Працював в 5 компаніях 15 років 1 місяць
Шоу-бізнес, Транспорт та Логістика, Будівництво
Керівник кіностудії
ТОВ "Атом Фільм"
Шоу-бізнес
4 роки 10 місяців
09.2017 - 07.2022
1. Зниження експлуатаційних витрат по функціонуванню знімального комплексу (економія коштів на енергоресурси та інші витрати);
2. Створення комфортних умов роботи інших підрозділів компанії на території комплексу;
3. Організація управління службами охорони приміщень, клінінгу, технічної експлуатації приміщень комплексу;
4. Створення системи безпеки на території комплексу (прогнозування та запобігання небезпечним ситуаціям, пожежам, замиканням, затопленням тощо);
5. Розробка і впровадження системи складського обліку знімального реквізиту з нуля (база 1С);
6. Розробка сайту і сполучення з базою 1С;
7. Контроль закупівлі будівельного матеріалу на проєкти;
8. Організація демонтажу декорацій з подальшим використанням матеріалів;
9. Формування річних бюджетів і контроль їх виконання;
10. Створення ефективної команди.
Керівник складського комплексу
ТОВ «Офіс Менеджмент» (БФ Термінал)
Транспорт та Логістика
6 років 10 місяців
08.2010 - 06.2017
Керівник складського комплексу травень 2014р. - липень 2017 р. (40 000 м.кв. складських приміщень та 150 000 м.кв. прилеглої территорії).
1. Підбір персоналу складу, розподіл внутрішніх ресурсів;
2. Контроль і організація обліку ТМЦ;
3. Контроль стану основних засобів;
4. Управління інфраструктурою складського комплексу;
5. Забезпечення раціонального використання складських площ;
6. 3PL - послуги.
7. Обладнання майданчика для зйомок програми "Майстер Шеф":
- Розрахунок доставки декорацій;
- Розміщення декорацій згідно з технічним завданням.
Керівник господарського відділу вересень 2010р. - травень 2014р.
1. Організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт;
2. Прийняття участі в розробці планів поточних і капітальних ремонтів основних фондів;
3. Забезпечення господарським обслуговуванням і належним станом приміщень, в яких розташовані підрозділи підприємства;
4. Забезпечення підрозділів підприємства меблями, засобами зв'язку, інвентарем і наглядом за їх збереженням і працездатністю;
5. Організація оформлення необхідних документів на надання послуг, отримання та зберігання матеріального приладдя, введення їх обліку та складання встановленої звітності;
6. Організація проведення робіт з благоустрою, озеленення та прибирання території, святкового оформлення фасадів будівель, прохідних.
7. Проведення щомісячних, квартальних, річних інвентаризацій.
8. Здійснення приймання на склад, зважування, зберігання і видачу зі складу різних матеріальних цінностей;
9. Перевірка відповідності прийнятих цінностей супровідним документам;
10. Переміщення матеріальних цінностей до місць зберігання вручну або за допомогою штабелерів та інших механізмів з розкладкою (сортуванням) їх за видами;
11. Управління роботою з навантаження, вивантаження вантажів і розміщення їх усередині складу;
12. Комплектація партій матеріальних цінностей за заявками клієнтів;
13. Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, що складуються, і дотримання режимів зберігання;
14. Забезпечення правил оформлення і здачі прибутково-видаткових документів, складання встановленої звітності;
15. Ведення обліковості складських операцій.
Провідний спеціаліст відділу логістики / в.о. начальника відділу логістики
ТОВ « Все для Воріт» (ТОВ Дорхан Груп)
Транспорт та Логістика
1 рік 8 місяців
07.2008 - 03.2010
1. Забезпечення українських філій (Київ, Сімферополь, Одеса, Львів) витратними матеріалами, послугами та основними засобами;
2. Пошук нових постачальників;
3. Проведення переговорів і підписання договорів з постачальниками; 4. Ведення бази постачальників, ведення документообігу;
5. Забезпечення транспортного процесу (доставка по Києву, в транспортну компанію і за безкоштовними напрямками);
6. Замовлення транспорту для доставки товару замовникам за безкоштовними напрямками;
7. Ведення доставки замовлень через транспортну компанію (завдання на склад, завдання водієві і вирішення всіх питань, пов'язаних з доставкою і з замовниками);
8. Ведення замовлень позначених на відвантаження;
9. Складання звітності по доставках, ведення обліку витрат палива на доставку і витрати грошових коштів на безкоштовну доставку;
10. Контроль роботи складу готової продукції;
11. Сертифікація продукції та обладнання;
12. Розрахунок і замовлення комплектуючих з Москви і Китаю;
13. Складання місячних, квартальних і річних бюджетів;
14. Контроль грошових коштів;
15. Підготовка документів для брокерських організацій;
16. Контроль розподілу товару і комплектуючих між філіями;
17. Робота з органами сертифікації, митницями, брокерськими організаціями, транспортно - експедиторськими організаціями.
Інженер технічного департаменту (впроваджувач)
ТОВ «Нафтогаз Кард»
Будівництво
1 рік
06.2007 - 06.2008
1. Робота з системами електронних платежів;
2. Впровадження обладнання на АЗС і нафтобази (проект МНС);
3. Підготовка об'єкта (протяжка кабелів і необхідних телекомунікацій); 4. Встановлення обладнання;
5. Налаштування обладнання;
6. Контроль стану об'єкта за допомогою віддаленого доступу;
7. Підготовка інструкцій з користування обладнанням;
8. Робота над проєктною документацією;
9. Складання прайс-листів для кожного об'єкта.
Менеджер логіст міжнародних транспортних перевезень
ТОВ "Епіцентр К"
Транспорт та Логістика
3 місяці
08.2006 - 11.2006
1. Робота з програмами Della, Lardi;
2. Виписка документів на рейс;
3. Контроль пересування вантажу;
4. Розрахунок пробігів.
Навчався в 1 закладі
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Хіміко-технологічний/інженер-технолог
Киев, 2007
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Дмитро Сергійович
Дмитро Сергійович
Керівник складського комплексу
Київ
Готовий переїхати: Бровари
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 14 годин тому