Працювала в 7 компаніях   11 років 10 місяців

IT, Фінансові послуги, Послуги для населення - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Помічник голови правління

Funteq Inc.

IT

5 років 5 місяців

09.2017 - 01.2023

-Робота з інформаціийними ресурсами, підготовка та обробка діловоі інформаціі.

-Організація ділових та особистих поїздок (бронювання квитків, готелів, трансферів тощо).

-Ведення ділової та особистої переписки від імені керівника.

-Підбір та адаптація персоналу, участь у формуванні корпоративної культури (HR-напрямок).

-Організація офісних та особистих заходів.

-Фінансовий контроль: видача заробітноії плати, оплата рахунків (особистих та офісних), здійснення грошових переказів.

-Координація обслуговування автомобілів.

-Закупівля подарунків, особистих речей, офісного інвентарю, продуктів.

-Пошук та оренда житла / офісних приміщень.

-Організація переїздів та повнй супровід адаптації на нових локаціях.

-Комунікація з бізнес-партнерами, друзями, домашнім і офісним персоналом.

-Організація медичних прийомів та записів до лікарів для керівництва та членів його родини.

-Повне адміністрування побутових і життєвих потреб керівника та його сім’ї.

Помічник голови правління

Голден Груп

Фінансові послуги

1 рік 2 місяці

07.2016 - 09.2017

-Планування та координація робочого графіка голови правління компанії.

-Ведення та контроль внутрішнього і зовнішнього документообігу.

-Робота з інформаційними ресурсами, пошук і систематизація даних.

-Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції в системі 1С.

-Підготовка та упорядкування офіційних листів і запитів від імені керівника.

-Організація ділових поїздок: оформлення віз, бронювання квитків, проживання, трансферів.

-Підготовка аналітичних, зведених та фінансових звітів.

-Контроль виконання доручень голови правліннядиректорами дочірніх компаній.

-Підбір персоналу на адміністративні та допоміжні позиції.

-Координація логістики транспорту центрального офісу.

Помічник голови правління

«Універсальний»

Послуги для населення - інше

11 місяців

12.2014 - 10.2015

-Контроль виконання доручень та завдань, поставлених директором компанії.

-Підготовка аналітичних, зведених та звітних матеріалів для керівництва.

-Планування та координація робочого графіка директора.

Асистент генерального директора, клієнт-менеджер (керівник відділу – штат 16 осіб).

InterContinental Kyiv

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

8 місяців

04.2014 - 11.2014

Адміністративна та організаційна підтримка:

-Планування та координація робочого дня керівника,ведення графіку зустрічей.

-Організація зустрічеий, ділових переговорів і робочих поїздок.

-Бронювання квитків, готелів та інших логістичних послуг.

-Адміністративна підтримка керівника в щоденній діяльності.

-Контроль документообігу, ведення ділового листування.

-Робота з інформаційними ресурсами керівника.

-Прийом, реєстрація та розподіл вхідної та вихідноїкореспонденції.

-Підбір персоналу та супровід процесу найму.

Маркетинг та робота з клієнтами:

-Впровадження нових продуктів і послуг.

-Розробка індивідуальних пакетів послуг для клієнтів.

-Проведення огляду ринку, аналіз конкурентів.

-Визначення цільової аудиторії для продуктів/послуг.

-Ведення та оновлення клієнтської бази.

-Робота з VIP-клієнтами, забезпечення високого рівняобслуговування.

Фахівець інформаційно-довідкової служби, клієнт-менеджер

«Атлант - М»

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 1 місяць

03.2012 - 04.2014

-Обробка звернень та скарг клієнтів, перенаправлення інформації до відповідних підрозділів.

-Надання інформаційної та технічної підтримки чинним клієнтам.

-Ведення обліку вхідних та вихідних телефонних дзвінків.

-Проведення інтерв’ю з представниками цільової аудиторії з метою аналізу потреб та покращення сервісу.

Менеджер роботи з клієнтами.

«Система А»

Послуги для населення - інше

1 рік

09.2007 - 08.2008

-Пошук нових клієнтів і ведення актуальної клієнтської бази.

-Визначення та аналіз цільової аудиторії для ефективної комунікації та просування послуг.

-Проведення анкетування, збір та обробка персональних даних клієнтів відповідно до стандартів конфіденційності.

-Участь у розробці та впровадженні нових продуктів і сервісів.

-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення високого рівня клієнтського досвіду.

Менеджер роботи з клієнтами.

Туристична агенція «Paseidon»

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

5 місяців

03.2006 - 07.2006

-Продаж туристичних послуг та проведення екскурсійних турів.

-Зустріч, супровід та розміщення туристів, забезпечення високого рівня сервісу.

-Проведення соціальних опитувань та анкетування клієнтів/ учасників турів.

-Оперативне вирішення конфліктних ситуацій та нестандартних запитів клієнтів.

Ключова інформація

У моїй особі Ви знайдете надійного помічника, якому можна довірити вирішення повсякденних завдань, не витрачаючи на них свій цінний час.

Моя мета — заощадити Ваш час, забезпечивши високий рівень виконання побутових і організаційних справ.

Головне — Ви отримаєте відповідальну, уважну й надійну людину, якій дійсно можна довіряти.

Буду рада відповісти на всі Ваші запитання — звертайтесь у зручний для Вас спосіб.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка

Факультет: географічний

2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

поглиблений

Курси, тренінги, сертифікати

LABA " HR- менеджер 2.0"

Київ, 2021

Додаткова інформація

РЕЛЕВАНТНІ НАВИЧКИ

-Планування та координація

-Організація поїздок

-Організація заходів

-Ведення та контроль документообігу

-Дослідження ринку

-Аналіз даних

-Підбір та адаптація персоналу

-Управління командою

-Наставництво

-Прийняття рішень

-Вирішення проблем

HARD SKILLS

-Google calendar

-Apple calendar

-Google Drive

-TRELLO

-Canva

-Word

-Excel

Посвідчення водія

Водійські права, категорії С.

Стаж водіння постійний з 2008 року.

Особисті якості

Активна та цілеспрямована, комунікабельна, наполеглива, з вираженими лідерськими якостями. Легко знаходжу спільну мову з різними людьми. Вмію ефективно розподіляти пріоритети відповідно до поставлених завдань, організовувати та оптимізувати власну роботу. Швидко навчаюся та легко адаптуюсь до нових умов і змін.

Наталія

Помічник керівника

Київ

38 років

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому