Працювала в 7 компаніях 11 років 6 місяців
HR, Транспорт та Логістика, Інше, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс)
HR-менеджер
Епіцентр К
HR
1 рік 8 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
HR
ROZETKA
Транспорт та Логістика
1 рік 8 місяців
10.2020 - 06.2022
Начальник відділу кадрів
ТРАНС-АЕРОХЕНДЛІНГ
Інше
3 місяці
03.2020 - 06.2020
Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.-вхідний ПДВ (податковий кредит)- оприбуткування ТМЦ- звірка з контрагентами- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ- складання і подання звітності (ч \ з Медок)Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.- Ведення обліку трудових книжок особового складу.- Формування і ведення особових справ працівників.- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
Бухгалтер
ТОВ "ЕВРОКЕЙС"
Інше
4 місяці
11.2019 - 03.2020
Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.
-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;
-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;
-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;
-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;
-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.
-вхідний ПДВ (податковий кредит)
- оприбуткування ТМЦ
- звірка з контрагентами
- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ
- складання і подання звітності (ч \ з Медок)
Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП).
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
-Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
Інспектор з кадрів
ТОВ "БФ ІНЖИНІРІНГ"
Промисловість та Виробництво
4 місяці
07.2019 - 11.2019
Виконання з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП);- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.- Ведення обліку трудових книжок особового складу.- Формування і ведення особових справ працівників.- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
Інспектор з кадрів
ТОВ "УМК"
Інше
4 роки 7 місяців
11.2012 - 06.2017
- інспектор з кадрів в ТОВ «УМК»
Основні обов'язки:
- Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
-Ведення військового обліку на підприємстві.
-Штатна кількість працівників 300 чол.
Бухгалтер по зарплате
ТОВ "Фірма "ОЛЕАНДР"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 3 місяці
10.2009 - 01.2012
Обов'язки бухгалтера по заробітній платі.
-прийом і контроль первинної документації по зарплаті і підготовка її до рахункової обробки;
-відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій з обліку заробітної плати;
-нарахування податків і внесків, що виникають на ділянці, пов'язаному з розрахунком заробітної плати;
-підготовка даних для складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності в частині обліку розрахунків по заробітній платі;
-контроль за збереженням бухгалтерських документів з обліку заробітної плати.
-вхідний ПДВ (податковий кредит)
- оприбуткування ТМЦ
- звірка з контрагентами
- контроль вхідних податкових накладних для формування податкового кредиту ПДВ
- складання і подання звітності (ч \ з Медок)
Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3. УПП).
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
-Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
Ключова інформація
- Нарахування заробітної плати (відрядна, погодинна оплата праці , по окладу, нарахування надбавок,доплат за нічні години, за шкідливі умови праці.
- Індексація заробітної плати.
- Матеріальна допомога,фінансова допомога , премій, лікарняних, відпускних (1 с Підприємство 7.8.бухгалтерія) .
- Підготовка і здача заявок на оплату лікарняних в фонд соціального страхування, видача довідок про заробітну плату,здача звітів персоніфікації, фонд соціального страхування Ф4 - ФСС з ТВП , звіт з праці 1-ПВ ( статистика ) розрахунок заробітної плати по ЦПД.
- Авансові звіти .
- Штатна кількість працівників 60 чол.
- Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.), виконання кадрової роботи у програмі (1 с Підприємство 8.3.бухгалтерія);
- Підготовка наказів, розпорядженнь, службових записок щодо кадрової та основної діяльності філії.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу.
- Формування і ведення особових справ працівників.
- Ведення табельного обліку робочого часу особового складу, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
- Ведення військового обліку на підприємстві та звітність.
- Штатна кількість працівників 280 чол.
Вміння: Вільно володію та друкую українською мовою впевнений користувач ПК, вміння працювати з офісною технікою.
Особисті якості: Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі.
Гарантую високу самовіддачу, виконання своїх посадових функціональних обов'язків.
Навчалась в 2 закладах
МАУП
Банковское дело
Киев, 2009
Київський автотранспортний технікум
Бухгалтерський облік та аудит
Київ, 2003
Володіє мовами
Українська
вільно
Євгенія
Євгенія
Менеджер з персоналу
Бориспіль
Готовий переїхати: Інші країни
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому