Працював в 6 компаніях 8 років 8 місяців
Недержавні організації / NGO, Консалтинг / Аудит, Послуги для бізнесу - інше
Фахівець з фасилітації та соціальної роботи з громадами
Карітас Івано-Франківськ УГКЦ, БО, БФ
Недержавні організації / NGO
1 рік 3 місяці
09.2023 - до теперішнього часу
Основними видами діяльності згідно завданнями проекту є сприяння: порозумінню та примиренню між різними групами та розширення можливостей громад для вирішення конфліктів мирним і конструктивним способом. Організація заходів під назвою «фасилітовані групи», спрямованих на сприяння вирішенню конфліктів між членами постраждалих від війни громад, включно з ВПО, тими, хто повернувся та іншими постраждалими від війни членами місцевих громад. Результатами є: об’єднання членів різних груп (зокрема, за походженням) у громаді, що сприятиме діалогу та взаємодії, усуваючи напругу, виявлену під час оцінки потреб. Проведення заходів з використанням різноманітних інтерактивних методів та видів діяльності, такі як рольові ігри, вправи з вирішення проблем та групові обговорення, щоб допомогти зміцнити довіру та сприяти відкритому спілкуванню між учасниками. Результатами є: створення груп взаємо підтримки у громадах.
Собственник, бизнес-консультант
ФОП Токарев А. В.
Консалтинг / Аудит
4 роки 2 місяці
02.2018 - 04.2022
Впровадження інструментів ощадливого підприємства та системи кайдзен. Проведення тренингів. Розробка, опис та вдосконалення бізнес-процесів. Зміна системи мотивації, розробка ключових показників ефективності. Розробка заходів спрямованих на підвищення операційної ефективності: зниження витрат, покращення якості, збільшення продуктивності.Опис основних процесів, вибудовування технологічного ланцюжка з підбором та навчанням персоналу.Проведення тренінгів для ТОП менеджерів підприємства з ощадливого підприємства та безперервного вдосконалення. Використання попереднього планування виробництва.
Менеджер проєктів
Смарт-ДОН
Послуги для бізнесу - інше
6 років 4 місяці
12.2015 - 04.2022
Управліня проєктною діяльністю, Оптимізація процесів роботи довірених проєктів, навчання персоналу (навички тренера та ментора), керування роботи персоналу та створення команди, співпраця та взаємна робота з відділами місцевих та районих організацій тощо. Розробка та впровадження проєктів з безпечного та асертивного простору.
Фасилітатор диалогу, тренер
Інститут миру і порозуміння, громадська організація
Недержавні організації / NGO
1 рік 10 місяців
03.2018 - 01.2020
Підготовка різноманітних протоколів засідань, контроль за тим, щоб персонал дотримувався термінів виконання завдань, визначених зазначеними протоколами (за наявності), підготовка наказів, пов’язаних з організацією зустрічей, робочих груп, публічних заходів, круглих столів тощо. Періодично проведення тренінгів, семінарів на теми комунікації, ненасильницької поведінки, конфліктології, позитивних життєвих перспектив тощо. Проведення діалогових зустрічей як фасилітатор.
Адміністратор, тренер-інструктор з домедичної допомоги. Проєктний менеджер.
Товариство Червоного Хреста України
Недержавні організації / NGO
4 роки 7 місяців
01.2015 - 08.2019
Організація роботи центру та протягом всього існування, навчання співробітників, менеджмент центру, проектна діяльність, робота з усіма ланками влади, інституалізація, СММ діяльність, менторінг, проведення тренінгів, публічні виступи та інш.
Менеджер центру психосоціальної підтримки
Детский Фонд ООН «UNICEF”
Недержавні організації / NGO
1 рік 5 місяців
12.2015 - 05.2017
Керівник дитячого центру підтримки-організація роботи від початку створення центру та протягом всього існування, навчання співробітників, менеджмент центру, проектна діяльність, робота з усіма ланками влади, інституалізація, СММ діяльність, коучінг, публічні виступи та інш.
Ключова інформація
Здатність до міжособистісного ділового спілкування; організація і планування робочого часу; уважність до дрібниць; здатність до вирішення конфліктів; здатність встановлювати пріоритети, ініціативність та самостійність у виконанні поставлених завданьоптимальна організація робочого процесу; самостійне прийняття рішень і відповідальність за них; наявність критичного мислення; навички мотивації персоналу; стратегічне мислення; навички комунікації; розробка та ведення проектів; розробка, організація та ведення презентацій; організаційні навички;
Навчався в 1 закладі
Metropolitan University Prague
Международные Территориальные Исследования, Международные отношения и европейские исследования
Прага, 2013
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Операційні системи і ви: як стати досвідченим користувачем
виконувати навігацію файловими системами Windows і Linux за допомогою графічного інтерфейсу користувача та інтерпретатора командного рядка; виконувати налаштування користувачів, груп і дозволів для доступу до облікового запису; встановлювати, налаштовувати і видаляти програмне забезпечення в операційних системах Windows і Linux; виконувати налаштування розділів диска та файлових систем; системні процеси та як ними керувати; працювати з системними журналами та інструментами віддаленого з’єднання; використовувати знання операційної системи для усунення поширених проблем у ролі фахівця з ІТ-підтримки.
IT-підтримка від Google
Навички усунення несправностей, обслуговування клієнтів, організації мереж,використання операційних систем, адміністрування й комп’ютерної безпеки
ІТ-безпека: захист від цифрового кібершахрайства
як працюють різні алгоритми та методи шифрування, а також їхні переваги та обмеження; різні системи та типи автентифікації;
різницю між автентифікацією та авторизацією;
як оцінити потенційні ризики та рекомендувати способи їхнього зниження;
найкращі практики захисту мережі;
як допомогти іншим зрозуміти поняття безпеки та захистити себе.
Асертивна комунікація
Стилі і види спілкування, Відмінності між агресивно-пасивним і пасивно-агресивним спілкуванням, Поняття асертивності/напористості, Коли і з ким потрібно бути асертивним, Як правильно відправляти повідомлення.
Адвокація
навички створювати кампанію з адвокації: від етапу пошуку проблеми до оцінки результатів, як домогтися соціальних змін через лобіювання, вплив та інформаційні кампанії, як працювати із цільовою аудиторією та агентами впливу, а також як підготувати промо-матеріали.
Управління кризовим реагуванням та інтеграція внутрішньо переміщених осіб у територіальних громадах в умовах воєнного стану
Корисні та дієві навички щодо підготовки та реагування на численні та складні наслідки війни. Включно із тим, як діяти за умов громадського напруження. Мотиваціійний підхід, що формує дії в умовах кризи, з урахуванням психічного й емоційного впливу на інших осіб. Бути гнучкими, отримувати нові знання та пристосовувати діяльність до обставин під час непрогнозованої кризи у порівнянні зі звичайними часами.
Організація адвокаційної кампанії на місцевому рівні
Залучення громадян у процесі прийняття рішень.
Як будувати ефективні громадські кампанії на місцевому рівні.
Формування коаліцій на місцевому рівні для вирішення проблем громади.
Планування бюджету адвокаційної кампанії та залучення ресурсів.
Медійний супровід адвокаційної кампанії.
Оцінка успішності кампанії громадського лобіювання.
Практичні завдання-проєкту адвокаційної кампанії.
Основи проєктного менеджменту
Лідерство і командні ролі, Принципи доброго лідерства, Як розвивати лідерський потенціал, Лідерство в часі кризи, Командні ролі, Формування команди проєкту, Організація роботи команди, Планування проекту, Мета та цілі проекту, Цільова аудиторія, План реалізації проекту, Моніторинг та контроль проекту, Бюджет проекту, Трекекр бюджету, Робота з інвесторами-партнерами, Написання грантових заявок, Робота з грантами, Партнерство з державою, Маркетинг та комунікації, Цільова аудиторія. Повідомлення. Тон комунікації., Залучення. Основні етичні принципи залучення, Залучення та потреби клієнта на кожному етапі, Контент. Канали комунікації, KPI - ключові показники ефективності. Команда. Комунікація. Бриф і ТЗ.
Вивчаючи міжнародне гуманітарне право
Права людини та збройний конфлікт, Основні поняття міжнародного гуманітарного права, Принципи міжнародного гуманітарного права, Міжнародні гуманітарні організації, що надають допомогу в період збройного конфлікту, Відмітні емблеми та знаки, що використовуються у період збройного конфлікту, Захист цивільних осіб у період збройного конфлікту, Основи безпеки в період бойових дій, Відповідальність за порушення норм міжнародного гуманітарного права, Правосуддя перехідного періоду
Грантовий файндрейзинг
Методи фандрейзингу, Донорська інституційна допомога, Державне фінансування, Підтримка бізнесу, Фандрайзингові заходи, Реклама, Кампанії, Краудфандинг та фандрайзингові портали, Соціальне підприємництво.
Шляхи реагування громадського сектору на соціально-гуманітарні кризи
Що таке гуманітарна криза. Кризи, з якими ми можемо зіштовхнутися.Як знайти точки опори та пережити важкі часи. Що таке втрата контролю та як навчиться фокусуватися на тому, що ми можемо контролювати.Робота з негативними наслідками стресу у команди ОГС та як працювати зі спадом мотивації.Стратегічне планування, операційний менеджмент та фандрейзинг в період невизначеності.Міжнародний досвід запровадження нових соціальних послуг. Виявлення потреб громади та створення власних альтернативних послуг.Розвиток інклюзивної складової у діяльності ГО. Розробка інклюзивних проєктів.
Сталість соціальних змін: згуртування громад
Як формувати довіру та взаєморозуміння в громаді;як залучати людей до запланованої діяльності;як будувати діалог та опанувати особливості ненасильницького спілкування;як використовувати інструменти фасилітації;як планувати та діяти в умовах невизначеності.
Надання соціальних послуг екстрено (кризово)
Представництво інтересів;підтримане проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, бездомних осіб;соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;соціальний супровід сімей, в яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;догляд вдома;догляд стаціонарний;денний догляд, денний догляд дітей з інвалідністю;паліативний догляд;соціально-психологічна реабілітація;натуральна допомога;переклад жестовою мовою;транспортні послуги.
Навчання навичок управління стресом у практиці соціальної роботи та надання соціальних послуг
Як організувати навчання навичок управління стресом у межах профілактичної соціальної роботи в територіальній громаді та надання соціальних послуг;які цільові групи отримувачів соціальних послуг можна охопити навчанням навичок управління стресом та за якою програмою (індивідуальною чи груповою);в межах яких заходів проводити та як документувати навчання цих навичок;як надавачу соціальних послуг спланувати, підготувати та провести курс “Самодопомога Плюс”;як забезпечити вчасне реагування, інформування та перенаправлення при виявленні потреб учасників навчання в інтенсивній підтримці, в т. ч. з питань безпеки.
Організація соціальних послуг в територіальній громаді
Розуміння процесу організації надання соціальних послуг у територіальній громаді відповідно до вимог чинного законодавства, визначення потреб населення територіальної громади у соціальних послугах, використання інструментів для збору та аналізу даних, знання щодо планування розвитку соціальних послуг в середньостроковій перспективі, проведення моніторингу їх надання та оцінки якості, компетенції щодо організації надання базових та інших видів соціальних послуг в територіальній громаді для дітей та сімей з дітьми.
Основи технічної підтримки
Підтримка клієнтів, Двійковий код, усунення несправностей, Linux.
Різні аспекти сфери інформаційних технологій, зокрема, про апаратне та програмне забезпечення комп’ютера, Інтернет, усунення несправностей та обслуговування клієнтів.
Біти і байти комп’ютерної мережі
Ipv4, усунення несправностей, Система доменних імен (DNS), мережева модель, Комп’ютерна мережа в контексті п’ятирівневої моделі; Принцип роботи всіх стандартних протоколів, пов’язаних зі зв’язком TCP/IP; Інструменти та засоби усунення несправностей у мережі; Принцип функціонування мережевих служб, як-от DNS і DHCP, які забезпечують роботу комп’ютерних мереж; Принцип хмарних обчислень і знатимете все про сервіси і хмарні сховища.
Як ефективно спланувати та провести діалог
Потреба в діалозі, Дійові особи та функціональні ролі в діалозі, Дизайн, етапи діалогу, Організація діалогу або менеджмент діалогового процесу, Результати діалогу та управління очікуваннями, Гендерні аспекти в діалозі.
Виктор Анатольевич
Виктор Анатольевич
Менеджер проєктів, фахівець з супервізії та фасилітації діалогових процесів та розвитку громад
Івано-Франківськ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 15 годин тому