Працювала в 7 компаніях 11 років 10 місяців
IT, Фінансові послуги, Послуги для населення - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Помічник голови правління
Funteq Inc.
IT
5 років 5 місяців
09.2017 - 01.2023
-Робота з інформаціийними ресурсами, підготовка та обробка діловоі інформаціі.
-Організація ділових та особистих поїздок (бронювання квитків, готелів, трансферів тощо).
-Ведення ділової та особистої переписки від імені керівника.
-Підбір та адаптація персоналу, участь у формуванні корпоративної культури (HR-напрямок).
-Організація офісних та особистих заходів.
-Фінансовий контроль: видача заробітноії плати, оплата рахунків (особистих та офісних), здійснення грошових переказів.
-Координація обслуговування автомобілів.
-Закупівля подарунків, особистих речей, офісного інвентарю, продуктів.
-Пошук та оренда житла / офісних приміщень.
-Організація переїздів та повнй супровід адаптації на нових локаціях.
-Комунікація з бізнес-партнерами, друзями, домашнім і офісним персоналом.
-Організація медичних прийомів та записів до лікарів для керівництва та членів його родини.
-Повне адміністрування побутових і життєвих потреб керівника та його сім’ї.
Помічник голови правління
Голден Груп
Фінансові послуги
1 рік 2 місяці
07.2016 - 09.2017
-Планування та координація робочого графіка голови правління компанії.
-Ведення та контроль внутрішнього і зовнішнього документообігу.
-Робота з інформаційними ресурсами, пошук і систематизація даних.
-Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в системі 1С.
-Підготовка та упорядкування офіційних листів і запитів від імені керівника.
-Організація ділових поїздок: оформлення віз, бронювання квитків, проживання, трансферів.
-Підготовка аналітичних, зведених та фінансових звітів.
-Контроль виконання доручень голови правліннядиректорами дочірніх компаній.
-Підбір персоналу на адміністративні та допоміжні позиції.
-Координація логістики транспорту центрального офісу.
Помічник голови правління
«Універсальний»
Послуги для населення - інше
11 місяців
12.2014 - 10.2015
-Контроль виконання доручень та завдань, поставлених директором компанії.
-Підготовка аналітичних, зведених та звітних матеріалів для керівництва.
-Планування та координація робочого графіка директора.
Асистент генерального директора, клієнт-менеджер (керівник відділу – штат 16 осіб).
InterContinental Kyiv
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 місяців
04.2014 - 11.2014
Адміністративна та організаційна підтримка:
-Планування та координація робочого дня керівника,ведення графіку зустрічей.
-Організація зустрічеий, ділових переговорів і робочих поїздок.
-Бронювання квитків, готелів та інших логістичних послуг.
-Адміністративна підтримка керівника в щоденній діяльності.
-Контроль документообігу, ведення ділового листування.
-Робота з інформаційними ресурсами керівника.
-Прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідноїкореспонденції.
-Підбір персоналу та супровід процесу найму.
Маркетинг та робота з клієнтами:
-Впровадження нових продуктів і послуг.
-Розробка індивідуальних пакетів послуг для клієнтів.
-Проведення огляду ринку, аналіз конкурентів.
-Визначення цільової аудиторії для продуктів/послуг.
-Ведення та оновлення клієнтської бази.
-Робота з VIP-клієнтами, забезпечення високого рівняобслуговування.
Фахівець інформаційно-довідкової служби, клієнт-менеджер
«Атлант - М»
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 1 місяць
03.2012 - 04.2014
-Обробка звернень та скарг клієнтів, перенаправлення інформації до відповідних підрозділів.
-Надання інформаційної та технічної підтримки чинним клієнтам.
-Ведення обліку вхідних та вихідних телефонних дзвінків.
-Проведення інтерв’ю з представниками цільової аудиторії з метою аналізу потреб та покращення сервісу.
Менеджер роботи з клієнтами.
«Система А»
Послуги для населення - інше
1 рік
09.2007 - 08.2008
-Пошук нових клієнтів і ведення актуальної клієнтської бази.
-Визначення та аналіз цільової аудиторії для ефективної комунікації та просування послуг.
-Проведення анкетування, збір та обробка персональних даних клієнтів відповідно до стандартів конфіденційності.
-Участь у розробці та впровадженні нових продуктів і сервісів.
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення високого рівня клієнтського досвіду.
Менеджер роботи з клієнтами.
Туристична агенція «Paseidon»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
5 місяців
03.2006 - 07.2006
-Продаж туристичних послуг та проведення екскурсійних турів.
-Зустріч, супровід та розміщення туристів, забезпечення високого рівня сервісу.
-Проведення соціальних опитувань та анкетування клієнтів/ учасників турів.
-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних запитів клієнтів.
Ключова інформація
У моїй особі Ви знайдете надійного помічника, якому можна довірити вирішення повсякденних завдань, не витрачаючи на них свій цінний час.
Моя мета — заощадити Ваш час, забезпечивши високий рівень виконання побутових і організаційних справ.
Головне — Ви отримаєте відповідальну, уважну й надійну людину, якій дійсно можна довіряти.
Буду рада відповісти на всі Ваші запитання — звертайтесь у зручний для Вас спосіб.
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка
Факультет: географічний
2009
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
поглиблений
Курси, тренінги, сертифікати
LABA " HR- менеджер 2.0"
Додаткова інформація
РЕЛЕВАНТНІ НАВИЧКИ
-Планування та координація
-Організація поїздок
-Організація заходів
-Ведення та контроль документообігу
-Дослідження ринку
-Аналіз даних
-Підбір та адаптація персоналу
-Управління командою
-Наставництво
-Прийняття рішень
-Вирішення проблем
HARD SKILLS
-Google calendar
-Apple calendar
-Google Drive
-TRELLO
-Canva
-Word
-Excel
Посвідчення водія
Водійські права, категорії С.
Стаж водіння постійний з 2008 року.
Особисті якості
Активна та цілеспрямована, комунікабельна, наполеглива, з вираженими лідерськими якостями. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Вмію ефективно розподіляти пріоритети відповідно до поставлених завдань, організовувати та оптимізувати власну роботу. Швидко навчаюся та легко адаптуюсь до нових умов і змін.
Наталія
Наталія
Помічник керівника

Київ
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому