Працювала в 2 компаніях   15 років 11 місяців

Консалтинг / Аудит

Бухгалтер

ФОП

Консалтинг / Аудит

6 років

01.2019 - 01.2025

  • Ведення бухгалтерського обліку ТОВ, ФОП (повний супровід)
  • Складання фінансової звітності
  • Розрахунок податків
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Оптимізація витрат
  • Аналіз фінансової діяльності
  • Кадровий облік
  • Реєстрація податкових накладних
  • Подання документів з поясненням для розблокування ПН
  • Подання річних, квартальних та щомісячних звітів ТОВ , ФОП

Бухгалтер

ТОВ "Енергоком"

Консалтинг / Аудит

9 років 9 місяців

04.2008 - 01.2018

  • Планування та організація своєї роботи
  • Ведення бухгалтерського обліку
  • Аналіз фінансової діяльності
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Оптимізація витрат
  • Розрахунок податків
  • Складання фінансової звітності та ін

Ключова інформація

Працюю віддалено згідно договору надання послуг, отже загальносистемники можуть включити дані послуги у витрати.
• підготовка та подання річних, квартальних та щомісячних звітів по ФОП та підприємств;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку (повний супровід);
• складання, обробка первинної документації всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку;
• кадровий облік;
• нарахування заробітної плати ;
• контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками;
• контроль сплати податків;
• підготовка платежів в системі "Клієнт-Банк";
• плановий аналіз сплати податків;
• складання (формування) та подання бухгалтерської, податкової та статистичної звітності;
• моніторинг рахунку ПДВ;
• реєстрація податкових накладних;
• подання документів та скарг для розблокування податкових накладних;
• консультації з питань бухгалтерського та податкового обліку;
• отримання довідок про відсутність заборгованості перед бюджетом;
• формування та подача звітності ФОП;
• облік доходів та витрат;
• ведення книг ФОП;
• відкриття та закриття ФОП;
• зміна та додання КВЕДів для ФОП (тимчасово недоступно);
• формування та подача проміжної звітності (довідкової) ФОП для отримання довідок для про доходи чи для підтвердження доходів для банківських установ;
• та ін.
Супровід ФОП:
ФОП 1 група - 300,00грн/ міс (без товарного обліку)
+ 1000,00 грн/міс товарний облік (якщо необхідно)
ФОП 2 група -500,00 грн/міс (без працівників, без РРО та терміналів, без ведення товарного обліку, без виписки первинки)
ФОП 3 група 5% без ПДВ - 1 200,00 грн /квартал (без працівників, без РРО та терміналів, без ведення товарного обліку, без виписки первинки)
ФОП 3 група 3% платник ПДВ - 4 000,00 грн /міс до 10 операцій (без працівників, без РРО та терміналів, без ведення товарного обліку, без блокування податкових накладних, з випискою первинки до 10 операцій)
ФОП загальна система без ПДВ - 1 000,00 грн/міс (без працівників, без РРО та терміналів, без виписки первинки)
ФОП загальна система з ПДВ - 5 000,00 грн/міс до 10 операцій (без працівників, без РРО та терміналів, без блокування податкових накладних, з випискою первинки до 10 операцій)
Додаткові послуги, які не входять в пакети послуг:
+ 1300,00 грн /міс -кадровий облік до 2 працівників
+300,00 грн /міс -кадровий облік за кожного наступного працівника починаючи з третього
+від 500,00 грн/міс -якщо є готівкові розрахунки через РРО або ПРРО за 1 шт
+ 500,00 грн/міс -якщо є платіжний термінал за 1 шт
+ 1500,00грн /міс- якщо потрібен товарний облік до 50 записів в міс.
+ 1500,00грн/ міс- виписка первинних документів до 10 комплектів
+ від 2000,00 грн/міс- ведення доходів та витрат для єдинників (для вичначення реального доходу)
+ від 1000,00 грн/шт- надання пояснень та документів в банк через клієнт-банк під час моніторингу (залежить від кількості платежів)
+ від 2000,00 грн /шт - подання на розблокування ПН та подання скарги (залежить від кількості документів) - для платників ПДВ
Що входить до пакету послуг: контроль вчасної сплати податків та внесків, своєчасне надання сум та строків їх сплати, контроль не перевищення річного ліміту, допомога в отриманні ЕЦП для звітності, консультації з питать оподаткування та бухгалтерських питань, моніторинг нарахувань в ЕКПП, обробка первинних документів, підготовка та подання щомісячних, квартальних та річних звітів , заповнення книги доходів (для єдинників), та книги доходів та витрат (для загальносистемників), робота з клієнт-банкінгом + на вибір додаткові послуги з вище перерахованих).
Разові послуги:
1000,00 грн/ шт - квартальний або річний звіт
від 500,00 грн / шт - щомісячний звіт по працівникам (залежить від кількості працівників)
1000,00 грн - відкриття ФОП через дію
від 1500,00 грн - закриття ФОП без перевірки (залежить від кількості питань по ФОП)
500,00 грн - зміна , внесення або виключення КВЕДу (тимчасово не доступно)
1500,00 грн - перехід на іншу групу або на загальну систему
500,00 грн - реєстрація платником ПДВ
від 5000,00 - відновлення обліку (залежить від періоду)
від 2000,00 - відновлення звітності
Супровід підприємств :
Спрощена система оподаткування (3-я група - 5%) без ПДВ в т.ч. ведення кадрового обліку 2 працівників (до 10 операцій та +300,00 грн за кожного наступного працівника) -від 3 500 грн
Спрощена система оподаткування з ПДВ (3-я група - 3%) в т.ч. ведення кадрового обліку 2-х працівників (до 10 операцій та +300,00 грн за кожного наступного працівника) - від 5 500 грн
Загальна система оподаткування без ПДВ в т.ч. ведення кадрового обліку 2-х працівників (до 10 операцій та +300,00 грн за кожного наступного працівника)- від 4 000 грн
Загальна система оподаткування з ПДВ в т.ч. ведення кадрового обліку 2-х працівників (до 10 операцій та +300,00 грн за кожного наступного працівника) - від 6 000 грн
Моя робота— забезпечувати спокійну та стабільну роботу бізнесу, який потребує бухгалтерської турботи. Мій підхід до роботи ґрунтується на принципах взаємоповаги, прозорості, точності та відповідальності. Створимо успішне майбутнє для вашого бізнесу разом!

Навчалась в 2 закладах

ВУЗ "МЕЖДУНАРОДНЫЙ ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ "НИКОЛАЕВСКАЯ ПОЛИТЕХНИКА"

Экономический факультет, учет и аудит,

Николаев, 2017

Державний вищий навчальний заклад "Миколаївський політехнічний коледж"

Бухгалтерський облік та аудит

Миколаїв, 2005

Курси, тренінги, сертифікати

Курси

Миколаїв, 2009

Бухгалтерський облік+ 1С Підприємство

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Бухгалтерські програми(1С, Медок, Арт-Звіт, Соната, ifin, електронний кабінет та ін), Word, excel, клієнт-банкінг

Особисті якості

Цілеспрямованість, уважність, відповідальність , врівноваженість, наполегливість, чесність, бажання розвиватися, порядність, чого і хочу бачити в людях

Захоплення та інтереси

Kangoo jumps;
Виготовлення різних смаколиків;
Кімнатні рослини;
Вишивання та в'язання.

Надія

Бухгалтер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Миколаїв

39 років

Активно шукає роботу

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 6 днів тому