Працював в 5 компаніях   15 років 1 місяць

Шоу-бізнес, Транспорт та Логістика, Будівництво

Керівник кіностудії

ТОВ "Атом Фільм"

Шоу-бізнес

4 роки 10 місяців

09.2017 - 07.2022

1. Зниження експлуатаційних витрат по функціонуванню знімального комплексу (економія коштів на енергоресурси та інші витрати);

2. Створення комфортних умов роботи інших підрозділів компанії на території комплексу;

3. Організація управління службами охорони приміщень, клінінгу, технічної експлуатації приміщень комплексу;

4. Створення системи безпеки на території комплексу (прогнозування та запобігання небезпечним ситуаціям, пожежам, замиканням, затопленням тощо);

5. Розробка і впровадження системи складського обліку знімального реквізиту з нуля (база 1С);

6. Розробка сайту і сполучення з базою 1С;

7. Контроль закупівлі будівельного матеріалу на проєкти;

8. Організація демонтажу декорацій з подальшим використанням матеріалів;

9. Формування річних бюджетів і контроль їх виконання;

10. Створення ефективної команди.

Керівник складського комплексу

ТОВ «Офіс Менеджмент» (БФ Термінал)

Транспорт та Логістика

6 років 10 місяців

08.2010 - 06.2017

Керівник складського комплексу травень 2014р. - липень 2017 р. (40 000 м.кв. складських приміщень та 150 000 м.кв. прилеглої территорії).

1. Підбір персоналу складу, розподіл внутрішніх ресурсів;

2. Контроль і організація обліку ТМЦ;

3. Контроль стану основних засобів;

4. Управління інфраструктурою складського комплексу;

5. Забезпечення раціонального використання складських площ;

6. 3PL - послуги.

7. Обладнання майданчика для зйомок програми "Майстер Шеф":

- Розрахунок доставки декорацій;

- Розміщення декорацій згідно з технічним завданням.

Керівник господарського відділу вересень 2010р. - травень 2014р.

1. Організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт;

2. Прийняття участі в розробці планів поточних і капітальних ремонтів основних фондів;

3. Забезпечення господарським обслуговуванням і належним станом приміщень, в яких розташовані підрозділи підприємства;

4. Забезпечення підрозділів підприємства меблями, засобами зв'язку, інвентарем і наглядом за їх збереженням і працездатністю;

5. Організація оформлення необхідних документів на надання послуг, отримання та зберігання матеріального приладдя, введення їх обліку та складання встановленої звітності;

6. Організація проведення робіт з благоустрою, озеленення та прибирання території, святкового оформлення фасадів будівель, прохідних.

7. Проведення щомісячних, квартальних, річних інвентаризацій.

8. Здійснення приймання на склад, зважування, зберігання і видачу зі складу різних матеріальних цінностей;

9. Перевірка відповідності прийнятих цінностей супровідним документам;

10. Переміщення матеріальних цінностей до місць зберігання вручну або за допомогою штабелерів та інших механізмів з розкладкою (сортуванням) їх за видами;

11. Управління роботою з навантаження, вивантаження вантажів і розміщення їх усередині складу;

12. Комплектація партій матеріальних цінностей за заявками клієнтів;

13. Забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей, що складуються, і дотримання режимів зберігання;

14. Забезпечення правил оформлення і здачі прибутково-видаткових документів, складання встановленої звітності;

15. Ведення обліковості складських операцій.

Провідний спеціаліст відділу логістики / в.о. начальника відділу логістики

ТОВ « Все для Воріт» (ТОВ Дорхан Груп)

Транспорт та Логістика

1 рік 8 місяців

07.2008 - 03.2010

1. Забезпечення українських філій (Київ, Сімферополь, Одеса, Львів) витратними матеріалами, послугами та основними засобами;

2. Пошук нових постачальників;

3. Проведення переговорів і підписання договорів з постачальниками; 4. Ведення бази постачальників, ведення документообігу;

5. Забезпечення транспортного процесу (доставка по Києву, в транспортну компанію і за безкоштовними напрямками);

6. Замовлення транспорту для доставки товару замовникам за безкоштовними напрямками;

7. Ведення доставки замовлень через транспортну компанію (завдання на склад, завдання водієві і вирішення всіх питань, пов'язаних з доставкою і з замовниками);

8. Ведення замовлень позначених на відвантаження;

9. Складання звітності по доставках, ведення обліку витрат палива на доставку і витрати грошових коштів на безкоштовну доставку;

10. Контроль роботи складу готової продукції;

11. Сертифікація продукції та обладнання;

12. Розрахунок і замовлення комплектуючих з Москви і Китаю;

13. Складання місячних, квартальних і річних бюджетів;

14. Контроль грошових коштів;

15. Підготовка документів для брокерських організацій;

16. Контроль розподілу товару і комплектуючих між філіями;

17. Робота з органами сертифікації, митницями, брокерськими організаціями, транспортно - експедиторськими організаціями.

Інженер технічного департаменту (впроваджувач)

ТОВ «Нафтогаз Кард»

Будівництво

1 рік

06.2007 - 06.2008

1. Робота з системами електронних платежів;

2. Впровадження обладнання на АЗС і нафтобази (проект МНС);

3. Підготовка об'єкта (протяжка кабелів і необхідних телекомунікацій); 4. Встановлення обладнання;

5. Налаштування обладнання;

6. Контроль стану об'єкта за допомогою віддаленого доступу;

7. Підготовка інструкцій з користування обладнанням;

8. Робота над проєктною документацією;

9. Складання прайс-листів для кожного об'єкта.

Менеджер логіст міжнародних транспортних перевезень

ТОВ "Епіцентр К"

Транспорт та Логістика

3 місяці

08.2006 - 11.2006

1. Робота з програмами Della, Lardi;

2. Виписка документів на рейс;

3. Контроль пересування вантажу;

4. Розрахунок пробігів.

Навчався в 1 закладі

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Хіміко-технологічний/інженер-технолог

Киев, 2007

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Дмитро Сергійович

Керівник складського комплексу

Київ

Готовий переїхати: Бровари

40 років

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 14 годин тому