Працювала в 2 компаніях   6 років 9 місяців

Інше, Нерухомість та Девелопмент

Волонтер

БФ Завжди Україна

Інше

3 роки 2 місяці

02.2022 - до теперішнього часу

Волонтер у благодійному фонді, організація заходів для збору коштів на потреби ЗСУ.

  • Координація подій, робота з учасниками, контроль логістичних процесів.
  • Забезпечення комунікації між волонтерами та донорами, підготовка звітності.
  • Прийом та відправлення електронної пошти;Відправки кореспонденції та посилок;
  • Організація комплектування та відправок гуманітарної допомоги;
  • Створення макетів поліграфічної продукції, брендування корпоративного одягу, брендування автомобілів підприємства;
  • Створення макетів поліграфічної продукції (плакати, візитки, наклейки).
  • Сканування та ведення електронної бази документів;
  • Прийом та відправлення електронної пошти;Забезпечення життєдіяльність фонду.
  • Допомога у проведенні заходів та акцій
  • Підтримка організаційної діяльності
  • Збір та обробка інформації
  • Консультування учасників заходів
  • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
  • Ведення документації та звітності
  • Взаємодія з іншими волонтерами та організаторами
  • Участь у навчальних заходах та тренінгах
  • Підтримка високого рівня продуктивності
  • Розповсюдження інформаційних матеріалів

діловод

ЗЕА

Нерухомість та Девелопмент

6 років 8 місяців

08.2018 - до теперішнього часу

  • реєстрація та розподіл вхідної та вихідної документації; облік їх у спеціальних журналах;приймання і сортування листів, наказів, договорів та інших документів за ступенем важливості;архівування та впорядкування документації;
  • сканування та ведення електронної бази документів;
  • прийом та відправлення електронної пошти;
  • відправки кореспонденції та посилок;
  • забезпечення життєдіяльність офісу;
  • координація ремонтних робіт, що виникали в процесі роботи, комунікація з підрядниками;
  • організація здачі в оренду офісних приміщень та складів;
  • демонстрація приміщень, проведення переговорів з потенційними орендарями, уточнення умов договорів;
  • супровід орендарів під час їхньої діяльності, вирішення поточних питань;
  • створення макетів поліграфічної продукції, брендування корпоративного одягу, брендування автомобілів підприємства;
  • монтаж відеороликів для внутрішніх потреб компанії;
    здійснення різноманітних покупок та повернень товарів в разі необхідності;
  • Організація документообігу в установі
  • Реєстрація та облік документації
  • Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
  • Забезпечення збереження конфіденційної інформації
  • Контроль за виконанням документів в установлених термінах
  • Підтримка зв'язку між відділами
  • Оновлення та ведення баз даних
  • Координація ділових зустрічей та заходів
  • Підготовка звітів та аналітичних відомостей
  • Допомога у підготовці та проведенні нарад та багато іншого.

Ключова інформація

  • Професійні навики: Робота з офісними програмами: Word, Excel, PowerPoint (впевнений користувач).
  • Навички роботи з графічним дизайном (Photoshop): створення макетів поліграфічної продукції (плакати, візитки, наклейки).
  • Створення дизайну макетів для поліграфічної продукції, брендування корпоративного одягу.
  • Управління часом: ефективне планування робочого графіка та розподіл пріоритетів.
  • Досвід роботи у сфері оренди комерційної нерухомості: демонстрація приміщень, проведення переговорів, укладання договорів, комунікація з орендарями.
  • Аналітичні здібності: аналіз ринку оренди, підготовка звітів щодо динаміки заповнюваності приміщень.
  • Вміння працювати з базами даних: створення й оновлення списків клієнтів та підрядників.
  • Організація офісних процесів: забезпечення життєдіяльності офісу, ведення документообігу, відправка кореспонденції.
  • Архівування та впорядкування документації.
  • Фінансова грамотність: контроль витрат і бюджетування для потреб офісу.
  • Управління поточними ремонтами: пошук майстрів, координація їхньої роботи, закупівля необхідної техніки.
  • Організація заходів: планування корпоративних подій, координація командної роботи.
  • Незначні навички роботи з CRM-системами: базові знання та готовність швидко освоїти нові системи.
  • Незначні навички SMM: ведення сайту та сторінок компанії в соцмережах, створення контенту для залучення нових клієнтів.
  • Основи копірайтингу: написання текстів для презентацій, рекламних матеріалів або електронних листів.
  • Монтаж відеороликів для внутрішніх потреб компанії.

Умови праці Понеділок – п’ятниця, з 09:00 до 18:00 (8-годинний робочий день).Субота, неділя – вихідні дні.

Додаткова інформація Мови: українська – рідна, англійська – середній рівень.

Інтереси: психологія, туризм, економіка, спорт, музика, фотографія. Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, наполегливість у досягненні поставлених цілей, здатність до саморозвитку і навчання, творчий підхід до вирішення завдань.

Хотіла б спробувати себе у сфері торгівлі, зацікавлена в нових викликах і можливостях.

Навчалась в 1 закладі

Національний лісотехнічнний унііверситет України

садово-паркове господармтво

Львов, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Світлана

Офіс менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Львів

25 000 грн.

30 років

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 3 дні тому