Працював в 9 компаніях   6 років 9 місяців

Інтернет, Медицина та Охорона здоров'я, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail, Краса / Фітнес / Спорт, АПК (Агропромисловий комплекс)

Інтернет-маркетолог

Overthesea, інтернет-магазин жіночого одягу преміум сигменту, Дистанційно

Інтернет

1 рік 2 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

Чим займаюся:
- Допомогаю в налаштуванні електронної торгівлі в інтернет-магазині- Таргетинговою рекламою FB та Instagram;
- Аналізом рекламних компаній в Google Analytics 4;
- Аналізом поведінки клієнтів на сайті через систему Hotjar, що дає можливість покращувати конверсію відвідувачів інтернет-магазину

Інтернет-маркетолог

YokoTower, інтернет-магазин дитячих меблів, Дистанційно

Інтернет

1 рік 11 місяців

07.2022 - до теперішнього часу

Чим займаюся:
- Допомагав з створенням інтернет-магазину з 0
- Допомогав в налаштуванні електронної торгівлі в інтернет-магазині
- Веденням Google Adwords
- Таргетинговою рекламою FB та Instagram;
- Аналізом рекламних компаній в Google Analytics 4;
- Аналізом поведінки клієнтів на сайті через систему Hotjar, що дає можливість покращувати конверсію відвідувачів інтернет-магазину
- Підказками щодо впровадженням CRM-системи для скрізної аналітики з реклами;

Інтернет маркетолог

Твоє здоров`я

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки 3 місяці

03.2022 - до теперішнього часу

Чим займаюся:
- Створив новий сайт https://tvoie-zdorovia.lviv.ua/;
- Веденням Google Adwords
- Таргетинговою рекламою FB та Instagram;
- Аналізом рекламних компаній в Google Analytics;
- Аналізом поведінки клієнтів на сайті через систему Hotjar, що дає можливість покращувати конверсію відвідувачів сайту та перетворювати її в ліди;
- Впровадженням CRM-системи для скрізної аналітики з реклами;
- Прослуховуванням дзвінків з клієнтами в Binotel для попередньої оцінки роботи менеджерів з продажу;
- Наданням рекомендації щодо покращення комунікації менеджерів з клієнтами (прописував скрипти спілкування).

Інтернет маркетолог

Молодіжний туризм

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 років 5 місяців

01.2018 - до теперішнього часу

Чим займався:
- Створенням стратегії онлайн-маркетингу компанії;
- Просуванням в соціальних мережах (SMM) й таргетованою рекламою в Facebook та Instagram;
- Веденням Google Adwords;
- Аналізом рекламних компаній в Google Analytics;
- Створенням звітів в Google Data Studio;
- Створив новий сайт з нуля;
- Аналізом трафіку в Serpstat;
- Аналізом поведінки клієнтів на сайті через систему Hotjar, що дає можливість покращувати конверсію відвідувачів сайту в ліди.

Інтернет-маркетолог

Торговий дім Галицька Свіжина, ТзОВ

FMCG

1 рік 6 місяців

02.2021 - 08.2022

Чим займався:

  • Створенням стратегії онлайн-маркетингу компанії;
  • Просуванням в соціальних мережах (SMM) та таргетованою рекламою в Facebook та Instagram;
  • Організацією фото та відео зйомок;
  • Веденням Google Adwords;
  • Аналізом рекламних компаній в Google Analytics;
  • Брав участь у створенні нового інтернет-магазину;
  • Допомагав з підключенням CRM-системи для автоматизації роботи компанії;
  • Допомагав зі створенням програми лояльності;
  • Допомагав у створенні візуальної концепції бренду;
  • Формував ТЗ для брендингової агенції;
  • Реєстрував магазини в Google My Business;
  • Формував звітності та маркетинговий бюджет;
  • Запровадив NPS-cистему для оцінки якості доставки.
    Результати До/Після:
  • 1) Соціальні мережі (до/після): ФБ сторінка - 4300/26 800 підписників.
    Інстаграм - 1500/4300 підписників.
    2) Платна реклама в Google та Facebook: ROAS Facebook реклами доставки - 820%, ROAS Google реклами - 580%
    3) Брендинг:
    - Створена комунікаційна стратегія.
    - Створена візуальна стилістика бренду.
    4) Google My Business:
    Було - 2 акаунти з хаотично зареєстрованими магазинами - 17 шт.
    Стало - 45 зареєстрованих магазинів на 1 акаунті.
    Кожного дня дається зворотний зв'язок на коментарі відвідувачів.
    5) ІТ-частина:Створив з ІТ-командою новий інтернет-магазин (перший в Україні інтернет-магазин для B2B та B2C по продажу м'ясної продукції з можливістю самовиносу з офлайн-магазинів). Також допомагав у виборі СRM-системи та програми лояльності для мережі.
    6) Звітність: Створив шаблони звітів для всіх складових маркетингу компанії.
    7) Команда: Знайшов підрядників для: контенту, ІТ-частини компанії та реєстрації точок на Google.
    8) Запровадив NPS-cистему для сервісу доставки:Увів систему оцінки лояльності клієнтів для сервісу доставки, яка допомагає почути клієнта, визначати його потреби та задовольнити їх.
    9) Організація фотосесій: Організовував фото/відео сесії для зйомок контенту.

Співвласник

Floristix.delivery

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

08.2020 - 03.2021

Займався маркетинговою та ІТ-частиною проекту:

  • Займався маркетинговою та ІТ-частиною проекту:
  • Аналізом ринку та удосконаленням продукту;
  • Створенням контенту (SMM) й таргетованою рекламою в Facebook та Instagram;
  • Створенням інтернет-магазину;
  • Веденням Google Adwords (Пошукові, КМС, ремаркетинг компанії);
  • Аналізом рекламних компаній в Google Analytics;
  • Підготовкою поліграфії;
  • Впровадженням CRM та облікової системи;
  • Іншою операційною діяльністю, не пов'язаною з маркетингом та ІТ.
    Чому закрили?
  • Проект йшов в не великий +, але вирішив з партнером не витрачати весь свій час заради 15 000 грн/місяць
    Який досвід отримав?
  • Досвід створення проекту з повного нуля:

  • від промальовки логотипу до наповнення інтернет-магазину
  • HR-підбір та управління персоналом (в команді було 3 найманих працівники)
  • підрахунок Unit-економіки
  • різні операційні задачі (закупка квітів, ремонт в магазині, доставка і тд.)

Які висновки зробив?

  • Не варто працювати з маленьким локальним бізнесом (занадто малий ринок, немає куди масштабувати)
  • Не варто працювати з продуком, який швидко псується та продається в хороших об'ємах тільки на свята
  • Перед початком роботи варто правильно прорахувати Unit-економіку

та багато інших факторів

Результати:

Проект йшов у не великий +, але ми з партнером вирішили не витрачати весь свій час заради прибутку в розмірі - 15 000 грн/місяць. Середня ціна ліда складала - 180 грн. Проблема - обмежений трафік (люди не часто купляють квіти, тим більше замовляють доставку квітів преміум-сегмента).

Інтернет маркетолог

Інтернет-маркетолог (PPC) в студії художнього татуювання Tattoo Hard Art

Краса / Фітнес / Спорт

10 місяців

04.2020 - 02.2021

Чим займаюся:

  • Створив сайт https://hardarttattoo.com/;
  • Веденням Google Adwords (Пошукові, КМС, ремаркетинг компанії);
  • Аналізом рекламних компаній в Google Analytics;
  • Таргетинговою рекламою FB та Instagram;
  • Аналізом поведінки клієнтів на сайті через систему Hotjar, що дає можливість покращувати конверсію відвідувачів сайту та перетворювати її в ліди.

Маркетолог

Торговий Дім Лемберг

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 11 місяців

03.2018 - 02.2020

  • Відповідав за створення, наповнення, ведення сайту компанії
  • Реєстрував торгову марку для нової продукції
  • Підготовлював всі матеріали до офлайн виставок в даній галузі (банери, палатки, каталоги, ручки і тд)
  • Відповідав за створення власної СRМ системи для автоматизації роботи компанії
  • Проводжив фото та відео зйомки з квадрокоптера
  • Відповідав за роботу з підрядними організаціями (дизайн, поліграфія)
  • Займався брендуванням робочих автомобілів

Інтернет-маркетолог

Шипшина

Інтернет

2 місяці

11.2017 - 01.2018

Чим займався:

  • Веденням Youtube каналу
  • Веденням Google my business
  • Контроль сторінок компанії на прайс-агрегаторах
  • Розміщенням реклами на найбільших по відвідуваності сайтах України
  • Розробленням стратегії рекламної компанії в інтернеті

Ключова інформація

Дата народження: 30 авг 1995

Місце проживання: Львів

Номер телефона: 0932524661

E-mail: igorkohalushchak@gmail.com

Чим займаюся:

  • Створенням стратегії онлайн-маркетингу компанії
  • Створенням/допомога в створенні сайтів, інтернет-магазинів
  • Просуванням в соціальних мережах (SMM) та таргетованою рекламою в Facebook і Instagram
  • Організацією фото та відео зйомок
  • Веденням Google Adwords
  • Аналізом рекламних компаній в Google Analytics
  • Допомогою в підключенні CRM-систем для автоматизації роботи компанії
  • Допомогаю в створенні програми лояльності
  • Допомогаю в створенні візуальної концепції брендів
  • Формуванням ТЗ для брендової агенції
  • Реєстрацією магазинів в Google my business
  • Формуванням звітності та бюджету для маркетингу

Навчався в 2 закладах

Львівський національний аграрний університет

Землевпорядкування

Львів, 2017

Екологічний коледж ЛНАУ

Землевпорядкування

Львів, 2014

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Ігор Степанович

Інтернет-маркетолог, Digital marketing manager, таргетолог, маркетолог, Facebook ads, Google ads

Львів

28 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому