Працював в 7 компаніях 20 років 7 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Промисловість та Виробництво, Консалтинг / Аудит
фрілансер
самозанятість
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 6 місяців
06.2022 - до теперішнього часу
аудит бізнес процесів, впровадження управлінського обліку
Фінансовий контролер
Дистрибуція ЗЗР та насіння
Інше
11 місяців
06.2021 - 05.2022
• Бюджетування
• Внутрішній аудит і контроль
Фінансовий директор
Переробка молока
Промисловість та Виробництво
1 рік
05.2020 - 05.2021
- започатковано бюджетування, структуровані витрати, збудовані цфв і розподілено їхній вплив на формування витрат підприємства.
Начальник відділу оптимізації бізнес процесів
агрохолдинг
АПК (Агропромисловий комплекс)
7 місяців
11.2019 - 06.2020
фрілансер
самозайнятість
Консалтинг / Аудит
1 рік 7 місяців
02.2018 - 09.2019
постановка управленческого учета, аудит производства
Керівник фінансової служби елеваторів
KERNEL
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 5 місяців
08.2015 - 01.2018
Керівник фінансової служби Департамента виробництва / фінансовий контролер
KERNEL
АПК (Агропромисловий комплекс)
11 років 1 місяць
07.2004 - 08.2015
Обов'язки та функції:
- створення служби;
- постановка управлінського обліку на підприємствах з переробки соняшнику і цукрових буряків на підприємствах України і Росії;
- розробка і впровадження методології бюджетування;
- автоматизація процесу бюджетування;
- автоматизація процесу виконання бюджетів;
- автоматизація обліку кадрів і розрахунку заробітної плати;
- управління інвестиційними проектами;
- оптимізація витрат;
- оптимізація бізнес-процесів.
Досягнення:
- організовано оптимальну структуру бухгалтерського та управлінського обліків, яка здатна з мінімальними людськими ресурсами в обслуговуванні, працювати з великою кількістю відокремлених бізнес-структур;
- стандартизовано всі облікові процеси на підприємствах; - впроваджено об'єктний облік, як фундамент для управління бізнес-процесами і витратами на них;
- реалізовано інвестиційний проєкт будівництва нового переробного підприємства в умовах діючого виробництва без зупинки технології;
- впроваджено в роботу прозору схему планування, нарахування та обліку заробітної плати і додаткових виплат співробітникам;
- впроваджено автоматизовану систему документообігу. Усі системи реалізовано на базі 1:С і впроваджували спільно з ІТ фахівцями.Translated with DeepL
Ключова інформація
- реорганізація/оптимізація служб;
- постановка управлінського обліку;
- розробка та впровадження методології бюджетування;
- автоматизація процесу виконання бюджету;
- автоматизація обліку кадрів і розрахунку заробітної плати;
- управління інвестиційними проектами;
- оптимізація витрат;
- довгострокове планування;
- впровадження обліку кількісних витрат.
Досягнення:
- організовано оптимальну структуру бухгалтерського та управлінського обліків, яка здатна з мінімальними людськими ресурсами в обслуговуванні, працювати з великою кількістю відокремлених бізнес-структур;
- впроваджено об'єктний облік, як фундамент для управління бізнес-процесами і витратами на них;
- впроваджено в роботу прозору схему планування, нарахування та обліку заробітної плати і додаткових виплат співробітникам;
- впроваджено систему обліку накладних витрат від заявки на закупівлю до постачання на склад заявника.
Усі системи реалізовано на базі 1:С і впроваджували спільно з ІТ фахівцями.Translated with DeepL
Навчався в 2 закладах
Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів міністерства машинобудування
Фінанси та кредит, економіст з фінансової роботи
Суми, 1996
Сумський гДержавний університет
Промышленная электроника, инженер электронной техники
Суми, 1995
Олег
Олег
Фінансовий контролер / керівник служби / заступник з економіки
Полтава
Готовий переїхати: Київ, Львів, Чернівці, Ужгород
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 3 дні тому