Працювала в 10 компаніях   14 років 9 місяців

Транспорт та Логістика, Консалтинг / Аудит, Фінансові послуги, Послуги для бізнесу - інше, Реклама та PR-послуги, Телекомунікації / Зв'язок, Видавництва та Поліграфія, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Бухгалтер (єдиний)/помічник головного бухгалтера

ТОВ "Логсофт"

Транспорт та Логістика

9 місяців

01.2022 - 10.2022

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ на загальній системі (послуги), ЗЕД, зарплата та кадри, складання та подання податкової та статистичної звітності, корпоративна звітність, ведення ФОП 3 група (~ 40): супровід реєстрації, складання первинної документації, звітність, супровід зняття з реєстрації.

Травень - Жовтень 2022: Переїзд до Словенії. Робота на міжнародні компанії Eurosender, в групу яких входила ТОВ "Логсофт".

В обов'язки входило формування та рознесеня в ERP систему (odoo) банківських виписок, рахунків-фактур, облік дебіторської/кредиторської заборгованності, допомога головному бухгалтеру в закритті періоду.

Старший бухгалтер

ТОВ "Мазар Україна"

Консалтинг / Аудит

3 місяці

04.2021 - 07.2021

Надання бухгалтерських послуг юридичним особам.

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку представництва і ТОВ на загальній системі + ПДВ (Авансові звіти, відрядження, банківськи операції, зарплата і кадри, облік дебіторскоі/кредиторскої заборгованності, ПДВ імпорт, купівля-продаж ТМЦ, послуги, облік основних засобів, складання та подання всіх необхідних державних звітів, корпоративна звітність.

Бухгалтер

ТОВ "Ассасе"

Консалтинг / Аудит

3 роки

03.2018 - 03.2021

Бухгалтерський та податковий облік декількох юридичних осіб на загальній системі оподаткування, нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняних, облік ПДВ, ЗЕД (послуги), підготовка та подача податкових і статистичних звітів, корпоративна звітність WCF, P&L.

Сфери діяльності: Аутсорсинг, бухгалтерскі послуги.

Бухгалтер

ТОВ "Фінансова компания "Фенікс"

Фінансові послуги

9 місяців

07.2015 - 04.2016

Облік розрахунків з покупцями та постачальниками, контроль дебеторскої и кредиторскої заборгованності, банковскі операції, складання реєстрів оплат, робота с різними клієнт банками, нарахування доходів за основними договорами (більше 500) щомісячно, складання та реєстрація податкових накладних.

Бухгалтер единственный

ФОП Стеблюк І.В.

Послуги для бізнесу - інше

4 роки

03.2011 - 03.2015

Бухгалтерський та податковий облік декількох юридичних осіб на загальній системі оподаткування, юридичних та фіз. осіб на спрощенній системі оподаткування (єдиний податок 3 група), а також неприбуткові організації.

Сфери діяльності: Послуги.

Бухгалтер

ТОВ "Лео Бернет"

Реклама та PR-послуги

3 місяці

06.2008 - 09.2008

Нарахування зарплати, звіти по зарплаті, облік відряджень, авансові звіти, банковскі операції, валютні операції (работа з клієнт-банком), касові операції.

Бухгалтер

ТОВ "Хуавей Україна"

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 5 місяців

01.2007 - 06.2008

Облік відряджень, банківскі операції, касові операції, облік ПММ, складання звітів з транспортного податку, забрудненню навколишнього середовища. Бухгалтерський облік представництва компанії.

Главный бухгалтер

ТОВ "Фастпринт"

Видавництва та Поліграфія

7 місяців

05.2006 - 12.2006

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку, нарахування зарплати, складання та подання податкової і статистичної звітності.

Бухгалтер

ФОП Городецький Є.В.

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

10.2005 - 04.2006

Облік ПДВ, первинна документація.

Бухгалтер

ВАТ “Киевский ЦУМ”

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

05.2003 - 09.2005

Бухгалтерський облік торгових операцій (роздріб), облік касових операцій, складський облік, облік МШП, інвентаризація.

Ключова інформація

Впевнений користувач ПК: WINDOWS, MS OFFICE, INTERNET.

Знання комп'ютерных законодавчих баз, бухгалтерських систем 1С (версії 7.7, 8.3), «Бест - Зарплата», «Бест - Звіт», Арт-Звіт, MEDOC, Odoo.

Навчалась в 2 закладах

Никопольский Экономический Университет

Бухгалтерський облік та аудит

Київ, 2006

Киевский техникум электронных приборов

Бухгалтерський облік

Київ, 2002

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

CV

Mining Irina

Personal Information: Birth date: 24 June 1984 Married

Work goal: Position of accountant or deputy chief accountant.

Seeking for interesting work, professional development, position of accountant or deputy chief accountant.

Education:

Higher: - 2002-2006 "Nikopol economic university", Specialty "Bookkeeping and audit"

Specialized secondary education: - 1999-2002 "Kiev technical college of electronic devices", Specialty "Bookkeeping"

Work Experience:

  • January 2022 - October 2022 LLC Logsoft (Digital logistics) Position: Accountant (sole). Responsibilities: Whole financial and tax accounting LLC on general taxation, AR, AP, payroll, HR documentation support, import/export of services, preparing and submitting tax and statistic reports, corporate reporting (BS, P&L, WCF). Providing accounting services for about 40 PE's: supporting in registration, preparing invoices, reports, supporting in closing activity. From May moved to Slovenia and worked for international group of companies Eurosender, which included LLC Logsoft. Responsibilities: Posting in ERP system (odoo) bank statements, Invoices, AR, AP, supporing chief accountant in closing period.
  • May 2021 - August 2021 LLC Mazars Ukraine (Outsoursing) Position: Consultant. Responsibilities: Whole financial and tax accounting of Representative and LLC on general taxation, VAT payer. AR, AP, payroll processing (sick leaves, vacations), HR documentation support, advance reports and business trips, assets, VAT import, re-selling goods, services, preparing and submitting tax and statistic reports, corporate reporting to foreign customers (BS, P&L, WCF).
  • March 2018 - April 2021 Accace LLC (Outsoursing) Position: Accountant. Responsibilities: The whole financial and tax accounting of 6 entities on general taxation, VAT payers, Land tax payers, FEA (services), AR, AP, payroll processing (sick leaves, vacations), preparing and submitting tax and statistic reports, corporate reporting to foreign customers (BS, P&L, WCF).
  • August 2015 - May 2016 LLC Financial Company "Phoenix" Position: Accountant. Responsibilities: Accounting of suppliers and customers, control of receivable and payable accounts, bank operations, daily preparation of payment registers, working with different client-bank systems, recording income for all main agreements (more than 500) monthly.
  • April 2011 - April 2015 Private Entrepreneur (self-employed) Position: Chief Accountant (sole)/accountant service. Responsibilities: The whole finance and tax accounting of enterprise for 8 companies (main activities are: lease of property, providing services, operations with securities). Making and submitting tax, statistic and financial reports.
  • July 2008 - September 2008 "Leo Burnett LLC" Position: Accountant. Responsibilities: bookkeeping of business trips, banking operations (client-bank), cash, calculating salary, making and submitting reports about salary.
  • February 2007 - July 2008 "Huawei Ukraine LTD" Position: Accountant. Responsibilities: bookkeeping of business trips, banking operations, cash, fuel expenses, making reports about pollution, transport tax. The whole accounting of Representative Office.
  • June 2006 - January 2007 "Fast Print", LTD (Printing services) Position: chief accountant. Responsibilities: the whole finance and tax accounting of enterprise. Making and submitting tax, statistic and financial reports.
  • November 2005 - May 2006 Private businessman (Trading). Position: accountant. Responsibilities: bookkeeping of VAT, primary documentation.
  • June 2003 - November 2005 "Kiev Centre department store" Position: accountant. Responsibilities: bookkeeping of trading operations, cash, little non-negotiable assets, warehouse accounting, providing inventory.
    Additional information:
    English (Upper intermediate), work in Microsoft Office, Liga (legal program), 1C Program (7.7, 8.3 versions), Best - Salary, Best - Reporting, Art-Zvit, MEDOC, Odoo.
    Personal abilities: Outgoing, respectful, collaborative, work in team, responsible, accurate, teachable, have willingness to learn.

Contact information:

phone: +38 (050) 854 02 32

Email: irin-@ukr.net

Location: Ljubljana Slovenija.

Ірина

Бухгалтер, старший бухгалтер, помомічник головного бухгалтера (віддалена робота/часткова зайнятість

Київ

35 000 грн.

40 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому