (в перспективі повний робочий день).

Шукаю компанію з:

- дружнім колективом та справедливим керівником;

- офіційним працевлаштуванням та соціальними гарантіями;

- можливістю підвищувати свій професійний рівень.

Відкрита до навчання, тож можу розглянути й інші пропозиції, яким відповідають мої характеристики.

Любовь Олеговна

Бухгалтер, економіст, фінансист, аудитор

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому