Працював в 5 компаніях   8 років 2 місяці

Будівництво, Інше, Страхування

Менеджер по закупівлям

-

Будівництво

8 місяців

12.2023 - 08.2024

  • проведення тендерів;
  • аналіз ринку постачальників продукції;
  • пошук нових постачальників продукції;
  • укладення договорів поставки;
  • обробка замовлень,
  • контроль процесу постачання продукції;
  • претензійна робота з постачальниками / транспортними компаніями;
  • ведення первинної бухгалтерії;
  • контроль взаєморозрахунків;
  • узгоджувати плани замовлень, поточну роботу з фінансовим відділом підприємства.
  • володіти точною інформацією про стан фінансових зобов’язань підприємства перед постачальниками.
  • використовувати можливості зменшення витрат при транспортуванні і збільшення націнки на продукцію.
  • створювати умови для ефективного виконання роботи відділом, планувати ефективну роботу відділу.
  • вимагати від працівників відділу оптимального використання робочого часу, організованості, виконання поставлених перед ними завдань.
  • розширювати власні знання щодо виходу на ринок нових виробників.

Головний спеціаліст відділу з питань запобігання та виялення корупції

Головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області

Інше

8 місяців

04.2023 - 12.2023

В.о. начальника відділу адміністративного - господарського забезпечення

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області

Страхування

1 рік 10 місяців

06.2021 - 04.2023

  • Організація роботи по матеріально-технічному і господарському забезпеченню управління виконавчої дирекції та його працівників
  • Організація роботи відповідно затвердженного плану роботи відділу
  • Здійснення організаційно-технічного забезпечення засідань, нарад, семінарів, конференцій та інших заходів, які проводяться начальником управління та його заступниками
  • Розробка проектів господарських договорів, здійснення їхнього супровіду (погодження)
  • На підставі аналізу господарських видатків - надання пропозицій щодо раціанального та економного витрачання матеріалів та коштів
  • Забезпечення обстеження приміщень з метою підготовки майна управління до експлуатації в осінньо-зимовий період
  • Участь у перевірках відділень з питань віднесених до повноваження віддділу
  • Здійснення контролю за лімітами використання службового автотранспорту управління та безпосереднє використання його за призначенням
  • Участь у проведенні інвентаризації матеріально-технічних цінностей
  • Розробка проектів наказів начальника управління з питань які належать до компетенції відділу
  • Участь у розробленні планів поточних та капітальних ремонтів управління, складання кошторисів господарських витрат

Головний спеціаліст відділу організаційної роботи та документообігу

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області

Страхування

2 роки 9 місяців

09.2018 - 06.2021

  • Реєстрація руху внутрішніх документів, враховуючи переміщення паперових оригіналів і паперових копій документів та відповідних резолюцій
  • Забезпечення контролю за проходженням документів в підрозділах з моменту їх отримання або створення до закінчення виконання.
  • Участь у формуванні реєстру документів вхідної та вихідної кореспонденції
  • Забезпечення обробки документації та звернень громадян з використанням сучасних автоматизованих засобів обробки інформації
  • Контроль за дотриманням виконавцями термінів розгляду звернень громадян
  • Здійснення поточного котролю за діловодством в управлінні
  • Готування оперативних та щоквартальних звітів з питань, документообігу роботи відділу
  • Участь у перевірках відділень з питань віднесених до повноваження віддділу

Оператор комп'ютерного набору

Знам'янський психоневрологічний інтернат

Інше

2 роки 1 місяць

03.2016 - 04.2018

  • Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку установи
  • Якість і своєчасність виконання покладених на нього цією посадовою інструкцією обов'язків
  • Реєстрація та веддення контролю за документами (Прихід, витрати, залишок)
  • Набрання та оформлення платіжних доручень
  • Використовувати обладнання для передачі (прийому) інформації на відстані відповідно до вимог, призначених для цього, програм
  • Керувати режимами роботи периферійного оснащення згідно з робочими завданнями (підготовка текстів документів і листів, розрахунків, таблиць, переліків, списків тощо)
  • Забезпечення своєчасного та якісного друкування службових документів
  • Ведення обліку переданих для комп'ютерного набору матеріалів із зазначенням у журналі обліку відомостей про виконавця, кількість аркушів, терміни виконання та найменування документів

Ключова інформація

  1. Швидко навчаюсь
  2. Комунікабельність
  3. Уважність до дрібниць
  4. Здатність самостійно вирішувати завдання
  5. Самоініціативність, самомотивованість
  6. Організаторські здібності
  7. Здатність працювати у незалежному режимі
  8. Уміння виявляти й вирішувати проблеми
  9. Уміння розподіляти час
  10. Здатність до розвитку бізнесу
  11. Аналітичні навички
  12. Робоча етика

Навчався в 2 закладах

Національний університет державної податкової служби України

Економіки та оподаткування

Ірпінь, 2016

Національний університет державної податкової служби України

Економіки та оподаткування, Економіка підприємства

Ірпінь, 2015

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Політичне лідерство

Кропивницький (Кіровоград), 2016

Участь у навчальному семінарі "Політичне лідерство"

1С Бухгалтерія

Ірпінь, 2014

Атестований з профеійного використання програмного продукту фірми "1С" "1С:Бухгалтерія 8.0"

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорії - A1,A.B.C.

Комп'ютерні навички

Користування пакетом Microsoft Office на високому рівні.

Знання мови розмітки веб-сторінок - html5 та css3.

Досвід в розробці чат - ботів телеграм

Знання мови програмування Python

Бази данних - Sqlite3, postgresql

Досвід встановлення, налаштування та роботи с відеокамерами (регістраторами) Hikvision

Досвід роботи в Microsoft Visual Studio, Project Expert, VisualFoxPro, Delphi 7...

Досвід розробки веб-сайтів за допомогою відомих CMS (WordPress, Joomla, OpenCart).

Навички роботи в програмах : M.E.Doc, 1С Підприємство 7.7, 8.0, Парус :Підприємство, Ліга:Закон, Мережа (Облік фінансових документів)...

Ігор Миколайович

Економіст, Оператор ПК, Діловод, Менеджер

Знам'янка, Кіровоградська обл.

Готовий переїхати: Кропивницький

30 000 грн.

30 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому