Працював в 5 компаніях 27 років 6 місяців
FMCG, Інше
Менеджер (управитель) із збуту (регіональний) Північно-західний регіон (Львівська, Волинська і Рівне
Оболонь, ПАТ
FMCG
10 років 8 місяців
05.2015 - до теперішнього часу
Контроль за виконанням планових завдань з обсягiв реалізацiї продукцiї шляхом формування (на договiрнiй основі) каналiв розподiлу продукцiї i збутової мережi та органiзацiї процесу руху (просування) товарів до кiнцевого покупця у регіоні;
контроль і координація роботи менеджерів (управителів) із збуту (з дистрибуції) відділу регіональних продаж, розподіл між ними планових показників та оперативних завдань, спрямування їхньої діяльністі на досягнення максимальних результатів;
контроль за забезпеченням наявностi необхiдного асортименту товарів в мiсцях роздрiбної торгiвлi, їx вигiдного розмiщення у торговому пpocтopi, рекламної i технiчної пiдтримки роздрiбної торгiвлi вiдповiдно до корпоративних стандартів мерчандайзингу;
ведення договiрних вiдносин та забезпечення ефективної взаємодiї з торговими партнерами пiдприємства (пiдприємствами роздрiбної торгiвлi, iншими бізнес - суб'єктами) в процесi збутової дiяльностi і встановлення взаємовигiдних партнерських стосунків з ними на договiрнiй основі;
контроль і вживання заходів для покращення економiчного стану і ринкових позицiй пiдприємства шляхом виявлення та активiзацiї факторiв, здатних збiльшити обсяги реалiзацiї продукції, прискорення збуту, скорочення збутових витрат;
організація ефективної діяльності підпорядкованого торгового персоналу, спрямованого на забезпечення наявності оптимальної кількості та асортименту товару в місцях роздрібної торгівлі, його вигідного позиціювання у торговому просторі, рекламного і технічного супроводження продажів.
Менеджер (управитель) із збуту (територіальний) (Чернігівська і Сумська області)
Оболонь, ПАТ
FMCG
3 роки
06.2012 - 05.2015
Планування, організація, контроль та оцінка всіх етапів продажів продукції на території;
керівництво діяльністі торгового персоналу;
участь в організації та проведенні маркетингових досліджень;
вивчення закріпленої території, визначення місць роздрібної торгівлі, формування каналів розподілу продукції і збутової мережі;
ефективна діяльність підпорядкованого торгового персоналу, спрямованого на забезпечення наявності оптимальної кількості та асортименту товару в місцях роздрібної торгівлі, його вигідного позиціювання у торговому просторі, рекламного і технічного супроводження продажів, забезпечення використання корпоративних стандартів мерчандайзингу продукції;
організація систематичного і планомірного відвідання підпорядкованим торговим персоналом місць роздрібної торгівлі для проведення заходів з мерчендайзингу, інших заходів з просування продукції і заохочення продажів, вивчення думки споживачів і клієнтів, контроль за процесом торгівлі, відстежування обсягів продажів, вивчення діяльності конкурентів тощо.
Досягення: - збільшення долі продажів продукції ПАТ Оболонь до 34%;
- доведення активної клієнтської бази до 94% по території.
Фахівець із методів розширення ринків збуту (супервайзер) (Чернігівська і Сумська область)
Оболонь, ПАТ
FMCG
2 роки 11 місяців
08.2009 - 06.2012
Організація, контроль процесів просування продукції підприємства до кінцевого покупця на закріпленій території обслуговування;
оперативне керівництво діяльністю підпорядкованого торгового персоналу (агентів комерційних) та взаємодію з торговими клієнтами та партнерами підприємства, що діють на відповідній території обслуговування, забезпечуючи ефективну реалізацію політики, планів та програм підприємства у сфері збуту продукції;
організація і проведення маркетингових досліджень, заходів з рекламування продукції та заохочення продажів;
вивчення території, району, роздрібно-торговельної мережі, розробка і реалізація схеми встановлення ділових зв'язків з потенційними торговими партнерами підприємства і мотивації до співпраці;
виконання поставлених завдань з обсягів реалізації продукції підприємства для збільшення обсягів реалізації шляхом організації ефективного застосування інструментів мерчандайзингу;
контроль за присутністю в місцях продажів асортименту продукції, вживання заходів щодо підтримання товарних запасів на необхідному рівні, вирішення питання заміни одного асортименту іншим, контроль стану виконання замовлень клієнтів.
Досягнення: - доля продажів ПАТ Оболонь на території збільшилась до 36%;
- активна клієнтська база зросла до 95% ТРТ.
Торговий представник FMCG
ТОВ Лодіс, м. Суми
FMCG
3 роки
09.2006 - 08.2009
Продаж продукції ПАТ Оболонь; розвиток клієнтської бази; проведення переговорів із ключовими клієнтами.
Досягнення: - доля продажів продукції ПАТ Оболонь зріс до 44% по території;
- активна клієнтська склала 96% ТРТ.
Командир ВУ саб, Командир взводу дивізіону курсантів, Командир РМЗ
В/ч А 1802 м. Сміла, ВІРВіА СумДУ
Інше
8 років 2 місяці
07.1998 - 08.2006
Ключова інформація
Великий та успішний досвід управління персоналом; планування, організація, контроль та оцінка всіх етапів продажу продукції; формування стратегії розвитку регіону; аналіз роботи торгової команди і продажів продукції; проведення переговорів із ключовими клієнтами і дистрибуторськими компаніями.
Досягення: - збільшення долі продажів ПАТ Оболонь у регіоні до 21%;
- доведення активної клієнтської бази по регіону до рівня 91% ТРТ.
Навчався в 1 закладі
ВІА при СумДУ
Офіцер тактичного рівня, бакалавр
Суми, 1998
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
кат. В і С, стаж водіння з 1996 року.
Захоплення та інтереси
Граю у футбол, дивлюся бейсбол, баскетбол, обираю активний відпочинок на природі, читання.
Сімейний стан
Одружений, виховую доньку 19 років.
Євген
Євген
Регіональний менеджер, Комерційний директор

Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому