Працював в 6 компаніях 10 років 2 місяці
Недержавні організації / NGO, Фармацевтика, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
M&E officer (Аналітик)
Samaritan`s Purse
Недержавні організації / NGO
1 рік 6 місяців
11.2023 - 04.2025
• Забезпечення роботи за найвищими стандартами підтримки в досягненні цілей програми шляхом підтримки та вдосконалення систем MEAL, підзвітності партнерів та управління даними.
• Співпрацював з менеджером з моніторингу та оцінки, менеджерами програм та іншим персоналом проекту для підтримки розробки планів моніторингу, включаючи збір даних та перевірку даних.
• Працював з командою M&E та керівниками програм для розробки інструментів моніторингу та відстеження виконання програми.
• Добре знаю Microsoft Excel, iForms, Kobo Toolbox та інші засоби введення даних, а також систему звітування платформи.
• Працював із персоналом над покращенням використання даних, систем, розподілу та управління.
• Забезпечував якость, своєчасность, достовірность, повноту та точность даних.
• Забезпечував поширення інформації та координацію між керівниками програм та іншими зацікавленими сторонами для покращення узгодженості даних, включаючи отримані уроки та звітність про прогрес.
• Підтримував зв’язок із партнерами, урядовими установами, донорами та іншими зацікавленими сторонами, якщо це доречно та необхідно, щоб допомогти у звітності, зборі даних та наданні оновлень.
• Сприяв відповідності заходів програми вимогам, робочому плану, бюджету, а також правилам і нормам донорів.
• Підтримував відповідні механізми зворотного зв'язку та відстеження, а також досліджував скарги для досягнення вирішення із залученням відповідного персоналу проекту/програми.
• Допомогав в перегляді баз даних та інструментів відстеження даних різних проектів для підтримки якості даних для зіставлення надійних і узгоджених даних, які відповідають мінімальним вимогам щодо звітності донорів і SP.
• Брав участь у розробці, проведенні та обробці опитувань, відповідно до програм допомоги в різних сферах.
Департтамент развития
Гемопласт, Киевский филиал, ПАО
Фармацевтика
1 рік 4 місяці
08.2022 - 11.2023
Моніторинг ринку товарів народного споживання з пластику, відстеження ринкових тенденцій, ціноутворення.
Просування продукції в мережах DIY (Епіцентр, Нова лінія та ін.).
Робота з партнерами, пошук нових партнерів.
Пошук нових товарів для виробництва.
Розробка напрямків розвитку підприємства.
Аналіз продажів та складання планів виробництва товару за допомогою EXEL.Складання звітів.Робота зі зведеними таблицями, написання макросів. Підготовка дашбордів. Робота в Power BI.
Розробка матиматичної моделі роботи підприємства за допомогою функцій ВПР, ИНДЕКС, СМЕЩ, ДВССЫЛ та інш.
Розробка форм ввода інформації в EXEL за допомогою програмування VBA.
Листування та проведення переговорів із заводами-виробниками. Формування цін, конкурентних над ринком.
Оптимальне та своєчасне замовлення товару та підтримання оптимального складського запасу.
Навчання свого персоналу та персоналу партнерів.
Проведення навчальних та інформаційних семінарів.
Директор з розвитку
Група компаній "ВОДОЛІЙ" (VODOLIY)
Будівництво
1 рік 5 місяців
03.2021 - 08.2022
Група компаній «Водолій» заснована в 1996 році.
Основні напрямки роботи:
Будівництво та реконструкція багатофункціональних об'єктів (комерційних, приватних, промислових тощо)
Генеральний підряд у будівництвіІнженерні системи (внутрішні та зовнішні): монтаж, ремонт, обслуговування
Виробництво металоконструкцій
Обслуговування об'єктів (високий рівень якості обслуговування)
Основні посадові обов'язки
пошук нових напрямів розвитку групи компаній
пошук нових об'єктів за профілем підприємстврекламне та маркетингове просування групи компаній (у тому числі в інтернеті та соц.мережах)
ведення переговорів з потенційними та перспективними клієнтами
аналіз ефективності роботи підприємства
аналіз продажів та складання планів продажів послуг за допомогою EXEL
Робота зі зведеними таблицями, написання макросів. Підготовка дашбордів,складання звітів, робота в Power BI
розробка матиматичної моделі роботи підприємства за допомогою функцій ВПР, ИНДЕКС, СМЕЩ, ДВССЫЛ та інш.
розробка форм ввода інформації про надані послуги в EXEL за допомогою програмування VBA.
збільшення продажів групи компаній
Старший менеджер із закупівель
СатМастер (SatMaster)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
03.2020 - 03.2021
Компанія займається обладнанням для цифрового та супутникового телебачення.
Основні посадові обов'язки:
Активне спілкування та управлінські контракти з вітчизняними та зарубіжними постачальниками;управління запасами;
прогнозування продажу (з бюджетом на рік);контроль поточного ціноутворення;
ручне та системне управління продуктом;належне ведення каталогу цін постачальника;
своєчасне внесення інформації про зміну цін;підготовка аналітичних звітів, пропозицій у Power Point та Excel;
забезпечення наявності товару у продажу:
--- своєчасне постачання,
--- контроль відвантаження товаруконтроль проведення товару складу;
організація та підтримка комерційного розвитку торговельного відділу;
контроль плану продажу за рахунок правильного підбору затребуваної продукції та відповідного асортименту;і
нформування команди про тенденції ринку та стратегії конкурентів;
участь у формуванні цінової політики;
забезпечення відповідності пропонованих продуктів та рівня обслуговування потреб ринку;забезпечення швидкого впровадження нових продуктів та асортименту;оптимізація та покращення мерчандайзингу;
розвиток, навчання, навчання та контроль команди;робота з рекламаціями, контроль запасів та сезонних поставок, участь в інвентаризації;
участь у стратегічному плануванні та прийнятті рішень у компанії;
взаємодія з іншими відділами (фінансами, логістикою тощо);
організація продажів в мережі Інтернет через власні сайти та торговельні майданчики Розетка, Алло, Prom.ua та ін.
Досягнуті результати:оновлений асортимент;розробив та впровадив ряд продуктів під власними торговими марками;
загальне збільшення обсягу продажу;
нові бренди, виведені з «0», здійснили підбір асортименту, його позиціонування та просування.
Керівник роботи з DIY мережами
ТОВ БОРСАН
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
02.2019 - 02.2020
Компанія «БОРСАН» заснована у 2000 році як офіційний представник заводу-виробника кабельної продукції BORSAN (Туреччина) на території України. Окрім кабелю ТОВ «Борсан» єдиний офіційний представник провідних виробників електроматеріалів та декоративного освітлення (кабель, подовжувачі та колодки, аксесуари, щитове обладнання, світильники та інша електрофурнітура).
Основні обов'язки:
Моніторинг кабелю та електрофурнітури;
відстеження ринкових тенденцій;
Просування продукції в мережах DIY (Епіцентр, Нова лінія, Леруа Мерлен, Олді та ін.);
Листування та проведення переговорів із заводами-виробниками;
Формування цін, конкурентних над ринком;
Організація викладення товару в маркетах мереж DIY та магазинах партнерів;
Планування продажу та активностей;
Оптимальне та своєчасне замовлення товару та підтримання оптимального складського запасу;
Виконання плану продаж;
Навчання персоналу та партнерів;
Проведення навчальних та інформаційних семінарів;
Складання звітів;
Управління та розвиток відносин з ключовими клієнтами;
Забезпечення наявності асортименту компанії у мережах DIY гіпермаркетів на території України;
Контроль та оптимізація дебіторської заборгованості;
Підтримка та розвиток наявної клієнтської бази;
встановлення довгострокових ділових відносин з ключовими клієнтами;
Контроль виконання та дотримання умов контрактів у мережах;
забезпечення своєчасного повернення коштів від клієнтів за поставлену продукцію;
Проведення промоактивностей у мережах у рамках плану та цільового бюджету;
Підготовка звітності;
Управління відділом супроводу мережного продажу.
Керівник департаменту "Опалення" напряму "Сантехніка"
Епіцентр К
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки 10 місяців
08.2009 - 05.2013
Основні службові обов'язки. У підпорядкуванні 42 начальники відділів маркетів та близько 150 продавців.
Моніторинг ринку опалення
Відстеження ринкових тенденцій.
Пошук постачальників та визначення рівня ринкових цін.
Пошук та ведення переговорів із постачальниками про комерційні умови.
Укладання договорів.
Проведення тендерів на закупівлю продукції.
Контроль за виконанням постачальниками договірних умов.
Відбір та тестування продукції, формування асортименту.
Організація виробництва під власним брендом.
Робота з постачальниками в Україні та за кордоном (Європа та Китай). Розміщення замовлень у постачальників, їх відстеження та аналіз. Складання та виконання планів виробництва товару, його відвантажень та продажів.
Листування та проведення переговорів щодо умов співробітництва, укладання та підписання договорів.
Формування цін, конкурентних над ринком.
Організація викладення товару у маркетах.
Формування товарних матриць, бренд-зон.
Просування товару на ринку (організація акцій, рекламних компаній тощо.).
Оптимальний та своєчасний розподіл товару за регіональними маркетами.
Виконання плану продаж.
Підбір, навчання, контроль персоналу.
Досягнуті результати- відібрано та оновлено асортимент продукції,
Розроблено та впроваджено асортимент продукції під власними брендами
- загальне щорічне збільшення обсягу продажу.
- виведено з «0» нові бренди,
- виконано добірку асортименту, його позиціонування та просування товару.
Ключова інформація
Навчався в 2 закладах
Аспірантура при Донецьком політехнічному інституті
Охорона праці (промисловість)
Донецьк, 1986
Донецький політехнічний інститут
Організація управління гірничими підприємствами
Донецьк, 1983
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Рівень В2.2
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Speexx.com. Англійська мова B2.2
https://drive.google.com/file/d/1pziM-WI8CO5_JsHeaIZ73nVVh3AKsWqS/view
Microsoft Office 2016 Advanced Excel
https://drive.google.com/file/d/1v8VDz1M6sy16hwYENV5tHAa-60snqLCB/view?usp=drive_link
Microsoft Office 2016 Intermediate PowerPoint
https://drive.google.com/file/d/1mX0okaT7iWGHlA6gX7dRPyZpo1LHfBhC/view?usp=drive_link
Microsoft Office 2016 Intermediate Word
https://drive.google.com/file/d/1mX0okaT7iWGHlA6gX7dRPyZpo1LHfBhC/view?usp=drive_link
Додаткова інформація
Військова служба
Невійськовозобов'язаний за віком
Водійське посвідчення
Маю посвідчення водія (категорія B). Стаж водіння понад 30 років
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач Windows (є сертифікат), Microsoft Office (Word, Excel-просунутий користувач (зведені таблиці, ВПР і т.д.), Access, Power Point...) Internet і т.д. Досвід роботи з бухгалтерією (бухгалтерські програми 1С, БЕСТ та ін.), Power BI , Asana, Bitrix24
Наукова діяльність
Кандидат з технічних наук. Понад 40 друкованих праць. Автор понад 25 авторських свідоцтв
Василь Васильович
Василь Васильович
Категорійний менеджер, менеджер по закупках

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 дні тому