Працювала в 7 компаніях   11 років 1 місяць

HR, Транспорт та Логістика, Інше, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

HR-менеджер

Епіцентр К

HR

1 рік 3 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

HR

ROZETKA

Транспорт та Логістика

1 рік 8 місяців

10.2020 - 06.2022

Організація ефективної системи підбору персоналу. Це пошук, підбір та адаптація нових співробітників.
Формування кадрового резерва.
Організація кадрового обліку та ведення/контроль кадрового діловодства.
Взаємодія з аутсорсинговими компаніями
Організація корпоративних заходів.
Моніторинг ринку праці.
Оптимізація бізнес-процесів, що з управлінням персоналом
Запуск нового складу
Запуск чіпово-пропускної системи в співпраці з ІТ

Начальник відділу кадрів

ТРАНС-АЕРОХЕНДЛІНГ

Інше

3 місяці

03.2020 - 06.2020

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.-вхідний ПДВ (податковий кредит)- оприбуткування ТМЦ- звірка з контрагентами- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ- складання і подання звітності (ч \ з Медок)Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.- Ведення обліку трудових книжок особового складу.- Формування і ведення особових справ працівників.- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Бухгалтер

ТОВ "ЕВРОКЕЙС"

Інше

4 місяці

11.2019 - 03.2020

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.

-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;

-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;

-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;

-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;

-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.

-вхідний ПДВ (податковий кредит)

- оприбуткування ТМЦ

- звірка з контрагентами

- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ

- складання і подання звітності (ч \ з Медок)

Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП).

- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.

- Ведення обліку трудових книжок особового складу.

- Формування і ведення особових справ працівників.

-Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.

- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Інспектор з кадрів

ТОВ "БФ ІНЖИНІРІНГ"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

07.2019 - 11.2019

Виконання з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.- Ведення обліку трудових книжок особового складу.- Формування і ведення особових справ працівників.- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Інспектор з кадрів

ТОВ "УМК"

Інше

4 роки 7 місяців

11.2012 - 06.2017

  • інспектор з кадрів в ТОВ «УМК»

Основні обов'язки:

  • Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
  • Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
  • Ведення обліку трудових книжок особового складу.
  • Формування і ведення особових справ працівників.
  • Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
  • Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

-Ведення військового обліку на підприємстві.

-Штатна кількість працівників 300 чол.

Бухгалтер по зарплате

ТОВ "Фірма "ОЛЕАНДР"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 3 місяці

10.2009 - 01.2012

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.

-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;

-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;

-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;

-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;

-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.

-вхідний ПДВ (податковий кредит)

- оприбуткування ТМЦ

- звірка з контрагентами

- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ

- складання і подання звітності (ч \ з Медок)

Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП).

- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.

- Ведення обліку трудових книжок особового складу.

- Формування і ведення особових справ працівників.

-Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.

Ключова інформація

  • Нарахування заробітної плати (відрядна, погодинна оплата праці , по окладу, нарахування надбавок,доплат за нічні години, за шкідливі умови праці.
  • Індексація заробітної плати.
  • Матеріальна допомога,фінансова допомога , премій, лікарняних, відпускних (1 с Підприємство 7.8.бухгалтерія) .
  • Підготовка і здача заявок на оплату лікарняних в фонд соціального страхування, видача довідок про заробітну плату,здача звітів персоніфікації, фонд соціального страхування Ф4 - ФСС з ТВП , звіт з праці 1-ПВ ( статистика ) розрахунок заробітної плати по ЦПД.
  • Авансові звіти .
  • Штатна кількість працівників 60 чол.
  • Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
  • Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
  • Ведення обліку трудових книжок особового складу.
  • Формування і ведення особових справ працівників.
  • Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
  • Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
  • Ведення військового обліку на підприємстві та звітність.
  • Штатна кількість працівників 280 чол.

Вміння: Вільно володію та друкую українською мовою впевнений користувач ПК, вміння працювати з офісною технікою.

Особисті якості: Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.

Гарантую високу самовіддачу, виконання своїх посадових функціональних обов'язків.

Навчалась в 2 закладах

МАУП

Банковское дело

Киев, 2009

Київський автотранспортний технікум

Бухгалтерський облік та аудит

Київ, 2003

Володіє мовами

Українська

вільно

Євгенія

Hr, інспектор з кадрів, менеджер, оператор

Бориспіль

25 000 грн.

40 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому