Працював в 12 компаніях 14 років 5 місяців
Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Видавництва та Поліграфія
Директор з розвитку котеджного будівництва
Група компаній "ДІМ"
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 1 місяць
05.2023 - 06.2024
Котеджне містечко «Міракл», 14 га, смт. Козин, Київська область.
Адаптація та коригування концепції та генерального плану, типології будинків, посадка будинків, ТЕП, зовнішні мережі (каналізація, водо-, газо-, -електропостачання, СКС), мережі всередині КМ та по ділянках, громадські зони та інфраструктура, благоустрій, карти технічних рішень по будинкам, ТЗ для підрядників з проектування (Концепція, АР+КР), Перевірка проектної документації, внесення коригувань, формування ТЗ для підрядників з Інженерії (ОВіК, ВК, ЕТР). Формування ТЗ для проведення тендерів по СПОК, Вентфасадам, Покрівля, АКП, Терасна дошка та ін. Бюджети, Інвестиційні сценарії, Графіки проведення робіт, тендерів, закупівлі, постачання, Тендерні процедури, Кошториси, КП, ДЦ, Договора. Контроль ходу реалізації будівництва 3-х будинків преміум класу 350-550 м.кв.
Котеджне містечко «Плюти» 25 га, смт. Плюти, Київська область.
Адаптація та коригування генерального плану, типології будинків, посадка будинків, громадські зони та інфраструктура, ТЕП, ескізні рішення по мережах (каналізація, водо-, газо-, -електропостачання, СКС), зонам заїзду та дорогам всередині КМ, ТЗ для підрядників з проектування будинків (Концепція, АР+КР). Перевірка проектної документації, внесення коригувань, Бюджети, Інвестиційні сценарії. Юридичні питання щодо реалізації проекту.
Одноповерховий будинок преміум класу 300 м.кв., 24 сотки, смт. Козин, Київська область
Реалізація дизайн-проекту інтер'єру преміум класу (широкоформатна плитка Laminam, мармур, стінові панелі, двері Rimadesio заввишки 3м, ОВіК (тепла підлога+радіатори, тепловий насос повітря-вода, мульти-спліт система канального типу, 2 припливно-витяжні установки з рекуперацією) , Розумний будинок (протокол KNX). Доробки по екстер'єру будинку. Септик, свердловина, система водовідведення. Благоустрій (автополив, освітлення, дендроплан, зони заїзду та доріжки тощо). Підбір підрядників, формування директивного бюджету, графіків робіт, фінансування, комплектації, ведення реєстру платежів, вирішення спірних питань між підрядниками, проектувальниками та дизайнерами.
Адміністрування та вирішення завдань по «Об'єкту #1» (будинок преміум класу 300 м.кв., 30 соток, смт. Козин, Київська область)
Вирішення питань з інженерних мереж в будинку (геотермальний котел, тепла підлога + радіатори, припливно-витяжна вентиляція та кондиціювання канального типу, Розумний будинок (AMX), свердловина, септик, система водопідготовки, генератор, ТП), Питання з підрядниками по доробкам, виправленням, змінам по усім видам робіт. По Розумному будинку формування оновленого ТЗ на перепрограмування усіх панелей вимикачів та сценаріїв світла, керування кліматом, шторами, доробки в додатку для смартфонів від підрядника. Сервісне обслуговування систем. Добудова Гостьового будинку на ділянці, Благоустрій (автополив, освітлення, закупівля рослин, сервісне обслуговування ділянки), охорона, системи відеоспостереження та сигналізації (ДСО) та інше.
Для Власника компанії я виконував роль Керівника Служби Замовника по його приватним об’єктам
Керуючий партнер у проекті
Тotum
Нерухомість та Девелопмент
1 рік
02.2021 - 02.2022
Партнерство з юридичною компанією із ТОП-50 Юр компаній України з реорганізації окремого напрямку – брокеридж об'єктів нерухомості.
Розробив та реалізував піврічний план заходів, розрахував та вів бюджет, підготував типові КП та договори, презентації лотів, стандарти роботи, перелік основних та додаткових послуг напрямку
Актуалізував поточну базу об'єктів (понад 60 об'єктів – ділянки від 5 соток до 2 тис га, аграрні та промислові комплекси, офісні та торгові центри. Структури угод – продаж корпоративних прав чи об'єктів нерухомості, власники – юридичні та фізичні особи, у тому числі нерезиденти)
Здійснив пошук та аналіз інформації за більш ніж 100 запитами по об'єктах за період (Використовуючи публічні та непублічні джерела інформації - Публічна кадастрова карта України, МІАС ЗМД Містобудівний кадастр Києва, ДПТ районів, ЄДРРП, ДЗК, Онлайн-сервіси перевірки компаній (Youcontrol, OpenData, онлайн-ресурси з оголошеннями, аукціонами, документація від власників об'єкту (правовстановлююча, технічна, дозвільна тощо), адвокатські запити до державних органів тощо
Розробив та впровадив «Алгоритм кваліфікації лотів» (Етапи, джерела інформації, ключові дані, формат збору, зберігання, оцінки підсумку, презентації)
Впровадив CRM (вибір платформи, підбір інтегратора, опис воронок «купівлі», «продажу», «супроводу», інтеграція, експорт даних, доопрацювання, запуск, робота в базі)
Налагодив ефективну взаємодію з юристами та адвокатами з 4х практик - Будівельної, Земельної, Корпоративної та Судової з due diligence об'єктів нерухомості, оцінки ризиків угод, підготовки до зустрічей, стратегії переговорів, формування ТЗ та погодження договорів (комерційного посередництва, купівлі-продажу корпоративних прав) тощо.
Налагодив ефективну взаємодію з нотаріусами, реєстраторами, співробітниками банків, інженерами-землевпорядниками, геодезистами, оцінювачами та іншими учасниками ринку.
Підготував 2 платні розгорнуті (по 150 стор.) звіти для клієнта по «Оцінці поточної ринкової вартості земельної ділянки» (100 га у Києво-Святошинському районі, 14 га у Васильківському районі Київської області (фасад Одеської траси) – аеро-фото та відеозйомка, топозйомка ділянок, оцінка локації, оцінка всього масиву сусідніх ділянок, виставлених до продажу, облік поточної та перспективної ситуації згідно містобудівною документації (генплани, комплексні плани просторового розвитку тощо) висновки з технічного та інженерного аудиту, підсумковий висновок про вартість, рекомендації щодо її збільшення та стратегій продажу.
Закрив семимісячну комплексну угоду щодо купівлі 11 ділянок у 6 продавців площею понад 7 гектарів, бюджет 1,5 млн у.о. під котеджне містечко у Київській області (пошук реальних власників, переговори, укладання попереднього та основного договорів, переговори щодо коригування формулювань та умов, схем фінансування, супровід угод (нотаріат, банки), ведення фінансової звітності з операцій, вироблення стратегії та тактики щодо зміни цільового призначення, об'єднання та зміну форми ділянок згідно з концепцією містечка, внесення змін до генплану смт, консолідації ділянок на групі юросіб, взаємодії з ВТГ)
Керував переговорним процесом між власником та потенційним покупцем Бізнес центру GBA 5 тис м.кв. м. Київ бюджет понад 5,5 млн у.о., (due diligence, експертна оцінка об'єкта, продаж корпоративних прав, юрисдикції України та Кіпру)
Операционный директор группы компаний
ZV Девелопмент
Нерухомість та Девелопмент
5 місяців
09.2020 - 02.2021
Проаналізував поточний стан операційної діяльності компанії загалом та кожного проекту окремо. Визначив больові точки та пріоритети для впровадження змін.
Організував та координував роботу відділів компанії (фінансового, юридичного, СБ, ІТ, HR, відділу комунікацій, маркетингу, будівельного, проектного, продаж та сервісу)
Погоджував щомісячні бюджети та плани заходів щодо відділів та проектів
Контролював фінансову звітності компанії (CF, PL, BS)Повністю реорганізував систему фінансування проектів, посилив стан фінансової дисципліни компанії.
Реалізував функції Служби замовника з проектів QDRO та TDF (будівництво 8 будинків преміум класу, оздоблювальні роботи в 5 будинках QDRO) у котеджному містечку "Коник".
Безпосередньо контролював хід виконання будівельних робіт
Створив кошторисно-ревізійний відділ та інтегрував до нього функцій фінансово-економічної безпеки.
Спільно працював зі СБ за напрямками економічної, інформаційної та кадрової безпеки.
Ввів на посаду керівника юридичного відділу, забезпечив формування системи звітності, координував роботи відділу з поточних завдань (продаж об'єктів нерухомості, договірна робота, питання корпоративних прав, господарські та цивільні судові процеси)
Приймав безпосередню участь у формуванні команди, проводив співбесіди з кандидатами на топові позиції (Керівник проекту з будівництва заводу, головного архітектора, головного інженера, начальника дільниці, керівника архітектурного відділу, керівника юридичного відділу, кошторисно-ревізійного та ін.)
Приймав участь у підготовці до продажу земельних ділянок
Контролював роботу відділу маркетингу з лідогенерації та поточних маркетингових заходів.
Розробляв та погоджував з власником Цілей на 2021 рік за проектами та компанії в цілому
Організовував переведення співробітників офісу на віддалений режим у зв'язку з локдауном
Координував роботи проектів:SOLA capsule - підсумки 3 місяців презентацій прототипу, аналіз лідів, дослідження міжнародних ринків, тестування роботи прототипу для формування ТЗ серійної версії, питання інтелектуальної власності та авторських прав)
Prefab - будівництво модульного будинку, проектування серійної версії SOLA capsule та інші спецпроектиЗавод м. Бровари (дільниця 3.5 га з недобудованими 3-ма цехами площею 11 тис м.кв.) Пошук оптимального сценарію з введення в експлуатацію, підготовчі роботи для реалізації сценарію (переговори з ДАБІ м. Бровари, отримання МБУіО, ТУ, підбір підрядника для проектування) , підготовка даних для формування інвестиційного кошторису та графіка робіт
Координував підготовку проведення антирейдерських заходів
Контролював роботу компанії-брокера за цінних паперів – розробка системи звітності (структура, показники, періодичність), щомісячні збори за підсумками, аналіз торгових операцій, біржових котирувань акцій портфелю.
Директор з розвитку
NAI Ukraine, Urban Experts
Нерухомість та Девелопмент
8 місяців
12.2019 - 08.2020
NAI Ukraine - українське представництво NAI Global, що входить до TOP-3 світових брендів на ринку нерухомості, одного з найбільших світових брокерів, який представлений у 55 країнах, у 400+ офісах із 7000+ працівників.
Проаналізував поточний стан компанії в цілому та в кожному напрямку: консалтинг та оцінка, проектування, брокеридж ТРЦ та офісної нерухомості.
Проаналізував усі розроблені концепції девелопменту та редевелопменту та інших продуктів напрямку консалтинга та оцінки за весь період роботи компанії, у тому числі доступних до аналізу концепцій від компаній-конкурентів.
Сформував детальний план та графік розвитку компанії на рік у цілому та по кожному напрямку.
Сформував єдину систему звітності працівників, систему звітів керівників напрямків. Ініціював та впровадив єдину систему звітів з усіх об'єктів брокериджу (Lavina Mall, Blockbuster Mall, Aprel City, Goodlife, Oasis та ін.).
Привів до порядку документи по об'єктах (презентації, Tenаnt-mix, КП, планування, рент-роли, шаблони БТС та ОДА, шаблони звітів тощо).
Безпосередньо реалізовував частину функцій служби внутрішньої безпеки
Розробив та впровадив Стандарти роботи брокерів компанії.
Розробив перелік посадових обов'язків керівника проекту з брокериджу ТРЦ.
Організував та реалізував перехід всієї компанії з на режим віддаленої роботи в період локдауну у зв'язку з COVID-19.
Проводив операційне управління співробітниками відділу брокериджу в період віддаленої роботи та після поновлення роботи в офісі.
Провів заміну команди маркетингу - підбір та адаптація нового керівника, участь у підборі нових співробітників. Координував та контролював роботу напрямку.
Змінив керівника напрямку офісної нерухомості.
Сформував нову концепцію напрямку офісної нерухомості.
Розробив та узгодив з власником план заходів, графік та бюджет.Ініціаціював та приймав участь у розробці нових послуг напрямку консалтингу
Проект «Школа Брокерів» - Приймав безпосередню участь у розробці концепції Школи брокерів та системи стажування. Розробив структуру курсу. Координував я та контролював роботи керівника проекту з навчання. Приймав участь у програмі, розробці та постановці практичних завдань, іспит, коригував курсу за підсумками.
CRM система – Проаналізував існуюче ПЗ, сформував перелік коригувань, сформував ТЗ для інтегратора, контролював реалізацію. Забезпечував заповнення карток клієнтів актуальними даними. Контролював роботу брокерів на базі.
Проектний відділ - Впровадив практику роботи з детальними графіками, їх коригуванням, систему звітів, систему взаємодії із субпідрядниками та замовниками. Допомагав з реалізацією, переговорами з клієнтами та управлінням проектами з дизайну ТРЦ Ocean Mall, ТРЦ Aprel City, ТЦ Podolyany. Розробляв пропозиції щодо зміни структури відділу, ролей, процесів тощо. Ініціаціював перехід відділу до практики проектного менеджменту.
Розвивав тендерний напрямок у компанії
Директор з розвитку
Ексклюзивний дистриб'ютор "Orac Decor" в Україні
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
10 місяців
10.2018 - 08.2019
Керував продажами у каналі дистрибуція (вся Україна) та роздріб (шоурум 110 м.кв.). 4 регіональні менеджери, 2 менеджери бекофісу, 2 менеджери в шоурумі. Міста 50т+, салони, центри комплектації, інтернет-магазини, торгові точки, дизайн студії, будівельні компанії
Контролював дотриманням роздрібних цін та систем знижок, приймав участь у вирішенні конфліктних ситуацій із замовленнями
Формував прогнози, розробляв плани продажів по компанії, групам товарів та кожному співробітнику на підставі аналітики у різних розрізах та аспектах масиву з понад 25 тис відвантажень.
Побудував системну роботу із Захистами проектів, Резервами, Замовленнями, Сплатами, Дебіторською заборгованістю.
Розробляв системи постійних звітів у 1:С УТП 8.3 регіональним менеджерам для підготовки до відряджень, зустрічей, дзвінків, оцінки ситуації в регіоні в цілому та з кожним контрагентом та побудові заходів з стимулювання продажів.Постійно працював з базою 1:С УТП 8.3 за для доопрацювання звітів, розподілу прав доступу, карток контрагентів та товарів, сегментації контрагентів за видами діяльності та регіонами, впровадження азів категорійного менеджменту, формування для програміста переліку з понад 20 інших доопрацювань у 1:С у тому числі по воронкам продажів, конверсіям, коефіцієнтам покриття, лідам та інше.
Сформував ТЗ та підібрав платформи CRM (між bpm'online sales, amoCRM, 1:C, OneBox), підбирав підрядника, визначив бюджет, терміни, етапи для CRM системи з урахуванням існуючих каналів продажу та структури компанії, майбутнього інтернет-магазину, нових проектів і те, що 95% всіх процесів нині ведуться через 1:С 8.3. Пройшов навчання web-курсу по 1: CRM 3.0 ПРОФ для розуміння логіки, можливостей і обмежень, складнощів майбутнього переходу, інтеграції продуктів і т.п.
Формував ТЗ під WordPress та WooCommerce, підбирав підрядника, визначяв бюджет, терміни, етапи для створення нестандартного інтернет-магазину з додатковими плагінами допомоги у підборі товарів та керованою видачею альтернативних товарів (ап та крос сейл) з опціоналом віртуальної АТС та чат-ботом, інтеграцією всіх модулів з 1:С та CRM системоюПрацював над вирішенням проблем зі стоком шпалер. Три торгові марки середнього та преміум класу, понад 10 тис рулонів.Організував робу із створення електронного каталогу (інтернет-магазин закритого типу для дилерів), розробив заходи щодо активізації продажів.
Побудував системну роботу з рекламними матеріалами компанії (вежі, стенди, валізи з базовими зразками, новинки, каталоги тощо). Провів інвентаризацію по всіх контрагентах, встановив правила передачі, повернення, оновлення.
Побудовав звіти у 1:С щодо оцінки ефективності інвестицій у рекламні матеріали.
Розробив проект національно програми з оновлення та заміни зразків у дилерів
Організовував та керував всіма роботами з реалізації дизайн-проекту нового офісу на 150 м.кв. Керував всіма закупівлями за специфікаціями проекту.
Комерційний директор
Building Evolution
Будівництво
3 роки 5 місяців
05.2014 - 10.2017
Контролював та допомагав з реалізацією понад 60% усіх об'єктів компанії за всіма напрямками діяльності компанії (Дизайн та Архітектура; Будівництво; Ремонт; системи Вентиляції, Кондиціювання та Опалення; Комплектація об'єктів під ключ; Охоронні системи та системи Відеоспостереження).
Безпосередньо керував найбільшими проектами/об'єктами компанії (Квартири з бюджетами 300-500 тис. у.о., дизайн-проект на 980 м.кв. Центрального офісу "Київстар" тощо)
Особисті продажі, в середньому, становили 35% продажів відділу. Одночасно вів як менеджер від 3 до 7 об'єктів і контролював роботу менеджерів відділу на їх об'єктах. Здав понад 20 об'єктів за період.
За період моєї роботи в компанії річний обсяг продажів зріс у 6 разів (до 70 млн. грн.), щомісячна кількість проектів/об'єктів – у 4 рази (до 20 на місяць), чисельність офісного персоналу зросла у 4 рази (до 50 осіб) Було сформовано комерційний відділ та відділ маркетингу, а також в окремі бізнес-напрямки виділилися дизайн студія, інженерний відділ, відділ логістики, напрямок охоронних систем та систем відеоспостереження.
Керував проектами з клієнтами-іноземцями (переговори, документація, супровід – все англійською мовою)
Представляв компанію як підрядника з ремонтних робіт та інженерних мереж на презентаціях проектів дизайн студій "Yodezeen", "Zasutsky Architects", "EVO design" та ін. Надалі вів проекти як менеджер.
Перевіряв робочу документацію з усіх дизайн проектів на наявність помилок, нестиковок, неможливості виконання та подавав зауваження для внесення коригувань
Складав кошториси з ремонту на підставі проекту (12 розділів ремонту, 55 видів робіт, 110 видів матеріалів), загальний бюджет проекту, графіки виконання робіт, авансових платежів, строків постачання матеріалів. Формував звіти за підсумками.
Набув великого досвіду в роботі з Преміальними об'єктами та VIP клієнтами, досвідом взаємодії з дизайн-студіями як підрядник з реалізації проектів, тонкощами преміального сегменту товарів та матеріалів.
Здобув великий практичний досвід у роботі з різними субпідрядниками - на якому етапі готовності об'єкта запрошувати, як подавати технічні завдання, як вести торги/переговори про умови закупівлі (ціна, терміни, аванс, доплати), контролювати якість робіт тощо.
Здобув великий практичний досвід у роботі з віконними системами, корпусними та м'якими меблями, освітленням, покриттям для підлоги, стіновими панелями, дверними системами, сантехнікою, мармуром, оніксом, гіпсовою ліпниною тощо.
Региональный директор
Еко - маркет / Эко - маркет
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
08.2013 - 02.2014
16 магазинов - 1 гипермаркет, 11 супермаркетов, 4 минимаркета. При них - 5 пекарен, 4 кулинарных цеха, 7 мясных цехов, 3 рыбных.
География - 8 магазинов в Киеве, 3 - Буче, 2-Вышгороде, 2-Фастове,1-Ирпене.
Команда - 2 территориальных директора и аналитик отдела продаж
Основная задача - Контроль и повышение эффективности работы магазинов региона, цехов собственного производства, обеспечение выполнения плана продаж и EBIT по магазинам и собственному производству.
Ключевой функционал:
Формирование и защита плановых показателей по товарообороту
Формирование и защита месячного бюджета по каждому магазину
Подбор, увольнение, перемещение ключевого персонала магазинов
Контроль и обеспечение соблюдения стандартов компании в магазинах
Контроль и улучшение ключевых показателей операционной деятельности магазинов ( ТО, чеки, Списания, Потери,Доступность товара на полках, Оборачиваемость, Накопления браков по магазину и цехам производства и т.п.)
Контроль заказов, выкладки, продаж и списаний по товарам собственного производства
Контроль и обеспечение мер по минимизации списаний по овощам и фруктам
Контроль заказов магазинов по товарам фреш группы
Контроль и обеспечение соблюдения стандартов работы складской логистики на магазинах
Формирование предложений по ассортименту, планограммам и мерчендайзингу в магазинах
Первые результаты работы команды:
Успешно открыт и функционирует новый магазин в регионе (Киев, ул. Е.Телиги 15)
Наведен порядок в складах магазинов, приведены к формату адресного хранения.
Магазины региона успешно прошли проверку готовности к новогодним продажам (торговый зал, состояние складов и рабочих помещений, цехов производства и т.п.) контроль готовности провели Операционный директор, Руководитель и заместители по направлениям департамента собственного производства и Генеральный директор компании
Показатели по Тайному покупателю по стандартам работы и по Качеству товаров на полках (2 параллельных замера) в регионе показали позитивную динамику и регион с последнего места поднялся на 3 позиции вверх.
Оптимизирована система контроля и отчетности по Списаниям, Продажам, Онлайн продажам промо артикулов.
Оптимизирован механизм контроля продаж промо товаров собственного производства
Сформированы и поданы на утверждение обязательства по товарообороту и EBIT по каждому магазину на 2014 год
Разработан и подан на утверждение план мероприятий по повышению эффективности магазинов региона по всем направлениям - маркетинг, ассортимент, мерчандайзинг, персонал
Региональный директор
Comfy
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 8 місяців
06.2011 - 02.2013
июль 2011 - февраль 2012 - Филиальный директор (Киевский филиал, 7 магазинов, годовой оборот более USD 70 000 000)
февраль 2012 - февраль 2013 Региональный директор (Центральный регион - Харьков, Полтава, Кременчуг, Кировоград, Черкассы - 9 магазинов, годовой оборот более USD 80 000 000)
Основная задача - Контроль и повышение эффективности работы магазинов региона, обеспечение выполнения плана продаж.
Участвовал в формировании месячных планов продаж в разрезе магазинов, отделов, торговых зон, фокусных категорий, аксессуаров, сервисных продуктов.
Участвовал в установлении KPI по магазинам (средний чек, структура чека, коэффициент конвертации трафика, маржа, доля и оборот по кредиту, проникновение по сервисным продуктам и аксессуарам к основному товару, возвраты по товару, структура продаж по маякам, оценкам Тайных Покупателей, доступности продавца, и т.п.)
Участвовал в корректировке штатного расписания по магазинам
Контролировал графики работы персонала магазинов на месяц
Контролировал соблюдение стандартов работы магазинов региона в разрезе торговых (стандарты и технологии продаж, внешнего вида, активности в зале) и «неторговых» процессов (мерчандайзинг; подготовка к Промо циклам и Акциям; переоценка; прием, хранение, перемещение товара склад-зал; ежемесячная инвентаризация остатков товара и т.п.)
Принимал непосредственное участие в решении вопросов по персоналу магазинов (прием, адаптация, обучение, перемещения, аттестация, квотрование, повышения, увольнения, и т.п.)
Лично продавал и консультировал покупателей в магазинах региона
По результатам рейтинга формировал аналитические отчеты для магазинов, устанавливал ключевые показатели (фокусы внимания) на следующий месяц для каждого магазина.
Принимал участие в работе с гос органами по вопросам проверок магазинов региона
Принимал участие в оценке потенциальных локаций под новые магазины.
Участвовал в открытии новых магазинов
Результат:
По итогам работы в Киевском филиале был назначен Региональным директором Центрального региона.
Вверенный мне регион из статуса «депрессивного» по итогам года вошел в ТОП 3 по Рейтингу Сети (совокупный рейтинг по 10 KPI 7 регионов Украины - выполнение плана, конверсия, средний чек, структура чека, доля кредита, доля сервиса и аксессуаров и т.п.).
Качественный рост Центрального региона был отдельно отмечен Собственником компании
Среднее выполнение месячных планов по ТО 94,5%, Позитивная динамика по абсолютному большинству KPI.
По итогам четвертого квартала регион занял первое место по показателю доступности продавца (оценка времени начала контакта с покупателем в каждой из 5 зон маркета)
Один маркет со статусом "на закрытие" стал одним из лучших в регионе по динамке показателей, в особенности по уровню сервиса
Директора маркетов на ежегодной аттестации либо подтвердили свои категории либо получили повышение
Директор департамента сбыта
Караван гипермаркет
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
06.2010 - 02.2011
Управление департаментом сбыта: отделом маркетинга и рекламы, планово-экономическим отделом, отделом организации торговли, технологическим бюро собственного производства, отделом по взаимоотношениям с клиентами.
в прямом подчинении - 24 чел.: 5 начальников отделов, 12 линейных специалистов, 6 управляющих гипермаркетами;
в опосредованном подчинении- 88 чел.: 4 заместителя управляющих по продажам, 14 шефов секторов, 30 менеджеров по продажам, 40 продавцов
Управлял и контролировал продажи всей торговой сети (6 гипермаркетов):
- Согласовывал планограммы всего гипермаркета, секторов, отделов;
- Разрабатывал и утверждал планы сезонных операций на год, согласовывал планограммы сезонных операций;
- Организовывал контроль соблюдения стандартов мерчандайзинга;
- Оптимизировал ассортимент, контролировал ввод и вывод артикулов из ассортимента;
- Контролировал вопросы ценообразования;
- Согласовывал, утверждал и контролировал показатели (количество чеков, среднего чека, товарооборота, наценки, товарных дыр, оборачиваемости, остатков, списаний и т.п.) по отделам и всему гипермаркету;
- Контролировал еженедельные отчеты от шефов секторов каждого гипермаркета по результатам продаж;
- Контролировал заказы, представленность в торговом зале и результаты продаж товаров собственных торговых марок («По-нашему», «Offer», «Easy&Good») и товаров проектов «Китай» и «Одесса»;
- Организовывал, согласовывал и контролировал использование дополнительных мест продаж в зале (паллеты, корзины т.п.);
- Контролировал и согласовывал промо мероприятий на торговых площадках;
- Контролировал и согласовывал мероприятия отдела маркетинга торговых площадок и отдела маркетинга управляющей компании и т.п.
Участвовал в составлении и утверждение доходной части полугодового и годового бюджета (товарооборот, наценка, gross margin) каждого гипермаркета.
Результаты:
Обеспечил выполнение плановых показателей сети в пределах 92%
Обеспечил эффективное взаимодействие отделов продаж каждого гипермаркета, отделов департамента сбыта с другими департаментами и отделами управляющей компании с целью достижения тактических и стратегических целей компании.
Обеспечил эффективное взаимодействие по вопросам маркетинга между гипермаркетами "Караван" и ТРЦ "Караван".
Повысил эффективность отдела развития собственных торговых марок (СТМ) в вопросах графика выхода новых товаров, нормативных показателей по проекту, концепций дизайна новых товаров, согласования планограмм, заказов, поставок и результатов торговли товарами под СТМ.
За время работы сложилась полная «картинка» работы сети, причинно-следственных связей всех показателей, сезонности, промо активности, взаимоотношений с поставщиками, особенностями потерь, списаний, инвентаризаций, бюджетирования гипермаркетов и отдельных проектов внутри компании (СТМ, импорт, кулинария и т.п.), стандартных и нестандартных способов повышения KPI гипермаркетов в целом и по каждому отделу в частности
Руководитель департамента продаж
Украинская Аграрная Лизинговая Компания
АПК (Агропромисловий комплекс)
7 місяців
10.2009 - 05.2010
Основная задача - построение системного отдела продаж, внедрение CRM системы, замена старого состава менеджеров, подбор и обучение менеджеров (принципиальная позиция компании - кандидаты не должны иметь опыта работы на сельскохозяйственном рынке), повышение эффективности работы менеджеров, контроль за эффективностью, оптимизация бизнес-процессов и взаимодействия департамента продаж с подразделениями компании, выполнение плана продаж, организация взаимодействия компании и Райффайзен Банк Аваль (РБА), кураторство над региональными дирекциями РБА по организации продажи продуктов банка - «финансирование поточной деятельности компании» (кредитования оборотных средств) и «инвестиционное финансирование» (кредитование под приобретение техники).
Результаты:
Построена система подбора, обучения, адаптации и аттестации менеджеров - 12 менеджеров в Харьковскую, Донецкую, Днепропетровскую, Запорожскую, Одесскую, Кировоградскую, Киевскую, Хмельницкую, Полтавскую области от первичного собеседования до обучения и выхода в «поле».
Проведена замена прошлого состава менеджеров департамента, которые не отвечали новым требованиям компании к эффективности, результативности и дисциплине.
Разработана и внедрена система распределения клиентов среди менеджеров компании
Разработана и внедрена система KPI для менеджеров по продажам и региональных директоров департамента продаж
Адаптирована под бизнес-процессы компании и внедрена CRM система на базе Microsoft Dynamic CRM
Построена система контроля за каждой потенциальной сделкой каждого менеджера
Построена и внедрена система взаимодействия менеджеров департамента продаж с подразделениями закупок, бренд менеджеров, запасных частей, логистики, сервиса, региональными дирекциями Райффазен Банк Аваль.
Руководитель розничной сети, Руководитель департамента развития концерна
Концерн «IPG»
Інше
1 рік 6 місяців
06.2007 - 12.2008
Основные задачи в должности Руководитель департамента развития концерна
Разработка и реализация мер по оптимизации работы и повышению эффективности компаний Концерна:
«Ассоциация Производителей Паркета Украины» - продажа натуральных напольных покрытий
«ИнексУкрПаркет» - завод по производству паркета
« Boat Trade Studio» - продажа яхт и катеров Luxery сегмента
«Тихая Гавань» - продажа яхт, катеров, мототехники
Основная задача в должности Руководителя розничной сети «Ассоциации Производителей Паркета Украины»
Обеспечение роста продаж и прибыли каждого подразделения - 7 магазинов по Украине - «Паркетный Мир» гг Киев, Харьков, Днепропетровск, Чернигов, Кривой Рог; «Гипермаркет Паркета» г.Киев; «Паркет Пол» г.Киев.
Контроль и ответственность за 70% объемов продаж компании ( 60 млн. грн. за год)
Руководитель отдела маркетинга, маркетолог
ООО РИА “Импресс”
Видавництва та Поліграфія
1 рік 2 місяці
04.2006 - 06.2007
апрель 2006-декабрь 2006 - маркетолог
январь 2007-июнь 2007 - руководитель отдела маркетинга
Ключова інформація
Чому я навчився за 10+ років у девелопменті та будівництві та вмію робити на дуже високому професійному рівні:
1. Організовувати повний цикл реалізації проекту від концепту до продажу. Підбір та робота з архітектурними студіями, формування ТЗ для проектування, Оцінка Концепту, забезпечення переходу до повностадійного проектування (ЕП, П, РП, РД), Аналіз проектної документації, оптимізація проектних рішень, Формування та оптимізація графіків робіт, закупівель, поставок, комплектації, оплат, Підбір підрядників та постачальників, Координація та контроль всіх етапів та процесів.
2. Формувати та оптимізувати Кошториси, Бюджети, Фінансові моделі, Інвестиційні сценарії.
3. Підбирати та керувати командою з керівників проекту, архітекторів, інженерів, дизайнерів, юристів, закупників, кошторисників, бухгалтерів, фінансистів, маркетологів, концептологів, брокерів/продавців.
4. Організовувати та проводити Тендерні процедури – як за видами робіт, так і за товарами та матеріалами, формування технічних завдань, умов проведення тендеру, підбір підрядників та постачальників, аналіз комерційних пропозицій та рішень, визначення варіантів оптимізації5. 5. Організовувати роботу з мінімізації та виключення корупційних ризиків у процесі реалізації проектів – виявлення та виключення схем зловживань (комерційний підкуп, крадіжка, нераціональне використання коштів), оптимізація процесів та процедур, що мають корупційні ризики, виявлення працівників, замішаних у корупції та розкраданні коштів підприємства.
6. Організовувати та проводити Комплексний Аудит (due diligence) об'єктів нерухомості (земельні ділянки, будинки, будівлі та споруди) – юридичний, технічний, комерційний та формувати комплексне висновки щодо об'єкта - адекватність ціни (з використанням методик експертної оцінки з доходу, витрат, аналогії), умов контракту, варіанти дисконтування/підвищення вартості об'єкта, стратегія та тактика переговорного процесу
7. Проводити комплексний Аналіз ринку нерухомості загалом і під конкретні завдання (наприклад, ринок преміальної заміської нерухомості) – аналіз конкурентів, їх концептів, локацій, об'єктів, темпів будівництва, технологій, комплектації, потенційної собівартості, умов та структури контрактів із покупцями. Визначати їх сильні та слабкі сторони та як оптимізувати наш проект, щоб отримати перевагу.
8. Аналізувати та підбирати земельні ділянки під певний тип нерухомості – комерційна (БЦ, ТРЦ, промисловість), житлова (заміська, багатоповерхова), mix use. Як використовувати данні з публічного кадастру, реєстрів, генеральних планів, детальних планів території та інше.
9. Визначати оптимальні сценарії роботи з об'єктом нерухомості для збільшення його вартості (у тому числі стратегії ремаркетингу, реінженірингу та редевелопменту). Як для окремого об’єкту, та і для комплексної забудови (котеджні містечка, бази відпочинку та інше)
10. Вести переговорний процес та оформлювати угоди на кращих умовах – визначати та застосовувати різні стратегії переговорів покупця та продавця, розуміти та керувати структурою та змістом ключових умов контракту, координувати роботу юристів, нотаріусів, представників фінансових установ. Як при угодах з об'єктами нерухомості, так і корпоративними правами
11. Взаємодіяти з різними людьми на різних рівнях ієрархії та різних видів бізнесу, уміння читати співрозмовника, визначати його мотиви, інтереси, маски, які він носить, стратегії поведінки та переговорів.
Навчався в 1 закладі
Национальная академия природоохранного и курортного строительства
Экономики и менеджмента, Менеджмент Организации, Магистр с отличием
Симферополь, 2005
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Деловой образовательный тур на завод Mitsubishi Electric в Таиланде
Семинары и тренинги от поставщиков оборудования, строительных материалов, подрядчиков по различным направлениям. (2014-2017)
Корпоративные программы обучения для руководителей (2011-2013)
ТОВ «NTA», Семинар «Мастер построения системного отдела продаж на рынке B2B»
Выездной семинар (резиденс) для топ-менеджеров по управлению бизнесом
Пятидневный выездной семинар для топ-менеджеров Концерна «IPG», место проведения Отель Palmira Palace.
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
Категория "В", автомобиль VW POLO
Дмитрий Геннадиевич
Дмитрий Геннадиевич
Операційний директор (девелопмент, будівництво та нерухомість)
Київ
Готовий переїхати: Інші країни
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 годин тому