Працювала в 2 компаніях 6 років 9 місяців
Інше, Нерухомість та Девелопмент
Волонтер
БФ Завжди Україна
Інше
3 роки 2 місяці
02.2022 - до теперішнього часу
Волонтер у благодійному фонді, організація заходів для збору коштів на потреби ЗСУ.
- Координація подій, робота з учасниками, контроль логістичних процесів.
- Забезпечення комунікації між волонтерами та донорами, підготовка звітності.
- Прийом та відправлення електронної пошти;Відправки кореспонденції та посилок;
- Організація комплектування та відправок гуманітарної допомоги;
- Створення макетів поліграфічної продукції, брендування корпоративного одягу, брендування автомобілів підприємства;
- Створення макетів поліграфічної продукції (плакати, візитки, наклейки).
- Сканування та ведення електронної бази документів;
- Прийом та відправлення електронної пошти;Забезпечення життєдіяльність фонду.
- Допомога у проведенні заходів та акцій
- Підтримка організаційної діяльності
- Збір та обробка інформації
- Консультування учасників заходів
- Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
- Ведення документації та звітності
- Взаємодія з іншими волонтерами та організаторами
- Участь у навчальних заходах та тренінгах
- Підтримка високого рівня продуктивності
- Розповсюдження інформаційних матеріалів
діловод
ЗЕА
Нерухомість та Девелопмент
6 років 8 місяців
08.2018 - до теперішнього часу
- реєстрація та розподіл вхідної та вихідної документації; облік їх у спеціальних журналах;приймання і сортування листів, наказів, договорів та інших документів за ступенем важливості;архівування та впорядкування документації;
- сканування та ведення електронної бази документів;
- прийом та відправлення електронної пошти;
- відправки кореспонденції та посилок;
- забезпечення життєдіяльність офісу;
- координація ремонтних робіт, що виникали в процесі роботи, комунікація з підрядниками;
- організація здачі в оренду офісних приміщень та складів;
- демонстрація приміщень, проведення переговорів з потенційними орендарями, уточнення умов договорів;
- супровід орендарів під час їхньої діяльності, вирішення поточних питань;
- створення макетів поліграфічної продукції, брендування корпоративного одягу, брендування автомобілів підприємства;
- монтаж відеороликів для внутрішніх потреб компанії;
здійснення різноманітних покупок та повернень товарів в разі необхідності; - Організація документообігу в установі
- Реєстрація та облік документації
- Підготовка документів для внутрішнього та зовнішнього користування
- Забезпечення збереження конфіденційної інформації
- Контроль за виконанням документів в установлених термінах
- Підтримка зв'язку між відділами
- Оновлення та ведення баз даних
- Координація ділових зустрічей та заходів
- Підготовка звітів та аналітичних відомостей
- Допомога у підготовці та проведенні нарад та багато іншого.
Ключова інформація
- Професійні навики: Робота з офісними програмами: Word, Excel, PowerPoint (впевнений користувач).
- Навички роботи з графічним дизайном (Photoshop): створення макетів поліграфічної продукції (плакати, візитки, наклейки).
- Створення дизайну макетів для поліграфічної продукції, брендування корпоративного одягу.
- Управління часом: ефективне планування робочого графіка та розподіл пріоритетів.
- Досвід роботи у сфері оренди комерційної нерухомості: демонстрація приміщень, проведення переговорів, укладання договорів, комунікація з орендарями.
- Аналітичні здібності: аналіз ринку оренди, підготовка звітів щодо динаміки заповнюваності приміщень.
- Вміння працювати з базами даних: створення й оновлення списків клієнтів та підрядників.
- Організація офісних процесів: забезпечення життєдіяльності офісу, ведення документообігу, відправка кореспонденції.
- Архівування та впорядкування документації.
- Фінансова грамотність: контроль витрат і бюджетування для потреб офісу.
- Управління поточними ремонтами: пошук майстрів, координація їхньої роботи, закупівля необхідної техніки.
- Організація заходів: планування корпоративних подій, координація командної роботи.
- Незначні навички роботи з CRM-системами: базові знання та готовність швидко освоїти нові системи.
- Незначні навички SMM: ведення сайту та сторінок компанії в соцмережах, створення контенту для залучення нових клієнтів.
- Основи копірайтингу: написання текстів для презентацій, рекламних матеріалів або електронних листів.
- Монтаж відеороликів для внутрішніх потреб компанії.
Умови праці Понеділок – п’ятниця, з 09:00 до 18:00 (8-годинний робочий день).Субота, неділя – вихідні дні.
Додаткова інформація Мови: українська – рідна, англійська – середній рівень.
Інтереси: психологія, туризм, економіка, спорт, музика, фотографія. Відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, наполегливість у досягненні поставлених цілей, здатність до саморозвитку і навчання, творчий підхід до вирішення завдань.
Хотіла б спробувати себе у сфері торгівлі, зацікавлена в нових викликах і можливостях.
Навчалась в 1 закладі
Національний лісотехнічнний унііверситет України
садово-паркове господармтво
Львов, 2018
Володіє мовами
Англійська
середній
Світлана
Світлана
Офіс менеджер

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Львів
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 3 дні тому