Працювала в 7 компаніях   11 років 5 місяців

HR, Транспорт та Логістика, Інше, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)

HR-менеджер

Епіцентр К

HR

1 рік 7 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

Підбір персоналу. Це розміщення, пошук, підбір та адаптація нових співробітників.
Формування кадрового резерва.
Організація корпоративних заходів.
Моніторинг ринку праці.
Визначення потреб у форменому спецодязі та складання замовлення.
Оформлення торгових представників постачальника.
Формування та видача бейджів для персоналу.
Заповнення відповідних звітів, згідно вимог.
Організація та участь по навчанню підвищення кваліфікації працівників.
Організація проведення тренінгів для персоналу.
Ведення обліку семінарів від постачальників.
Ведення військового обліку з нуля.
Заміщення інспектора з кадрів під час відпусток.
Збір документів для формування особовий справи під час прийняття нового працівника.
Штатна чисельність 300-350 працівників.


HR

ROZETKA

Транспорт та Логістика

1 рік 8 місяців

10.2020 - 06.2022

Організація ефективної системи підбору персоналу. Це пошук, підбір та адаптація нових співробітників.
Формування кадрового резерва.
Організація кадрового обліку та ведення/контроль кадрового діловодства.
Взаємодія з аутсорсинговими компаніями
Організація корпоративних заходів.
Моніторинг ринку праці.
Оптимізація бізнес-процесів, що з управлінням персоналом
Запуск нового складу
Запуск чіпово-пропускної системи в співпраці з ІТ

Начальник відділу кадрів

ТРАНС-АЕРОХЕНДЛІНГ

Інше

3 місяці

03.2020 - 06.2020

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.-вхідний ПДВ (податковий кредит)- оприбуткування ТМЦ- звірка з контрагентами- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ- складання і подання звітності (ч \ з Медок)Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.- Ведення обліку трудових книжок особового складу.- Формування і ведення особових справ працівників.- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Бухгалтер

ТОВ "ЕВРОКЕЙС"

Інше

4 місяці

11.2019 - 03.2020

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.

-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;

-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;

-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;

-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;

-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.

-вхідний ПДВ (податковий кредит)

- оприбуткування ТМЦ

- звірка з контрагентами

- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ

- складання і подання звітності (ч \ з Медок)

Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП).

- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.

- Ведення обліку трудових книжок особового складу.

- Формування і ведення особових справ працівників.

-Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.

- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Інспектор з кадрів

ТОВ "БФ ІНЖИНІРІНГ"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

07.2019 - 11.2019

Виконання з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.- Ведення обліку трудових книжок особового складу.- Формування і ведення особових справ працівників.- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

Інспектор з кадрів

ТОВ "УМК"

Інше

4 роки 7 місяців

11.2012 - 06.2017

  • інспектор з кадрів в ТОВ «УМК»

Основні обов'язки:

  • Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
  • Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
  • Ведення обліку трудових книжок особового складу.
  • Формування і ведення особових справ працівників.
  • Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
  • Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.

-Ведення військового обліку на підприємстві.

-Штатна кількість працівників 300 чол.

Бухгалтер по зарплате

ТОВ "Фірма "ОЛЕАНДР"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 3 місяці

10.2009 - 01.2012

Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.

-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;

-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;

-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;

-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;

-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.

-вхідний ПДВ (податковий кредит)

- оприбуткування ТМЦ

- звірка з контрагентами

- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ

- складання і подання звітності (ч \ з Медок)

Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП).

- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.

- Ведення обліку трудових книжок особового складу.

- Формування і ведення особових справ працівників.

-Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.

Ключова інформація

  • Нарахування заробітної плати (відрядна, погодинна оплата праці , по окладу, нарахування надбавок,доплат за нічні години, за шкідливі умови праці.
  • Індексація заробітної плати.
  • Матеріальна допомога,фінансова допомога , премій, лікарняних, відпускних (1 с Підприємство 7.8.бухгалтерія) .
  • Підготовка і здача заявок на оплату лікарняних в фонд соціального страхування, видача довідок про заробітну плату,здача звітів персоніфікації, фонд соціального страхування Ф4 - ФСС з ТВП , звіт з праці 1-ПВ ( статистика ) розрахунок заробітної плати по ЦПД.
  • Авансові звіти .
  • Штатна кількість працівників 60 чол.
  • Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
  • Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
  • Ведення обліку трудових книжок особового складу.
  • Формування і ведення особових справ працівників.
  • Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
  • Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
  • Ведення військового обліку на підприємстві та звітність.
  • Штатна кількість працівників 280 чол.

Вміння: Вільно володію та друкую українською мовою впевнений користувач ПК, вміння працювати з офісною технікою.

Особисті якості: Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.

Гарантую високу самовіддачу, виконання своїх посадових функціональних обов'язків.

Навчалась в 2 закладах

МАУП

Банковское дело

Киев, 2009

Київський автотранспортний технікум

Бухгалтерський облік та аудит

Київ, 2003

Володіє мовами

Українська

вільно

Євгенія

Hr, інспектор з кадрів, менеджер, оператор

Бориспіль

30 000 грн.

40 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому