Працював в 9 компаніях   15 років 4 місяці

Фармацевтика, Промисловість та Виробництво, Енергетика та Енергоносії, Транспорт та Логістика, Державний сектор

Керівник відділу категорійного менеджменту

ПрАТ "Фармацевтична Фірма "Дарниця"

Фармацевтика

11 місяців

05.2023 - 04.2024

Основні завдання:

  • Запровадження категорійного управління та пошук оптимізації витрат.
  • Пошук шляхів оптимізації закупівлі сировини та готової продукції в Україні та за її межами.
  • Побудова нової організаційної структури та плану підвищення експертизи працівників функції закупівель.
  • Оновлення системи КПЕ, що дозволить оцінити ефективність функції.
  • Підготовка майстер даних та створення схем б/п в Creatio для переходу на SAP S/4Hanna.
  • Зменшення транзакційного навантаження на функцію закупівель.
  • Оптимізація норм залишків сировини на складах.
  • Розподіл функції на стратегічний та тактичний напрямки.
  • Написання та імплементація нової політики закупівель, що підвищить прозорість та безпеку прийнятих рішень.

Результат:

  • Обновлено та покращено процес роботи по пошуку, поставці та плануванні потреби в ліцензійних лікарських засобах.
  • Побудовано нову організаційну структуру: 5 категорійних груп (основні напрямки закупівель) та група закупівельного сервісу (вивільнило 5% робочого часу).
  • Складена та реалізована програма підвищення кваліфікації закупівельників.
  • Оновлена система КПЕ з фокусом на економію отриману в результаті проведення закупівельних активностей, консалідації замовлень, перехід на річні рішення та збільшення горизонту планування.
  • Забезпечино вчасний перехід на нову ERP.
  • Оптимізовані процеси ініціювання та погодження договорів з 10 маршрутів до 3 та з залучення 11осіб до 5.
  • Написано та імплементовано нову політику закупівель.
  • Економія > 8% за 9 міс 2023р.
  • Вивільнені кошти за рахунок зміни умов опалти >3%.
  • Консолідовано 6 підкатегорій, що зменшело кількість замовлень на 40%.
  • Покращена оборотність складів на 45%.
  • Написано 5 категорійних стратегій, з яких 2 імплементовано.

Директор із закупівель

ТОВ «Смарт Мерітайм Груп»

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

02.2021 - 11.2022

Основні завдання:

  • Ліквідація ресурсних залежностей.
  • Створення ефективної системи закупівель та постачання.
  • Створення ефективної системи продажу неліквідних ТМЦ.
  • Підбір, формування та розвиток персоналу дирекції із закупівель.

Результат:

  • Отримана економія від проведення закупівельних активностей в залежності від категорії від 5% до 12% бюджету.
  • Впроваджено єдиний довідник номенклатури для верфей та вся номенклатура розподілена на категорії і підкатегорії, що дозволило проводити консолідовані закупівлі.
  • Впроваджено положення та створено систему нетипових продажів, що вивільнило грошові кошти від продажу неліквідів та брузту металів в сумі 19 млн. грн.
  • Впроваджено річне планування на категорії групи В та С, завдяки чому вдалося зменшити транзакційні витрати та зменшити навантаження на власний транспорт на 15%, зменшено навантаження на категорійних менеджерів на 8%.

Директор з комерції та логістики

ПАТ "ПВП"Кривбасвибухпром"

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

07.2019 - 02.2021

Основні завдання:

  • Розширення клієнтської бази.
  • Оптимізація витрат компанії, забезпечення компанії логістичними послугами від внутрішніх та зовнішніх підрядників.
  • Отримання дозволів на придбання та перевезення вибухових речовин.
  • Контроль та забезпечення залишків сировини та запасних частин для безперервного виробництва на мінімальному рівні для автотранспортного цеху (86 автомобілів: технологічний, вантажний та крановий транспорт), заводу з виготовлення вибухових речовин, ремонтного цеху, дільниці зв'язку, залізничного транспорту, адміністративних будівель, складів.

Результат:

  • Часткова автоматизація закупівель (впроваджена система електронних закупівель APS Tender: забезпечений прямий доступ постачальників до закупівельних процедур; участь у закупівельних активностях максимальної кількості постачальників; оптимізовані процеси проведення закупівельних процедур), витрати часу працівників на створення конкурсної документації та проведення активностей зменшено на 40%;
  • Ліквідовано центральний склад та організовано систему «прямих поставок» витратних матеріалів, що зменшило навантаження на автотранспорт підприємства на 25%, економія від ліквідації складу склала 800 тис. грн. на рік.;
  • Оптимізовані логістичні процеси (зменшено з 19 діб до 8 діб строк доставки витратних матеріалів при взаємодії з УЗ - 3 500т./міс);
  • Економія бюджету при проведенні закупівельних активностей, між мінімальною ціною початку та мінімальною ціною закінчення конкурсних закупівель становить 37 млн. грн;
  • Оптимізована штатна чисельність комерційних служб (зменшено з 19 до 9 штатних одиниць);
  • Розроблені нормативні документи, що регламентують систему закупівель, продажів, укладання правочинів та ведення претензійної роботи.
  • Розроблені та виконані плани індивідуального розвитку для працівників дирекції.

Головний фахівець

ПАТ "Укргазвидобування"

Енергетика та Енергоносії

2 роки 4 місяці

03.2017 - 07.2019

  • Планування бюджету за проектами буріння свердловин зовнішніми буровими підрядниками та надання послуг сервісними компаніями.
  • Підготовка тендерної документації - 12 млр. грн. один з найбільших САРексів для компанії.

В.о. начальника відділу забезпечення товарами та послугами Департаменту забезпечення.

ТОВ "Нова Пошта"

Транспорт та Логістика

3 місяці

11.2016 - 02.2017

  • У підпорядкуванні: 6 осіб.
  • Результати: оптімизована робота з постачальниками, досягнуто встановлених показників економії бюджету (7-12%) та плану закупівель відділом на рівні не менше 99,7%.

Фахівець, управління закупівель

ТОВ "Нова пошта"

Транспорт та Логістика

1 рік

12.2015 - 12.2016

  • Робота з ТОП постачальниками.

Фахівець

ТОВ "Спецмехсервіс"

Енергетика та Енергоносії

4 роки 7 місяців

05.2011 - 12.2015

  • Бухгалтер.
  • Створення напрямку ЗЕД з «нуля».

Головний інспектор

Державна митна служба України

Державний сектор

2 роки 7 місяців

11.2008 - 06.2011

Брокер

ПФ "КМ"

Транспорт та Логістика

2 місяці

08.2008 - 10.2008

Ключова інформація

  • Витривалий при роботі в стресовому середовищі - 4 тижні роботи по 16 годин на добу для закінчення стратегічно важливого проекту для компанії. Маю досвід успішного управління змінами та опором в консервативних системах.
  • Орієнтований на результат - в колективі відомий як людина, що сама прокладає дорогу собі та колегам.
  • Автономний - виконував функції заступника голови правління, та керував проектами без сторонньої підтримки.

Додаткова інформація:

  • власний автомобіль та водійське посвідчення (досвід керування 10 років) - готовий до переїзду та відряджень.
  • досвідчений користувач aps тендер, smart тендер, prozorro, Photoshop, CorelDraw, Система «Компас 3D», Power Point, Visio, 1С.

Навчався в 3 закладах

Полтавський Національний університет імені Ю.Кондратюка

Обладнання нафтових і газових промислів

Полтава, 2013

Національна юридична академія імені Я.Мудрого

Кваліфікація юрист

Полтава, Харків, 2010

Полтавська державна аграрна академія

Економіка підприємства

Полтава, 2009

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Додаткова інформація

Тренінги

Професійні тренінги:

  • «Проектний менеджмент» Бізнес-тренер Потапов Сергій, 2021р.;
  • «Переговоры С-уровня», Бізнес-тренер Артур Мартиросян, 2020р.;
  • «Управління постачальниками» Бізнес-тренер Наталія Уразова, 2020р.;
  • «Катергорійний менеджмент» Бізнес-тренер Наталія Уразова, 2019р.;
  • «Проектний менеджмент» Бізнес-тренер Євгеній Камашев, 2019р.;
  • «Фінансовий менеджемент» Бізнес-тренер Пестрецова-Блоцька Ольга, 2019р.;
  • «Ефективне управління постачальниками» Бізнес-тренер Марина Трепова;
  • «Ефективні переговори в закупках» Бізнес-тренер Кравченко Аліна;
  • «Антикризовий менеджмент» Бізнес-тренер Рассулов Влад.

Тренінги з розвитку управлінських навичок:

  • «Руководство и лидерство», Бізнес-тренер Людмила Толстолужська 2020р.,
  • «Емоційний інтелект» Бізнес-тренер Олена Сисоєва 2020р.,
  • «Мистецтво зворотного зв'язку» Бізнес-тренер Наталія Байкалова, 2019р.,
  • «Самоусвідомлення» Бізнес-тренер Наталія Байкалова, 2019р.;
  • «Ситуаційне лідерство» Бізнес-тренер Марина Таран, 2019р.

Олександр Станіславович

Директор із закупівель, комерційний директор

Київ

Готовий переїхати: Київ, Львів, Дніпро, Полтава, Харків

37 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому