Працював в 5 компаніях   27 років 6 місяців

FMCG, Інше

Менеджер (управитель) із збуту (регіональний) Північно-західний регіон (Львівська, Волинська і Рівне

Оболонь, ПАТ

FMCG

10 років 8 місяців

05.2015 - до теперішнього часу

Контроль за виконанням планових завдань з обсягiв реалізацiї продукцiї шляхом формування (на договiрнiй основі) каналiв розподiлу продукцiї i збутової мережi та органiзацiї процесу руху (просування) товарів до кiнцевого покупця у регіоні;

контроль і координація роботи менеджерів (управителів) із збуту (з дистрибуції) відділу регіональних продаж, розподіл між ними планових показників та оперативних завдань, спрямування їхньої діяльністі на досягнення максимальних результатів;

контроль за забезпеченням наявностi необхiдного асортименту товарів в мiсцях роздрiбної торгiвлi, їx вигiдного розмiщення у торговому пpocтopi, рекламної i технiчної пiдтримки роздрiбної торгiвлi вiдповiдно до корпоративних стандартів мерчандайзингу;

ведення договiрних вiдносин та забезпечення ефективної взаємодiї з торговими партнерами пiдприємства (пiдприємствами роздрiбної торгiвлi, iншими бізнес - суб'єктами) в процесi збутової дiяльностi і встановлення взаємовигiдних партнерських стосунків з ними на договiрнiй основі;

контроль і вживання заходів для покращення економiчного стану і ринкових позицiй пiдприємства шляхом виявлення та активiзацiї факторiв, здатних збiльшити обсяги реалiзацiї продукції, прискорення збуту, скорочення збутових витрат;

організація ефективної діяльності підпорядкованого торгового персоналу, спрямованого на забезпечення наявності оптимальної кількості та асортименту товару в місцях роздрібної торгівлі, його вигідного позиціювання у торговому просторі, рекламного і технічного супроводження продажів.

Менеджер (управитель) із збуту (територіальний) (Чернігівська і Сумська області)

Оболонь, ПАТ

FMCG

3 роки

06.2012 - 05.2015

Планування, організація, контроль та оцінка всіх етапів продажів продукції на території;

керівництво діяльністі торгового персоналу;

участь в організації та проведенні маркетингових досліджень;

вивчення закріпленої території, визначення місць роздрібної торгівлі, формування каналів розподілу продукції і збутової мережі;

ефективна діяльність підпорядкованого торгового персоналу, спрямованого на забезпечення наявності оптимальної кількості та асортименту товару в місцях роздрібної торгівлі, його вигідного позиціювання у торговому просторі, рекламного і технічного супроводження продажів, забезпечення використання корпоративних стандартів мерчандайзингу продукції;

організація систематичного і планомірного відвідання підпорядкованим торговим персоналом місць роздрібної торгівлі для проведення заходів з мерчендайзингу, інших заходів з просування продукції і заохочення продажів, вивчення думки споживачів і клієнтів, контроль за процесом торгівлі, відстежування обсягів продажів, вивчення діяльності конкурентів тощо.

Досягення: - збільшення долі продажів продукції ПАТ Оболонь до 34%;

  • доведення активної клієнтської бази до 94% по території.

Фахівець із методів розширення ринків збуту (супервайзер) (Чернігівська і Сумська область)

Оболонь, ПАТ

FMCG

2 роки 11 місяців

08.2009 - 06.2012

Організація, контроль процесів просування продукції підприємства до кінцевого покупця на закріпленій території обслуговування;

оперативне керівництво діяльністю підпорядкованого торгового персоналу (агентів комерційних) та взаємодію з торговими клієнтами та партнерами підприємства, що діють на відповідній території обслуговування, забезпечуючи ефективну реалізацію політики, планів та програм підприємства у сфері збуту продукції;

організація і проведення маркетингових досліджень, заходів з рекламування продукції та заохочення продажів;

вивчення території, району, роздрібно-торговельної мережі, розробка і реалізація схеми встановлення ділових зв'язків з потенційними торговими партнерами підприємства і мотивації до співпраці;

виконання поставлених завдань з обсягів реалізації продукції підприємства для збільшення обсягів реалізації шляхом організації ефективного застосування інструментів мерчандайзингу;

контроль за присутністю в місцях продажів асортименту продукції, вживання заходів щодо підтримання товарних запасів на необхідному рівні, вирішення питання заміни одного асортименту іншим, контроль стану виконання замовлень клієнтів.

Досягнення: - доля продажів ПАТ Оболонь на території збільшилась до 36%;

- активна клієнтська база зросла до 95% ТРТ.

Торговий представник FMCG

ТОВ Лодіс, м. Суми

FMCG

3 роки

09.2006 - 08.2009

Продаж продукції ПАТ Оболонь; розвиток клієнтської бази; проведення переговорів із ключовими клієнтами.

Досягнення: - доля продажів продукції ПАТ Оболонь зріс до 44% по території;

- активна клієнтська склала 96% ТРТ.

Командир ВУ саб, Командир взводу дивізіону курсантів, Командир РМЗ

В/ч А 1802 м. Сміла, ВІРВіА СумДУ

Інше

8 років 2 місяці

07.1998 - 08.2006

Ключова інформація

Великий та успішний досвід управління персоналом; планування, організація, контроль та оцінка всіх етапів продажу продукції; формування стратегії розвитку регіону; аналіз роботи торгової команди і продажів продукції; проведення переговорів із ключовими клієнтами і дистрибуторськими компаніями.

Досягення: - збільшення долі продажів ПАТ Оболонь у регіоні до 21%;

  • доведення активної клієнтської бази по регіону до рівня 91% ТРТ.

Навчався в 1 закладі

ВІА при СумДУ

Офіцер тактичного рівня, бакалавр

Суми, 1998

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

кат. В і С, стаж водіння з 1996 року.

Захоплення та інтереси

Граю у футбол, дивлюся бейсбол, баскетбол, обираю активний відпочинок на природі, читання.

Сімейний стан

Одружений, виховую доньку 19 років.

Євген

Регіональний менеджер, Комерційний директор

Львів

25 000 грн

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому